Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №367 від 23.10.2008p.
Передплатні індекси:
23429 (на 1-6 місяців)
08903 (на рік).
Тел. +38(0362) 62-31-31
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"

А що Ви скажете? Блог


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"


  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Жовтень 2017p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
Листопад 2017p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
  1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30


#Люди справи

Автотранспортні перевезення вимагають професіоналізму та відповідальності,

Автотранспортні перевезення вимагають професіоналізму та відповідальності,

щоб захистити найвищу соціальну цінність – життя і здоров’я людей, вважає здолбунівський бізнесмен Володимир МУЛЯРЧУК

Бути капіталістом – досить складна річ. У цьому здолбунівський підприємець Володимир МУЛЯРЧУК (на фото), який успішно займається пасажирськими та вантажними автоперевезеннями, переконався на власному досвіді. За словами автоперевізника, капіталіст – це не лежень на дивані, що рахує дивіденди, а той, хто 15 годин на добу працює на кінцевий результат. Долати ж труднощі Володимиру Миколайовичу не звикати - виріс у багатодітній сім’ї сільського водія, що ледь зводила кінці з кінцями на одну батькову зарплату. Володя був найстаршим, тож почуття відповідальності хлопчині було прищеплене змалку, оскільки йому довіряли доглядати менших. З одруженням з’явилася відповідальність за сім’ю, а з відкриттям власної справи Володимир Мулярчук узяв на себе відповідальність за людей, що працюють на його підприємстві, помножену на відповідальність за життя і здоров’я сотень пасажирів, які їздять його автобусами.

“Любов до автомобілів

у мене з дитинства”

- Володимире Миколайовичу, чому Ви вирішили стати бізнесменом? Автоперевезення - це Ваш перший досвід підприємницької діяльності?

- Мій батько працював водієм, тож любов до автомобілів у мене з дитинства. Автоперевізником працюю вже 12 років, до того займався ремонтом автомобільних двигунів у гаражах. Але настав час, коли я відчув, що можу вирішувати складніші завдання. Порадившись із дружиною, вирішив відкрити і розвивати власну справу - без грошей, зв’язків і чиєїсь підтримки. Взяли під 10 відсотків на місяць кредит у Приватбанку й купили автобус, на якому почали здійснювати пасажирські перевезення за маршрутом Рівне - Здолбунів. Потім продали трикім-натну квартиру і придбали ще один бус. Згодом знову взяли позику - і на маршрут виїхала третя машина.

Як стало три автобуси, виникла потреба в стоянці та місці для їх ремонту. Домовилися з підприємством “Рівнетара”, розміщеним за 300 метрів від нашої садиби, про оренду частини його території для стоянки, згодом викупили всю матеріальну базу цього підприємства. Знову взяли позику, щоб привести в порядок виробничі приміщення та зробити благоустрій території. Наступні позики брали на розширення автопарку. Сьогодні маємо 10 автобусів та дві фури. Останні використовуємо для внутрішніх і міжнародних вантажних автоперевезень.

- У Вашому автопарку лише німецькі “Мерседеси”. Чому не підтримуєте українського виробника?

- Коли береш кредит у банку на розвиток бізнесу і сплачуєш його тяжко заробленими грішми, хочеться вкладати кошти в надійну машину. На мою думку, вітчизняні “Богдани” й “Еталони”, як і китайські автобуси, не викликають довіри, тож альтернативи “Мерседесу” поки що не бачу. Він їздить 600 кілометрів щодня - і ніяких проблем: раз на місяць поміняєш оливу та фільтри. Мої “Мерседеси” ще досі не використали свій нормативний ресурс. Зауважу, що в китайських машин гарантійний пробіг складає 20 тисяч кілометрів, у вітчизняних - удвічі більше.

“Аварійність на дорогах залежить від водія”

- Володимире Миколайовичу, останніми роками на дорогах України різко зросла кількість ДТП. Повідомлення про кількість загиблих і травмованих звучать у теленовинах, як фронтові зведення. Як запобігти лиху на автотрасах?

- Аварійність на дорогах залежить, перш за все, від професіоналізму, дисципліни та відповідальності самого водія. Наші водії не допускають серйозних ДТП. Однак я і механік Ігор Горшков регулярно проводимо з ними інструктажі,

фіксуємо їх у спеціальному журналі. Також важливим чинником запобігання аварійності на дорогах є жорсткий контроль за експлуатацією транспортних засобів, вчасне проведення на підприємстві технічних оглядів. Ми ретельно дотримуємося графіків виконання ТО-1 і ТО-2. Крім того, намагаємося слідкувати за рівнем зношуваності деталей. Якщо, наприклад, амортизаційний термін підвісного підшипника становить три місяці, то міняємо його на два тижні раніше, щоб водію не довелося це робити на трасі. У нас увійшло в практику, що водії після повернення на базу, звітуючи за виконану роботу, доповідають про недоліки в роботі своїх машин. Я фіксую їх у журналі й наступного дня закуповую в рівненських автомагазинах потрібні запчастини. Ввечері того ж дня слюсарі усувають несправності.

