Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №352 від 10.07.2008p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"

Олас - якісне пальне

А що Ви скажете? Блог


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"


  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Червень 2018p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
    1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Липень 2018p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31


#Охорона праці

Вантажопідйомні крани

Вантажопідйомні крани

Виробнича безпека та ефективна експлуатація

У Територіальному управлінні Держгірпромнагляду по Рівненській області на 1 січня 2008 р. зареєстровано 1462 вантажопідйомні крани, в тому числі: стрілових самохідних - 871, мостового типу - 509, баштових - 82. Із цих кранів 1322 одиниці є із закінченим нормативним терміном експлуатації - терміном, закладеним в його конструкцію заводом-виготовлювачем. Нормативними актами з охорони праці дозволяється експлуатувати такі крани, але за умови проходження ними експертного обстеження та позитивного висновку щодо можливості їх експлуатації.

Оцінка технічного стану проводиться за таким показником, як відповідність вимогам нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки. Позитивний висновок експертного обстеження та, відповідно, дозвіл на подальшу експлуатацію отримують ті крани, які відповідають цим вимогам. Результати експертного обстеження за останні три роки такі: у 2005 р. - 85 відсотків, 2006 р. - 70 відсотків, 2007 р. - 45 відсотків обстежених кранів не відповідали даним вимогам через несправності, дефекти тощо. В цілому в розрізі часу технічний стан кранів поліпшується і, перш за все, завдяки більш відповідальному ставленню до вантажопідйомної техніки як власників кранів, так і відповідних посадових осіб. Кожна марка крана має свої характерні несправності та дефекти, які виникають при експлуатації, хоча є і загальні та такі, що часто повторюються.

Це - поява тріщин у зварних з’єднаннях та в основному металі металоконструкцій, наднормативне зношення взаємно працюючих елементів вузлів, агрегатів, механізмів, наднормативні деформації елементів металоконструкції, корозійне пошкодження металоконструкцій через природне знищення лако-фарбового покриття, наявність бракованих канатів, несправність систем та приладів безпеки, підтікання масла по ущільненнях гідрообладнання, невідповідність стану електрообладнання нормам.

Для кранів на рейковому ходу характерними є несправності підкранових колій. Несправний стан підкранових колій є причиною появи тріщин в металоконструкції кранів, тому необхідний постійний контроль за їх станом, особливо після зимового періоду експлуатації.

Стан надземних підкранових колій напряму пов’язаний зі станом будівель, в яких вони змонтовані. Тому, підтримуючи в належному стані будівлі, ви забезпечуєте справність колій. Причинами появи дефектів є як тривалий термін експлуатації, так і порушення інструкцій з експлуатації зі сторони машиністів, неналежне технічне обслуговування зі сторони ремонтної служби підприємств, невиконання вимог системи планово попереджувальних ремонтів. Окремі види ремонтів (із застосуванням зварювання, ремонт та налагодження приладів безпеки тощо) дозволяється виконувати тільки на спеціалізованих підприємствах, яких в області є п’ять.

Усунення деяких несправностей є трудомісткою роботою, і власникам кранів потрібно запобігати їх виникненню шляхом належного технічного обслуговування. Наприклад, щодо корозійного пошкодження, то нормативними документами дозволяється експлуатація кранів при зменшенні площ перерізів розрахункових елементів при корозійному пошкодженні до 10 відсотків, при більших значеннях пошкоджень експлуатація забороняється або робиться коректування вантажопідйомних характеристик. Власники багатьох кранів поновлюють захисне лакофарбове покриття, але ті місця, де накопичується волога - так звані “пазухи”, “кармани” (а це найбільш важкодоступні місця) - так і залишаються незахищеними і продовжують піддаватися корозії, хоча зовні кран виглядає непогано.

За останні роки багато зроблено щодо ремонту та налагодження приладів безпеки, тож нині кранів, які працюють з несправними приладами безпеки, виявляється менше. Водночас останнім часом значно збільшились обсяги будівельно-монтажних робіт, що призвело до збільшення кількості кранів на території області та більш інтенсивної їх експлуатації.

З’явилися крани закордонного виробництва - як нові, так і ті, що були в експлуатації. Для того, щоб експлуатувати такі крани на законних підставах, власникам необхідно отримати в органах Держгірпромнагляду висновок експертизи щодо відповідності їх вимогам нормативно правових актів з охорони праці та промислової безпеки, та дозвіл на експлуатацію.

Не у всіх випадках крани закордонного виробництва відповідають цим вимогам, і тоді ставиться питання про заборону їх експлуатації на території України або ж, якщо це можливо, виконуються роботи по приведенню їх у відповідність. Це питання необхідно враховувати до того, як купувати кран за кордоном.

Кожна марка крана виконана для свого призначення, тож не можна однозначно сказати, що та чи інша марка є кращою або гіршою. Кожним краном можна виконати тільки ту роботу, параметри якої вказані в паспорті і не більше, а намагання перевершити паспортні показники при експлуатації призводить до аварій та нещасних випадків.

