Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №354 від 24.07.2008p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"

  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Лютий 2024p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
Березень 2024p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
    1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Новини Рівне
QRcode

#З перших вуст

Увага! На “трубі” організована злочинність!

Увага! На “трубі” організована злочинність!

Попри плинність часу, трубопровідний транспорт й досі залишається надзвичайно вигідним засобом транспортування рідкого палива. На сьогодні в Україні функціонує лише одне підприємство, яке займається перекачуванням світлих нафтопродуктів від нафтопереробних заводів Росії споживачам України і країн ЄС. Тому, без сумніву, діяльність розташованого у Рівному ДП “ПрикарпатЗахідтранс”, яке належить до системи ВАТ “АК “Транснафтопродукт” є надзвичайно важливою для України. Мало того, що робота нафтопродуктопроводу “Самара - Західний напрямок” не потребує додаткових коштів з бюджету країни, він ще й забезпечує надходження коштів до державної скарбниці, збереження робочих місць та залучення російських інвестицій для безпечного функціонування трубопроводу.

Проте останнім часом через несанкціоновані врізки різко збільшилися втрати нафтопродуктів на дільниці продуктопроводу від смт Смига Рівненської області до Угорщини. А це поставило під питання подальше функціонування самого підприємства.

Про основні проблеми діяльності, шляхи подолання кризи та перспективи розвитку ДП “ПрикарпатЗахідтранс” говоримо з директором Леонідом ШУМІЛО (на фото зверху).

- Одним із головних напрямів роботи Вашого підприємства є охорона магістрального нафтопродуктопроводу і збереження нафтопродукту. Але сталося так, що останнім часом кількість кримінальних посягань на трубопроводі значно зросла, що спровокувало різке збільшення небалансів. Наскільки серйозною є ситуація?

- На жаль, змушений констатувати, що небаланси дуже великі (небаланс - це коли продукт не дійшов до кінцевої точки у тому об’ємі, в якому він був закачаний - авт.). У сумарному вираженні місячні втрати нафтопродуктів перевищують доходи підприємства. Це призвело до того, що в Акціонерній Компанії “Транснафтопродукт” Мінпаливенерго Російської Федерації постало питання про ймовірність зупинки транспортування нафтопродуктів до Угорщини. А це не лише звільнення 80 відсотків працівників, але й втрата багатомільйонних надходжень до державної казни.

- Від початку року на трубопроводі було зафіксовано більше десятка кримінальних врізок. Переважна більшість із них - у Львівській області…

- Дійсно, кримінальні структури, які з часом переросли в організовану злочинність, “насіли” на “трубу” переважно у Львівській та Закарпатській областях. Незважаючи на те, що трубопровід проходить по території чотирьох областей, левова частка, приблизно 80-85 відсотків, припадає таки на Львівщину. Те, що небаланси присутні, більшою мірою характеризує роботу Служби захисту. Так склалося, що швидкість знаходження і ліквідація врізок не перевищують швидкість виникнення нових. Не допомагає і відділ спецміліції, який обслуговує цю ділянку трубопроводу. Саме тому найближчим часом до цих служб будуть застосовані вкрай радикальні заходи, в тому числі - реорганізація. Якщо служба, яка покликана захищати нафтопродуктопровід, свої обов’язки не виконує, висновок має бути кардинальним.

Але варто сказати, що останнім часом прослідковується і зміна характеру крадіжок продукту з “труби”: зріс технічний рівень облаштування каналів крадіжок та їх маскування, формування кримінальних угрупувань з чітким розподілом ролей, зв’язками у правоохоронній системі, значними фінансовими можливостями. Змінюється й тактика дій - роздільне облаштування врізок і відводів, першопочаткове їх “консервування” і кінцевий монтаж через деякий час. Злочинці навіть беруть до уваги наявність апаратних засобів контролю за магістральним нафтопродуктопроводом. Практика показує, що вони перейшли на відбори малої продуктивності, що дозволяє “обходити” системи.

Саме тому це вже боротьба не з купкою бандитів, а з добре підготовленим криміналітетом і до цього мають долучатися правоохоронні територіальні органи держави. Тим більше, що несанкціоновані врізки - це не лише прямі збитки нашому підприємству, але й значна шкода навколишньому середовищу.

- Які Ви бачите шляхи для зміни становища і що вже зроблено у цьому напрямі?

- Ми не збираємося здаватися, а будемо працювати й продовжувати боротьбу. Ми просто не можемо допустити, щоб перекачування на Угорщину було припинено.

