Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №340 від 17.04.2008p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Момент істини

У Рівному ліфти працюють!

У Рівному ліфти працюють!

Завдяки зусиллям працівників ДП “Ліфтсервіс” МПП “Леда”, які обслуговують більшість ліфтів обласного центру

Незважаючи на постійну заборгованість житлово-комунальних підприємств перед ДП “Ліфтсервіс” МПП “Леда” (станом на 1 квітня 2008 р. – 1 044 080 грн.), ліфти все ж таки працюють. Що стосується статті “У Рівному будуть працювати ліфти!” в газеті “Рівне-Ракурс” (№ 15 від 10 квітня 2008 р.) хочемо повідомити:

1 Щодо інформації про те, що міська влада хотіла розірвати договір з нашим підприємством, то це бажання виникло не через неякісне обслуговування ліфтів (у їх власників до нас немає претензій), а через принципову позицію ДП “Ліфтсервіс” МПП “Леда” стосовно дотримання вимог нормативно-правових документів, виконання власниками ремонтів будівельної частини та вирішення інших організаційних питань. Ці питання не вирішуються і на сьогоднішній день, у той час як в Україні вже трапилися два нещасні випадки через невідремонтовану будівельну частину. Тому логічно запитати в начальника ЖКП “Західне” М. Тарасюка: хто перетворює ліфти у просто-таки небезпечні для життя і здоров’я мешканців пристрої, пане Миколо?

Роботу треба поліпшувати власникам та Управлінню житлово-комунального господарства Рівного, тоді ліфти простоювати не будуть, як це було у 2000-2001 рр. Наприклад, за висновками перевірки ТУ Держгірпромнагляду в Рівненській області, згідно з приписом № 16П/05-5 від 25.02.08 р., з 20 пунктів зауважень до роботи ліфтів 16 пунктів відноситься до обов’язків ЖКП “Західне”.

2 Що стосується неправильно оформлених документів для участі в торгах ДП “Ліфтсервіс” МПП “Леда”, то одна неправильно зазначена назва вулиці (помилково) не може бути приводом для проведення торгів без участі нашої організації, оскільки саме наше підприємство обслуговує більшість ліфтів міста Рівне.

3 На висловлювання начальника УЖКГ Рівного Ю. Собчука, що “…ТзОВ “Арм-Еко” вже розпочало капітальні ремонти ліфтів у місті без залучення коштів з міського бюджету”, то хочемо зауважити, що ДП “Ліфтсервіс” МПП “Леда” в минулому році, вигравши тендер, також приступило до виконання ремонтів без залучення коштів з міського бюджету. Кошти ми отримали через місяць після того, як всі капітальні ремонти були виконані. Крім того, нам не оплачені виконані роботи на 1 044 080 грн., але ми все-таки продовжуємо обслуговувати ліфти.

4 Із зауваженням М. Конончук, помічника народного депутата України Ю. Прокопчука, щодо “розриву технологічного ланцюга” і що “Процедура догляду за ліфтами “від А до Я” повинна бути в одних руках” ми повністю згідні, бо також вважаємо, що виконувати капітальні ремонти ліфтів повинна та сама організація, яка їх обслуговує.

5 Що стосується запевнень М. Тарасюка, що “…фірма “Арм-Еко” буде добросовісно виконувати зобов’язання, якісно та вчасно”, то хочемо зазначити, що вищезгадана фірма на сьогоднішній день не має відповідних підрозділів для технічного обслуговування ліфтів, достатньої кількості кваліфікованого персоналу, виконує роботи з низькою якістю, застосовує матеріали та запасні частини, які швидко виходять з ладу, та, крім того, отримала дозвіл на виконання робіт на ліфтах тільки близько місяця тому.

До речі, повідомляємо, що під час експлуатації ліфтів, капітальний ремонт яких наприкінці минулого року та у січні-лютому поточного року виконувало ПП “Київліфтсервіс” (ті ж самі працівники, що працюють в “Арм-Еко”), були виявлені численні дефекти та недоробки.

6 На претензіїі М. Тарасюка щодо невиконання ДП “Ліфтсервіс” МПП “Леда” своїх зобов’язань, нагадуємо, що від ЖКП “Західне” наша організація отримала два листи з проханням усунути недоліки на ліфтах. Недоліки були усунуті протягом трьох днів, про що ми інформували власника письмово. Про яке нереагування на зауваження щодо неполадок йде мова та який “лист з вимогами про ліквідацію недоліків” Ви маєте на увазі, пане Тарасюк?

7 До речі, що стосується анонсу статті “У Рівному будуть працювати ліфти!” на першій сторінці “Рівне-Ракурсу” про випадок у ліфті під’їзду 1 по вул. Млинівській, 37, який, за оцінкою газети, ледь не закінчився трагедією. Там, у зупиненому ліфті, опинилося шість чоловік (а це порушення правил користування пасажирським ліфтом), яких, нібито, звільнила рятувальна служба. Хочемо внести ясність: цих людей звільнила аварійна служба ДП “Ліфтсервіс” за 30 хвилин після отримання виклику, хоча, згідно з умовами угоди, звільнення пасажирів проводиться протягом однієї години. Тож запевняємо тих, хто прочитав цю статтю, що все було не так, як описано в газеті, а саме: чоловік не кричав, діти не плакали, жінка не була в непритомному стані. Прочитавши статтю до кінця, стає зрозумілим, кому і, головне, навіщо потрібно було так драматично інформувати про цей випадок.

8 Також повідомляємо, що карткова система була впроваджена МПП “Леда” ще у 2001 р., нею і досі успішно користуються мешканці багатоповерхівок Квасилова, Здолбунова та деяких будинків Рівного. На пропозицію облаштувати всі будинки обласного центру карткоприймачами, щоб місто повністю перейшло на карткову систему, нашій організації було відмовлено УЖКГ Рівного.

9 Щотижня в газеті “ОГО” ми даємо інформацію про кількість непрацюючих ліфтів і відповідальних за їх простої. Жоден ліфт з вини нашого підприємства не простоює, а не працюють ліфти з вини власників та УЖКГ Рівного. То чому влада ставить питання про зміну експлуатуючої організації? Виходячи з вищенаведеного, вважаємо, що замінити треба не нас.

17.04.2008Михайло ЄЛІСЄЄВ, в.о. директора ДП “Ліфтсервіс”



Рівне-Ракурс №10 від 17.04.2008p. 
На головну сторінку