Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №352 від 10.07.2008p.
Передплатні індекси:
23429 (на 1-6 місяців)
08903 (на рік).
Тел. +38(0362) 62-31-31
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"

А що Ви скажете? Блог


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"


  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Липень 2017p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
     1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
Серпень 2017p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31


Надія захистить усіх, хто звернеться і хто в Бога вірить! Тел.:(095) 92-61-876, (096) 67-38-505

¤ Охорона праці

Вантажопідйомні крани

Вантажопідйомні крани

Виробнича безпека та ефективна експлуатація

У Територіальному управлінні Держгірпромнагляду по Рівненській області на 1 січня 2008 р. зареєстровано 1462 вантажопідйомні крани, в тому числі: стрілових самохідних - 871, мостового типу - 509, баштових - 82. Із цих кранів 1322 одиниці є із закінченим нормативним терміном експлуатації - терміном, закладеним в його конструкцію заводом-виготовлювачем. Нормативними актами з охорони праці дозволяється експлуатувати такі крани, але за умови проходження ними експертного обстеження та позитивного висновку щодо можливості їх експлуатації.

Оцінка технічного стану проводиться за таким показником, як відповідність вимогам нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки. Позитивний висновок експертного обстеження та, відповідно, дозвіл на подальшу експлуатацію отримують ті крани, які відповідають цим вимогам. Результати експертного обстеження за останні три роки такі: у 2005 р. - 85 відсотків, 2006 р. - 70 відсотків, 2007 р. - 45 відсотків обстежених кранів не відповідали даним вимогам через несправності, дефекти тощо. В цілому в розрізі часу технічний стан кранів поліпшується і, перш за все, завдяки більш відповідальному ставленню до вантажопідйомної техніки як власників кранів, так і відповідних посадових осіб. Кожна марка крана має свої характерні несправності та дефекти, які виникають при експлуатації, хоча є і загальні та такі, що часто повторюються.

Це - поява тріщин у зварних з’єднаннях та в основному металі металоконструкцій, наднормативне зношення взаємно працюючих елементів вузлів, агрегатів, механізмів, наднормативні деформації елементів металоконструкції, корозійне пошкодження металоконструкцій через природне знищення лако-фарбового покриття, наявність бракованих канатів, несправність систем та приладів безпеки, підтікання масла по ущільненнях гідрообладнання, невідповідність стану електрообладнання нормам.

Для кранів на рейковому ходу характерними є несправності підкранових колій. Несправний стан підкранових колій є причиною появи тріщин в металоконструкції кранів, тому необхідний постійний контроль за їх станом, особливо після зимового періоду експлуатації.

Стан надземних підкранових колій напряму пов’язаний зі станом будівель, в яких вони змонтовані. Тому, підтримуючи в належному стані будівлі, ви забезпечуєте справність колій. Причинами появи дефектів є як тривалий термін експлуатації, так і порушення інструкцій з експлуатації зі сторони машиністів, неналежне технічне обслуговування зі сторони ремонтної служби підприємств, невиконання вимог системи планово попереджувальних ремонтів. Окремі види ремонтів (із застосуванням зварювання, ремонт та налагодження приладів безпеки тощо) дозволяється виконувати тільки на спеціалізованих підприємствах, яких в області є п’ять.

Усунення деяких несправностей є трудомісткою роботою, і власникам кранів потрібно запобігати їх виникненню шляхом належного технічного обслуговування. Наприклад, щодо корозійного пошкодження, то нормативними документами дозволяється експлуатація кранів при зменшенні площ перерізів розрахункових елементів при корозійному пошкодженні до 10 відсотків, при більших значеннях пошкоджень експлуатація забороняється або робиться коректування вантажопідйомних характеристик. Власники багатьох кранів поновлюють захисне лакофарбове покриття, але ті місця, де накопичується волога - так звані “пазухи”, “кармани” (а це найбільш важкодоступні місця) - так і залишаються незахищеними і продовжують піддаватися корозії, хоча зовні кран виглядає непогано.

За останні роки багато зроблено щодо ремонту та налагодження приладів безпеки, тож нині кранів, які працюють з несправними приладами безпеки, виявляється менше. Водночас останнім часом значно збільшились обсяги будівельно-монтажних робіт, що призвело до збільшення кількості кранів на території області та більш інтенсивної їх експлуатації.

З’явилися крани закордонного виробництва - як нові, так і ті, що були в експлуатації. Для того, щоб експлуатувати такі крани на законних підставах, власникам необхідно отримати в органах Держгірпромнагляду висновок експертизи щодо відповідності їх вимогам нормативно правових актів з охорони праці та промислової безпеки, та дозвіл на експлуатацію.

Не у всіх випадках крани закордонного виробництва відповідають цим вимогам, і тоді ставиться питання про заборону їх експлуатації на території України або ж, якщо це можливо, виконуються роботи по приведенню їх у відповідність. Це питання необхідно враховувати до того, як купувати кран за кордоном.

Кожна марка крана виконана для свого призначення, тож не можна однозначно сказати, що та чи інша марка є кращою або гіршою. Кожним краном можна виконати тільки ту роботу, параметри якої вказані в паспорті і не більше, а намагання перевершити паспортні показники при експлуатації призводить до аварій та нещасних випадків.