Експлуатація кранів відповідно до інструкцій з експлуатації та правил будови і безпечної експлуатації вантажопідйомних кранів, проведення планово-попереджувальних ремонтів є запорукою безпеки праці та продовження терміну служби кранів.

10.07.2008Олександр ТАРГОНІЙ, начальник відділу обстеження підіймальних споруд ДП “Рівненський ЕТЦ”

ДП “Рівненський експертно-технічний центр” 33028, м. Рівне, вул. Лермонтова, 7; тел./факс: (0362) 26-58-90, тел. 26 -25-37, 26-64-89


Переглядів: 23

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus
<<- Попередня статтяНаступна стаття - >>

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 869 від 13.07.2018p.
¤ 
Смертельне поранення

Смертельне поранення

На Рівненщині помер поліцейський, якого вилами поранив п’яний чоловік. Олександру Гордійчуку, інспектору групи реагування патрульної поліції Дубенського відділу поліції, було 25 років. Молодий правоох...

¤ 

Викладач карате отримав подяку Прем’єр-міністра України

Голова Рівненської ОДА Олексій Муляренко вручив для Анатолія ­Гірака почесну нагороду – подяку від Прем’єр-міністра України....

¤ 
Стартували жнива:

Стартували жнива:

«МРІЯ» збирає врожай

На українських нивах розпочалась найгарячіша пора – аграрії приступили до жнив. З кожним роком погода все частіше вносить свої корективи у плани хліборобів, не став винятком і 2018-ий. Яких результаті...

¤ 
Купальська ніч на Рівненщині: співи, танці та традиційна ватра

Купальська ніч на Рівненщині: співи, танці та традиційна ватра

Цими вихідними у селі Буща Здолбунівського району пройшов обласний відкритий етно-еко фестиваль «Буща Папороть»....

¤ 
Переїхав трактором рідну матір

Переїхав трактором рідну матір

Смертельна дорожньо-транспортна пригода сталася восьмого липня, близько о пів на п’яту вечора у селі Заозер’я....

¤ Технології ХХІ століття
Іван ЧЕРНОМОРЕЦЬ: «Вуличне освітлення стане «розумним»

Іван ЧЕРНОМОРЕЦЬ: «Вуличне освітлення стане «розумним»

КП «Міськсвітло» працює на економію електроенергії та підвищення безпеки на вулицях і в дворах Рівного

Вуличне освітлення та дорожня інфраструктура можуть бути якісними та економними водночас. У багатьох європейських містах уже діє практика «розумного» освітлення вулиць. Така система дозволяє економити...






Найпопулярніші 15 статей:

1. ЧИ ВАРТО РОБИТИ ПОКУПКИ ДО НАРОДЖЕННЯ ДИТИНИ? [519] (638)
2. Чи все добре у рівненському «будівельному королівстві»? [862] (629)
3. Догляньте мене до смерті [278] (568)
4. Розклад руху приміських та пасажирських потягів [242] (561)
5. Секс із мусульманином [271] (479)
6. Моє місто - найкраще [427] (473)
7. Розклад руху автобусів [253] (469)
8. Папороть виганяє з дому чоловіків, а цибуля - негативну енергію [201] (423)
9. Яйце-райце, в чому твоя сила? [257] (413)
10. Секрети ігрових автоматів: як грати і вигравати? [755] (359)
11. Стогін покотився яром [862] (318)
12. Гірше звіра… [861] (299)
13. Первентин - легальний наркотик нового покоління [345] (291)
14. Олександр Данильчук: «Проблемні питання в раді треба вирішувати до сесії» [862] (274)
15. Хто цього року отримав звання найспортивнішої сім’ї Рівненщини? [862] (271)

ТОП-15 свіжого номера:

1. Загинув під колесами автобуса (54)
2. Костопільчанин наніс ножове поранення (53)
3. Платне кохання (50)
4. Соліст Rammstein вперше відреагував на чутки про роман зі Світланою Лободою (49)
5. Нерухомість Рівненщини поповнила місцеві бюджети майже на 29 млн гривень (48)
6. У Рівному затримали наркозбувача (48)
7. На Рівненщини знищили понад тисячу нарковмісних рослин (46)
8. У Рівному на подвір’ї вибухнула граната (46)
9. Спіткнувшись, вистрелив у людину (46)
10. Слідчі дії відносно власниці турагентства тривають (45)
11. Стартували жнива: (40)
12. Іван ЧЕРНОМОРЕЦЬ: «Вуличне освітлення стане «розумним» (37)
13. У сфері застосування РРО - нові перспективи (35)
14. У Рівному підприємці сплатили більше 71 мільйона єдиного податку (35)
15. На Рівненщині учасникам АТО виділили 3 тисячі земельних ділянок (34)





 Партнери 
 
Рекламная газета "Об`ява" Перший інформаційний канал Украина онлайн
Google+
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | Експорт | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Разсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2018 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(0362) 62-31-31, (098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(0362) 62-31-31, (098)0565477

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Об'ява
Pika.rv.ua
IРА Ракурс