Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №217 від 08.12.2005p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Від доброго господаря!

«Пан Курчак» запрошує до новорічного столу

А на різдвяні свята запросіть «Пана Курчака»

ГОСТівська ковбаса повертається...

Наближається Новий рік. Деякі господині вже зараз продумують меню святкового столу. І без ковбаси, звісно, аж ніяк не обійтися - то на бутерброди потрібно порізати, то в салати, а то й просто розкласти в якості закуски. А яку ж ковбасу купувати? Можливо, торгової марки “Пан Курчак”? Хороша ідея. Адже її представники приготували для рівнян приємний сюрприз...

Пригадуєте «гостівську» ковбасу, якою ми із задоволенням смакували ще за радянських часів: смачна, поживна. Такою ми її пам'ятаємо? І вона, справжня, знову повертається на вітрини наших магазинів! Тепер, купуючи ковбасні вироби від ТМ «Пан Курчак», зверніть увагу, чи є на етикетці цих продуктів додаткова позначка ГОСТу, яка гарантує 100-відсоткове використання м'ясної сировини при виробництві ковбас. В яскравій і привабливій, екологічно чистій упаковці з логотипом «Пан Курчак» її не можна буде не помітити у торговельних мережах обласного центру, Костополя, Сарн, Острога та інших районних центрів області.

Кажуть, що краще один раз спробувати, аніж сто разів почути - під таким девізом представники торгової марки «Пан Курчак» минулого вівторка запросили рівнян у ресторан «Спорт» на дегустацію м'ясних продуктів. «Любительська», «Краківська», «Буковинська», «Московська» та «Лікарська», «Сервілат», «Курячі шпикачки» - і це далеко не весь перелік продукції, якою смакували гості. В асортимент «Пана Курчака» входять варені ковбаси, сосиски, сардельки, напівкопчені ковбаси та інші м'ясні делікатеси.

Варто зазначити, що сьогодні підприємство пропонує споживачам ковбаси класу «класік» та «преміум». Напередодні новорічних та різдвяних свят у торгову мережу надійде продукція класу «голд», адже в планах - запуск виробництва сирокопчених ковбас у подарункових наборах. Отож, запитуйте у магазинах!

До слова, підприємство планує випускати напівфабрикати для споживачів, які не мають часу чи не бажають тривалий час готувати обід. Варто буде покласти, наприклад, смачні фаршировані курячі крильця у мікрохвильову піч - і через кілька хвилин страва готова!

ТзОВ «СМП» звикли тримати високу марку, і тому їхні м'ясні вироби користуються стабільним попитом у всіх регіонах держави. «Краще нічого не їсти, аніж їсти будь-що», - підприємство орієнтується на покупців, які живуть за таким принципом.

А щоб роздрібним торговцям успішніше реалізовувати споживачам ковбасні вироби, підприємство «СМП» пропонує своїм партнерам продукцію, своєчасну доставку, рекламну підтримку, а також запрошує до співпраці інші підприємства, які працюють у сфері торгівлі, галузі тваринництва, зокрема переробки м'яса птиці і свинини.

08.12.2005Ольга ДОЛЯ



Рівне-Ракурс №10 від 08.12.2005p. 
На головну сторінку