Сьогодні впроваджується ряд заходів, затверджений генеральним директором та Компанією “Транснафтопродукт” зі збереження нафтопродукту. А саме: закуплена запірна арматура, проплачені аванси за масоміри та прувери. Вирішується питання щодо забезпечення мобільних груп усіма необхідними матеріальними ресурсами та придбання сучасної автотехніки та обладнання.

Крім цього, керівництво ДП звернулося з клопотанням про сприяння недопущення несанкціонованого втручання в нафтопродуктопровід до Міністра Внутрішніх справ України Юрія Луценка, губернатора Рівненської області Віктора Матчука. Останній у свою чергу звернувся з проханням у сприянні до губернаторів Львівської та Закарпатської областей через місцеві територіальні органи внутрішніх справ. Була проведена зустріч з прокурором Львівської області. На підприємство були запрошені консультанти із захисту трубопроводу, які вже працювали у цьому напрямі.

Ми вважаємо, що, оскільки підприємство має визначальну роль для нашої держави, участь у подоланні масових злочинних посягань мають брати чиновники на найвищому рівні.

- До речі, що ДП “ПрикарпатЗахідтранс” означає для України та її економіки?

- Незважаючи на те, що підприємство належить до системи ВАТ “АК “Транснафтопродукт” (Росія), воно є суто українським підприємством: необхідну для функціонування трубопроводу законодавчу базу було розроблено ще на початку 90-х років. А під час здійснення своєї діяльності підприємство керується чинним законодавством України та міжурядовими угодами.

Сьогодні на підприємстві працює більше 800 чоловік, зростають щорічні надходження коштів до Державного бюджету та позабюджетних фондів. Якщо говорити цифрами та порівнювати роки роботи, то у 2005 році підприємство сплатило 13 мільйонів 200 тисяч гривень, у 2006 році - 16 мільйонів 724 тисячі гривень, у 2007 році надходження до державної скарбниці склали вже 28 мільйонів 913 тисяч гривень.

Лише за рахунок митного оформлення нафтопродуктів, які транспортуються на територію України та Угорщини через трубопровідну систему, щорічні митні надходження до Державного бюджету складають близько 300 мільйонів гривень. Таким чином, Україна неабияк зацікавлена в ефективному функціонуванні кожного нашого підрозділу. Тим більше, що ми знаємо, як ще можна збільшити прибуток підприємства, а відтак, надходження до державного бюджету.

Крім того, діяльність нашого трубопроводу має велике значення для споживачів України. Щомісячно вони отримують 115-120 тисяч тонн якісного дизельного пального.

- Не секрет, що прибуток будь-якого підприємства залежить від величини вкладених в його розвиток коштів. Які здобутки останніх років можна назвати найбільш вагомими для розвитку підприємства?

- Оскільки діючий трубопровід - це добре перевірена і захищена артерія, кожного року ми намагаємося впроваджувати нові сучасні проекти, як в лінійну частину, так і в обладнання. Прикладом цього є договір з фірмою “Розен”, завдяки якій ми змогли провести діагностику практично всієї лінійної частини магістрального нафтопродуктопроводу. В багатьох місцях були споруджені нові ділянки підводних і надводних переходів.

Чого лише варте впровадження комерційних вузлів обліку! Завдяки цьому вдалося значно збільшити якість контролю за здаванням-прийомом нафтопродуктів. До того ж, українська митниця вимагала, аби на початкових та кінцевих пунктах були саме такі вузли.

Оскільки для ефективної роботи магістрального нафтопродуктопроводу потрібне впровадження нових систем і обладнання, інноваційні питання завжди знаходяться на порядку денному підприємства. Без сумніву, потрібен найкращий варіант. Саме це і стало причиною співробітництва з угорською фірмою “CASON”.

Сьогоднішній прибуток ДП можна збільшити за рахунок повної чи навіть часткової модернізації основних об’єктів. Тим не менше, модернізація - це процес, який ніколи не закінчується. Це інновація не одного дня, адже тільки закінчується один етап роботи, починається наступний, і цей ланцюг - безперервний. Але саме вона і приносить результати - спостерігається збільшення кількості транзиту, об’ємів перекачування і наливу.

Впровадження нових технологій і методів роботи дозволить збільшити не лише об’єми транзиту на Угорщину, а й, відповідно, дасть можливість для виходу на нових партнерів.

- Якими є Ваші плани після того, як підприємство подолає труднощі і зупинить небаланси?

- Обсяги, в яких ми сьогодні транспортуємо нафтопродукти - не межа наших можливостей, тому ми весь час знаходимося в процесі пошуку нових партнерів та клієнтів. Компаній, які цікавляться роботою нашого підприємства, багато, - адже ні для кого не є секретом, що трубопровідний вид транспорту - найбільш дешевий та вигідний. Тим більше, що ми намагаємося спростити життя наших клієнтів - беремо на себе всі клопоти, пов’язані з отриманням, доставкою та збереженням продукту.