Хотів би наголосити і на соціальному чиннику. Підприємство - це друга домівка для водіїв. Тут створені всі умови для їх ефективної праці та відпочинку: їдальня, спальні кімнати, туалети, душова кабіна. Водії постійно відчувають підтримку керівника, механіка і всього колективу, прислухаються до моїх вимог поводитися чемно зі старшими людьми, інвалідами та пільговиками. Якщо водій не допускає конфліктів із пасажирами, він спокійний і зосереджений за кермом, що зменшує ймовірність аварійних ситуацій. Саме так працюють кращі водії автопідприємства: Олександр Нечипорук, Федір Кітлик, Василь Галабурда, Олексій Тишковець, Микола Ніколаєв,

Руслан Намчук - хай вибачать мені ті, кого не назвав.

- Що, на Вашу думку, сприяло би підвищенню безпеки на українських дорогах?

- Щонайперше, посилення уваги державтоінспекторів до того, де паркуються і як ремонтуються транспортні засоби, чи проводиться передрейсовий медичний огляд водіїв та чи здійснюється перевірка технічного стану автобусів. У нас щодо цього дуже суворий порядок. Ведеться реєстр машин, які заїжджають на територію автопідприємства на нічне паркування. Їх технічний стан перед випуском на лінію перевіряє механік, а всі водії, перш ніж приступити до роботи, проходять медогляд у досвідчених медиків - фельдшерів Оксани Паламарчук та Ніни Штокайло. На випуск машин приїжджають здолбунівські державтоінспектори, часом - рівненські або гощанські, бо працюємо на маршрутах “Острог - Київ” та

“Рівне - Гоща - Симонів”. Крім того, співпрацюємо з деякими підприємцями, що уклали з нами угоди на нічне паркування та проведення техогляду автобусів і медогляду водіїв.

Шкода, що ці підприємці не підтримали мої неодноразові пропозиції включити в угоди про співпрацю ремонт і технічне обслуговування їх автобусів нашими фахівцями. Я б розширив майстерню, збільшив штат слюсарів - вони у нас, до речі, з вищою фаховою освітою. Але підприємці на це не йдуть, адже за надані послуги треба платити. Органам місцевої влади та державтоінспекції, на мою думку, треба звернути увагу на створення в усіх районах області базових автопідприємств і, відповідно, зобов’язати користуватися їх послугами по ремонту та техобслуговуванню дрібних автоперевізників, що не мають належних умов для утримання транспортних засобів. Безпека українців на дорогах від цього тільки виграє.

“Сподіваюся, що влада працюватиме на народ”

- Україна зробила європейський вибір. Але чи наблизилися її дороги до європейських стандартів?

- Я часто буваю в закордонних відрядженнях та приватних поїздках, а тому можу запевнити: в Україні помітні позитивні зміни і в якості дорожнього покриття, і в автосервісі. Більше стало сучасних АЗС - “WOG”, “Лукойл” та інших, що не тільки заправляють високоякісним бензином та дизпаливом, а й надають широкий спектр супутніх послуг: тут можна придбати товари автохімії, продукти і напої, смачно пообідати, прийняти душ і скористатися зручним туалетом. Але хотілося б, звичайно, щоб якісні дороги було правилом, а не винятком, - адже всі автовласники сплачують транспортний податок, і він має використовуватися за призначенням.

- Кажуть, що набагато легше успішно вести бізнес, якщо маєш надійний тил…

- Мій тил - моя сім’я. Коли я у відрядженні, фірму пильнує дружина. Вона добре знає бухгалтерську справу і все, що стосується сімейного бізнесу. На підприємстві також трудяться водіями двоє наших синів: старший виконує на фурі міжнародні вантажні автоперевезення, молодший задіяний на внутрішніх пасажирських автосполученнях.

- Володимире Миколайовичу, вся Ваша рідня за кордоном. Що тримає Вас в Україні?

- Дійсно, в Сполучених Штатах живуть двоє моїх братів, не так давно там померли мої батьки. В Норвегії працює в банківській сфері моя сестра. Всі вони чудово влаштувалися за кордоном, до нас приїжджають тільки в гості. Давно вже міг би виїхати в США чи Норвегію, але я націоналіст і хочу бачити своїх водіїв, усіх українців щасливими в рідній країні. Це для мене - найбільша радість. Сподіваюся, що державні високодостойники в Києві, вгамувавши свої амбіції, любитимуть Україну, а не себе в Україні, і почнуть, нарешті, працювати на народ. Вірю, що наша країна посяде гідне місце у спільноті європейських держав.

- Ваші побажання автомобілістам Рівненщини напередодні Дня автомобіліста і дорожника.