Експлуатація кранів відповідно до інструкцій з експлуатації та правил будови і безпечної експлуатації вантажопідйомних кранів, проведення планово-попереджувальних ремонтів є запорукою безпеки праці та продовження терміну служби кранів.

10.07.2008Олександр ТАРГОНІЙ, начальник відділу обстеження підіймальних споруд ДП “Рівненський ЕТЦ”

ДП “Рівненський експертно-технічний центр” 33028, м. Рівне, вул. Лермонтова, 7; тел./факс: (0362) 26-58-90, тел. 26 -25-37, 26-64-89


Переглядів: 932

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus
<<- Попередня статтяНаступна стаття - >>

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 823 від 17.08.2017p.
¤ 

«Теплі кредити» повернулися

На Рівненщині банки відновили видачу «теплих кредитів» для населення та ОСББ....

¤ 

Для перевезення школярів продали автобус з пошкодженими гальмами

Аварійний автобус «Mercedes-Benz Sprinter» купили у Вараші для школярів, щоб возити їх на екскурсії, через платформу PROZORRO. На це міська рада виділила 1 мільйон 500 тисяч гривень. Переможцем торгів...

¤ 
Сарненський депутат стверджує, що його «замовили» у Рівному

Сарненський депутат стверджує, що його «замовили» у Рівному

24-річний депутат Сарненської міської ради, який також є начальником штабу Громадського Формування «Льва» Євгеній Криницький стверджує, що його затримання «замовили» і що з підприємців гроші він не ви...

¤ 

Субсидія нараховується на людей, які фактично проживають у квартирі чи будинку

Часто буває так, коли в квартирі чи будинку, де проживають батьки, прописані діти, які фактично там не проживають вже багато років....

¤ Теплотехніка XXІ століття
«Агроресурс»: 20 кроків до тріумфу та визнання

«Агроресурс»: 20 кроків до тріумфу та визнання

Майже мільйонна армія користувачів високоякісного опалювального обладнання вдячна за тепло, комфорт і затишок ПрАТ «Агроресурс»

Тепло в будинку - це не тільки комфорт і затишок, але і нормальна життєдіяльність, здоров’я мешканців, хороші умови для самого житла. Опалення в останні роки стає все дорожчим, рахунки споживачі отрим...

¤ 
В Рівному на пішохідному переході збили бабусю з онуком

В Рівному на пішохідному переході збили бабусю з онуком

Повідомлення про дорожньо-транспортну пригоду з потерпілими поблизу Луцького кільця надійшло до поліції сьогодні, 11 серпня, близько 11 години....






Найпопулярніші 15 статей:

1. Розклад руху приміських та пасажирських потягів [242] (19274)
2. Розклад руху автобусів [253] (17888)
3. Моє місто - найкраще [427] (13783)
4. Яйце-райце, в чому твоя сила? [257] (9460)
5. Скрегіт зубами посеред ночі [312] (9408)
6. Догляньте мене до смерті [278] (9027)
7. Коли розпочинати садити городину [599] (8925)
8. Не я б’ю, верба б’є За тиждень - Великдень! [235] (7892)
9. Душ для всіх [432] (6970)
10. Приваблюють і відлякують привиди Тараканівського форту [419] (6883)
11. Кульова блискавка: феномен, який не розгадано [462] (6624)
12. Тахінна халва зміцнює кістки та зуби [390] (6442)
13. ПАТ “Волинь- Цемент”: [505] (6423)
14. За кордон можна вивезти не більше 50 тисяч доларів! - [205] (6406)
15. “Тартак” закликав не бути байдужими [205] (6368)

ТОП-15 свіжого номера:

1. По стопах Алли Пугачової: 70-річну співачку Софію Ротару покликали заміж (135)
2. На Рівненщині взимку буде тепло… (125)
3. У Рівному вдруге пройшов фестиваль травників та пасічників (121)
4. На Рівненщині реабілітуватимуть річки (118)
5. Сарненський депутат стверджує, що його «замовили» у Рівному (117)
6. Відбулося сімейне свято мікрорайону «Ювілейний» (115)
7. Для перевезення школярів продали автобус з пошкодженими гальмами (115)
8. На Рівненщині за І півріччя 2017 року «МРІЯ» виділила 167 тис. грн. на соціальні проекти та сплатила 1,3 млн грн. податків (110)
9. За добу шахраї на Рівненщині «попрацювали» на 22 тисячі гривень (109)
10. Олена Подкамінська народила (109)
11. Рівненщина отримала майже 6 мільйонів на відшкодування вартості ліків (108)
12. Як вижити в літню спеку (108)
13. Ароматна історія парфумерії (107)
14. Добре, що поїли! (106)
15. В Рівному на пішохідному переході збили бабусю з онуком (105)





 Партнери 
 
Рекламная газета "Об`ява" Перший інформаційний канал Украина онлайн
Google+
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | Експорт | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Разсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2015 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(0362) 62-31-31. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(0362) 62-31-31

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Об'ява
Pika.rv.ua
IРА Ракурс