24.07.2008Любов РОМАНЮК


Переглядів: 929

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 1162 від 28.03.2024p.
¤ 
Всюдихід, мотопомпи та бурштин:

Всюдихід, мотопомпи та бурштин:

під час незаконного промислу викрили старателів

Факти видобутку «сонячного» каміння задокументували співробітники поліції на Рокитнівщині та Дубровиччині: тривають досудові розслідування за ч.1 ст. 240-1 КК України....

¤ 
13 жінок Рівненщини отримають по 1,5 тис. доларів на свій бізнес

13 жінок Рівненщини отримають по 1,5 тис. доларів на свій бізнес

Завершила навчання перша група учасниць проєкту «Empowering women in the Rivne region», у результаті чого 13 жінок отримають фінансування у розмірі до 1500 доларів на реалізацію своєї бізнес-ідеї....

¤ 
Чехія виділила кошти на закупівлю двох шкільних автобусів для Рівненщини

Чехія виділила кошти на закупівлю двох шкільних автобусів для Рівненщини

Два нові шкільні автобуси передали для Здовбицької та Соснівської громад. Транспорт придбаний за кошти чеського уряду. 152 тисячі євро виділили із Програми допомоги України. Ще 280 тисяч грн зібрали громади....

¤ 
Для 9 ОСББ Рівненщини відшкодували один мільйон за утеплення

Для 9 ОСББ Рівненщини відшкодували один мільйон за утеплення

На Рівненщині продовжують відшкодувати відсотки за кредитами, залученими на енергозберігаючі заходи в житловому секторі. Це передбачено Комплексною програмою енергоефективності Рівненської області на 2018-2025 роки....





Найпопулярніші статті:

• Розшифровка аналізу крові: [841] (21072)
• Як позбутися шпори на п’яті [850] (17214)
• Масштабна спецоперація на Рівненщині: викрили мережу «реабілітаційних центрів» [965] (14468)
• Допомога під час карантину [967] (14384)
• Коли відкриються рівненські садочки? [965] (14227)
• Чому не варто кип’ятити воду двічі [964] (14036)
• Рівнян запрошують на дитячий кінофестиваль «Children Kinofest» онлайн [965] (13910)
• 4 способи, як перевірити масло на натуральність [964] (13883)
• У Здолбунові підпалили авто підприємця [965] (13862)
• Живи до ста! [965] (13856)
• Бюджет і ми… [965] (13790)
• Щоб овочі в холодильнику були тривалий час свіжими, помістіть туди звичайну губку [964] (13783)
• Що робити, якщо дитину покусали комарі [965] (13659)
• Аудитори Рівненщини з початку року попередили порушень за процедурою закупівель на понад 72 млн грн [965] (13570)
• У Сергія Притули вкрали взуття в поїзді: як викручувався ведучий [964] (13566)
• Про здобутки Рівненщини - у річницю президенства Володимира Зеленського [965] (13510)
• ЗНО під час карантину: як складати? [964] (13119)
• «Перевірка» на коронавірус коштувала пенсіонерам понад 10 тисяч гривень [964] (13104)

ТОП-15 свіжого номера:

• Для 9 ОСББ Рівненщини відшкодували один мільйон за утеплення (911)
• Всюдихід, мотопомпи та бурштин: (91)
• Чехія виділила кошти на закупівлю двох шкільних автобусів для Рівненщини (83)
• 13 жінок Рівненщини отримають по 1,5 тис. доларів на свій бізнес (83)
• Найкращий спосіб пророщування насіння томатів, щоб отримати багатий врожай (82)
• Скільки яблук на день принесуть користь здоров’ю? (81)
• Посадка петунії на розсаду: коли та як правильно сіяти? (80)
• Ванільна панакота з вишневим конфі (80)
• Симптомом яких захворювань може бути набряк щиколоток? (79)
• Рівненська ОДА ініціює створення обласної інфекційної лікарні (79)
• Незвичайні способи використання звичайних речей (78)
• Як вивести плями з меблів домашніми засобами? (78)
• Як не розпестити дитину: прості поради психолога для батьків (77)
• Незвичайні застосування дитячої присипки в б’юті-рутині (73)
• Як можна використовувати сіль у побуті? (73)


 Партнери 
 
Перший інформаційний канал Інтерес .
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Розсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2022 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(098)0565477, (096)3950057

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Pika.rv.ua
АІ "Ракурс"