Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №402 від 26.06.2009p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"

Олас - якісне пальне

А що Ви скажете? Блог


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"


  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Вересень 2018p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
     1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
Жовтень 2018p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31


#Проблема

Нових тролейбусів чекати 50 років?

Нових тролейбусів чекати 50 років?

Подорожчання проїзду у міських тролейбусах Рівного з 15 червня не викликало ніяких здивувань та заперечень з боку рівнян. Тим більше, що Рівне є чи не єдиним містом, в якому вартість проїзду не підвищували вже досить тривалий час. Скільки потрібно заплатити пересічному користувачеві послуг, які надає тролейбусний парк Рівного, за справді якісну і безпечну подорож? Про всі нюанси перевезення пасажирів і реальну ситуацію на підприємстві розповів головний інженер КП “Рівнеелектроавтотранс” Анатолій ТКАЧЕНКО.

За його словами, за останні п’ять місяців підприємство зазнало збитків на 1,8 мільйона гривень. Натомість держава компенсувала лише 1,6 мільйона гривень, та й то, включаючи борг за минулий рік. “З держбюджету нам перерахували лише 13 відсотків від річної суми за п’ять місяців, у гривнях це виходить 417 тисяч гривень - крапля в морі”, - запевняє пан Ткаченко.

Втім, основна проблема КП “Рівнеелектроавтотранс” не в грошах, які “крапають” з державної чи міської скарбнички, а у величезній кількості пільговиків, які претендують на безкоштовний проїзд. “Зі 100 тисяч пасажирів, яких перевозять тролейбуси Рівного за день, 52 тисячі їздять за пільговим тарифом. Такого, як у нас, немає ніде в Україні. Ще за радянських часів ця цифра коливалася в межах одного відсотка”, - бідкається Анатолій Петрович. На думку головного інженера, владоможці все-таки повинні набратися сміливості й сказати: “Ми не в змозі перевозити таку велику кількість пільговиків”. І знайти компроміс для обох сторін - щоб і тим, і іншим “їздилося” та працювалося краще.

Нещодавно підприємство придбало три нових тролейбуси із 16 запланованих. А для того, щоб оновити весь тролейбусний парк Рівного, потрібно, перш за все, 80 мільйонів гривень (один новий тролейбус коштує один мільйон 90 тисяч гривень. У тендері беруть участь лише вітчизняні виробники - авт.). Добре, що у влади є бажання. А ось із коштами - сутужно.

І, якщо бути реалістом, то можна підрахувати, що, рухаючись таким темпом, до омріяного ми прийдемо через 50 років. “Тоді наші правнуки їздитимуть на новеньких тролейбусах”, - говорить пан Ткаченко.

Для того, щоб підприємство не працювало собі у збиток і ще могло закуповувати нові тролейбуси, потрібно ремонтувати їх та замінювати лінії, по яких вони їздять. Анатолій Ткаченко називає справедливою вартість проїзду - 1,50 грн., або 90 копійок, але це при умові, що платити будуть всі.

Та чи відповідає якості ціна за проїзд? Тут уже можна посперечатися. Деякі рівняни кажуть, що це хоча й економніший вид транспорту, проте не завжди безпечний: то струмом вдарить, то лінії пошкоджуються і доводиться пересідати на маршрутку, а то просто можна нерви собі добряче зіпсувати. Та головний інженер запевняє, що тролейбус - це не тільки екологічний транспорт, а ще й безпечний, адже несправні машини на маршрут не випускають. “Якщо в тролейбусі когось і било струмом, то це залежить не тільки від даного виду транспорту, а інколи від самих пасажирів - є люди, які самі по собі є провідниками електроенергії, - пояснює Анатолій Ткаченко, (у тролейбуса і людини різні потенціали і, торкаючись до перил, струм через людину йде в землю, і як наслідок - вдаряє її - авт.).

У найближчих планах “Рівнеелектротрансу” - розробка додаткових маршрутів. Далі - заміна ліній, що теж досить болюче і фінансовозатратне питання, оновлення тролейбусного парку. Але без допомоги міської влади пану Загінею, як керівнику цього підприємства, самотужки не реально здійснити заплановане. Хіба що з метою підтримки Львівського ЛАЗу уряд замовить для Рівного кілька нових тролейбусів. Інколи доводиться сподіватися й на таке диво.