- Сердечно вітаю колектив свого підприємства, всіх працівників автомобільного тран-с-порту та дорожнього господарства області з професійним святом. Від Вашого професіоналізму, відповідальності та якості роботи залежить безперебійне здійснення пасажирських і вантажних перевезень, безпека всіх учасників дорожнього руху. Щастя Вам, здоров’я, наснаги і всіляких гараздів!

- Дякую за розмову, Воло-димире Миколайовичу. Вагомих успіхів у праці, сімейного благополуччя, оптимізму та

впевненості в житті Вам і Вашим колегам. Зеленого світла усім Вашим планам, а водіям - ні гвіздка, ні жезлика!

Приватний підприємець Мулярчук В.М.

вул. 8 Березня, 29, м. Здолбунів, 35700;

тел.: (03652) 250-66, факс: (03652) 251-90.

ФОТО

23.10.2008Спілкувався Олександр ОЛЬХОВИК


Переглядів: 1068

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus
<<- Попередня статтяНаступна стаття - >>

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 836 від 16.11.2017p.
¤ 
Як зміцнити імунітет восени:

Як зміцнити імунітет восени:

4 дієвих способи, які вам сподобаються

Можна довго жалітись на погану погоду, холод та вічні застуди. А можна зміцнити власний імунітет і тоді осінь дійсно буде вам в радість!...

¤ Особливий погляд
«Вестагротех» завзято працює на молочний ренесанс в Україні

«Вестагротех» завзято працює на молочний ренесанс в Україні

Микола КОЗАКЕВИЧ: «Настав час виходити на світові продовольчі ринки не з сировиною, а з «паляницею»

За останні роки молочна галузь України переживає не найкращі часи. Причин цьому чимало: недостатня увага з боку держави, значне підвищення цін на електроенергію та паливо, яке впливає на ціну вироблен...

¤ 
Хто з Рівненщини отримає відстрочку від армії, вирішувала призовна комісія

Хто з Рівненщини отримає відстрочку від армії, вирішувала призовна комісія

На Рівненщині триває осінній призов на строкову службу. Всього до кінця листопада військкомати повинні закликати понад 300 новобранців у віці до 27 років. Більше половини призовників служитимуть у Збр...

¤ 
«Народний фронт» до виборів-2019 готовий

«Народний фронт» до виборів-2019 готовий

«Фронтовики» провели ГУЧНИЙ з’їзд

Здавалося б, банальна історія – партія провела з’їзд. Україна бачила сотні партійних заходів за час незалежності, проте цього разу спричинився справжній політичний фурор. 11 листопада півтисячі делега...






Найпопулярніші 15 статей:

1. Розклад руху приміських та пасажирських потягів [242] (21856)
2. Розклад руху автобусів [253] (19743)
3. Моє місто - найкраще [427] (16304)
4. Яйце-райце, в чому твоя сила? [257] (11284)
5. Догляньте мене до смерті [278] (11212)
6. Скрегіт зубами посеред ночі [312] (11050)
7. Коли розпочинати садити городину [599] (10671)
8. Не я б’ю, верба б’є За тиждень - Великдень! [235] (9153)
9. Душ для всіх [432] (8278)
10. Приваблюють і відлякують привиди Тараканівського форту [419] (8229)
11. Кульова блискавка: феномен, який не розгадано [462] (7934)
12. ПАТ “Волинь- Цемент”: [505] (7819)
13. За кордон можна вивезти не більше 50 тисяч доларів! - [205] (7785)
14. Тахінна халва зміцнює кістки та зуби [390] (7714)
15. “Тартак” закликав не бути байдужими [205] (7671)

ТОП-15 свіжого номера:

1. Як зміцнити імунітет восени: (71)
2. Виростити розсаду без ґрунту (67)
3. Як пиво впливає на організм людини: (67)
4. Хто з ким «дружить» на городі (65)
5. «Верес» U-21 – «Карпати» U-21 0:1 (63)
6. У Рівному вперше відбувся фестиваль з доджболу (63)
7. «Ти зможеш, якщо зміг я!» знову на Рівненщині (62)
8. Рівненська дзюдоїстка отримуватиме стипендію Президента (62)
9. Євген Пасіч не зіграє у Запоріжжі, (60)
10. «Розминка від чемпіона» продовжує крокувати Рівненщиною (58)
11. Померла дочка Людмили Гурченко: причина смерті (51)
12. Відомо, хто буде новою ведучою «Орла и решки» (51)
13. Як лікувати ячмінь народними засобами (49)
14. Чого соромиться історія: великі люди, які хворіли ганебними хворобами (49)
15. Пиріжки як пух (48)





 Партнери 
 
Рекламная газета "Об`ява" Перший інформаційний канал Украина онлайн
Google+
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | Експорт | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Разсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2015 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(0362) 62-31-31. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(0362) 62-31-31

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Об'ява
Pika.rv.ua
IРА Ракурс