26.06.2009Алла БІДЮК


Переглядів: 10

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus
<<- Попередня статтяНаступна стаття - >>

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 882 від 12.10.2018p.
¤ 
Будівництво Північної об’їзної дороги навколо Рівного розпочнеться навесні 2019 року

Будівництво Північної об’їзної дороги навколо Рівного розпочнеться навесні 2019 року

Завершується підготовка проектної документації на будівництво Північної об’їзної дороги Рівного. Протяжні...

¤ 

На Рівненщині за бюджетні гроші реалізують 9 проектів громадських організацій

Клуб успішних жінок, школа волонтерів, курс фінансового успіху та протидія домашньому насильству – ці та інш...

¤ 
У містах і селах Рівненщини продовжують відновлювати розбиті дороги

У містах і селах Рівненщини продовжують відновлювати розбиті дороги

23 вулиці Рівненщини вже з оновленим дорожним покриттям. Ще у трьох десятках населених пунктах області трива...

¤ 
Житлові субсидії:

Житлові субсидії:

відповіді на актуальні запитання

1. Чи зберігається субсидія у працюючих пенсіонерів? Часто пенсіонерів вводять в оману, кажучи, що субсидію з...

¤ 
Осіння посадка плодових дерев та кущів.

Осіння посадка плодових дерев та кущів.

Що потрібно знати

Фахівці вважають, осінню посадку варто починати з моменту пожовтіння листя і закінчувати за 15-20 днів до наста...

¤ 
«Кардинал-Рівне» у шаленій битві перемагає «Ураган»!

«Кардинал-Рівне» у шаленій битві перемагає «Ураган»!

Чотири рази програючи по ходу матчу, «Кардинал-Рівне» здобуває перемогу у неймовірно видовищному домашньому...





Найпопулярніші 15 статей:

1. Моє місто - найкраще [427] (1030)
2. Секс із мусульманином [271] (918)
3. ЧИ ВАРТО РОБИТИ ПОКУПКИ ДО НАРОДЖЕННЯ ДИТИНИ? [519] (822)
4. Догляньте мене до смерті [278] (744)
5. Первентин - легальний наркотик нового покоління [345] (625)
6. Як правильно приймати вітаміни? [749] (592)
7. Біснуватих везуть у Рогачів [256] (568)
8. Якщо у сні приснився вуж [219] (565)
9. Розклад руху автобусів [253] (555)
10. Авокадо - це фрукт чи овоч? [318] (551)
11. Двох тяжкохворих сестер вилікував чоловік зі Здолбунова [465] (541)
12. Яйце-райце, в чому твоя сила? [257] (537)
13. Завітна земельна ділянка [584] (532)
14. Три помсти княгині Ольги [820] (483)
15. Василь Сухомлинський:«Серце віддаю дітям…» [774] (444)

ТОП-15 свіжого номера:

1. Оля Фреймут зізналася, чому приховувала роман з Владимиром Локотком (75)
2. Будівництво Північної об’їзної дороги навколо Рівного розпочнеться навесні 2019 року (66)
3. Як видалити плями та усунути неприємний запах з матраца (66)
4. Богдан Гапяк: «Найголовніше в моєму житті – Бог, Родина, Україна» (64)
5. На Рівненщині за бюджетні гроші реалізують 9 проектів громадських організацій (63)
6. «Голосування «опозиціонерки» Тимошенко і її фракції проти телеканалів - (61)
7. Віктор Павлік повідомив, скільки необхідно грошей на лікування сина (61)
8. Олег ШАНДРУК: «Сьогодні не було іскри» (60)
9. Якщо «заплакали» вікна... (59)
10. «Верес» перериває безпрограшну серію (58)
11. «Мавпячий хліб» (57)
12. У містах і селах Рівненщини продовжують відновлювати розбиті дороги (57)
13. Житлові субсидії: (57)
14. Бензин + автогаз дорівнює… (56)
15. Способи зберігання цибулі (56)






 Партнери 
 
Рекламная газета "Об`ява" Перший інформаційний канал Украина онлайн
Google+
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | Експорт | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Разсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2018 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(0362) 62-31-31, (098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(0362) 62-31-31, (098)0565477

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Об'ява
Pika.rv.ua
IРА Ракурс