Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №402 від 26.06.2009p.
Передплатні індекси:
23429 (на 1-6 місяців)
08903 (на рік).
Тел. +38(0362) 62-31-31
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"

Олас - якісне пальне

А що Ви скажете? Блог


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"


  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Травень 2018p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
Червень 2018p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
    1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30


#Проблема

Нових тролейбусів чекати 50 років?

Нових тролейбусів чекати 50 років?

Подорожчання проїзду у міських тролейбусах Рівного з 15 червня не викликало ніяких здивувань та заперечень з боку рівнян. Тим більше, що Рівне є чи не єдиним містом, в якому вартість проїзду не підвищували вже досить тривалий час. Скільки потрібно заплатити пересічному користувачеві послуг, які надає тролейбусний парк Рівного, за справді якісну і безпечну подорож? Про всі нюанси перевезення пасажирів і реальну ситуацію на підприємстві розповів головний інженер КП “Рівнеелектроавтотранс” Анатолій ТКАЧЕНКО.

За його словами, за останні п’ять місяців підприємство зазнало збитків на 1,8 мільйона гривень. Натомість держава компенсувала лише 1,6 мільйона гривень, та й то, включаючи борг за минулий рік. “З держбюджету нам перерахували лише 13 відсотків від річної суми за п’ять місяців, у гривнях це виходить 417 тисяч гривень - крапля в морі”, - запевняє пан Ткаченко.

Втім, основна проблема КП “Рівнеелектроавтотранс” не в грошах, які “крапають” з державної чи міської скарбнички, а у величезній кількості пільговиків, які претендують на безкоштовний проїзд. “Зі 100 тисяч пасажирів, яких перевозять тролейбуси Рівного за день, 52 тисячі їздять за пільговим тарифом. Такого, як у нас, немає ніде в Україні. Ще за радянських часів ця цифра коливалася в межах одного відсотка”, - бідкається Анатолій Петрович. На думку головного інженера, владоможці все-таки повинні набратися сміливості й сказати: “Ми не в змозі перевозити таку велику кількість пільговиків”. І знайти компроміс для обох сторін - щоб і тим, і іншим “їздилося” та працювалося краще.

Нещодавно підприємство придбало три нових тролейбуси із 16 запланованих. А для того, щоб оновити весь тролейбусний парк Рівного, потрібно, перш за все, 80 мільйонів гривень (один новий тролейбус коштує один мільйон 90 тисяч гривень. У тендері беруть участь лише вітчизняні виробники - авт.). Добре, що у влади є бажання. А ось із коштами - сутужно.

І, якщо бути реалістом, то можна підрахувати, що, рухаючись таким темпом, до омріяного ми прийдемо через 50 років. “Тоді наші правнуки їздитимуть на новеньких тролейбусах”, - говорить пан Ткаченко.

Для того, щоб підприємство не працювало собі у збиток і ще могло закуповувати нові тролейбуси, потрібно ремонтувати їх та замінювати лінії, по яких вони їздять. Анатолій Ткаченко називає справедливою вартість проїзду - 1,50 грн., або 90 копійок, але це при умові, що платити будуть всі.

Та чи відповідає якості ціна за проїзд? Тут уже можна посперечатися. Деякі рівняни кажуть, що це хоча й економніший вид транспорту, проте не завжди безпечний: то струмом вдарить, то лінії пошкоджуються і доводиться пересідати на маршрутку, а то просто можна нерви собі добряче зіпсувати. Та головний інженер запевняє, що тролейбус - це не тільки екологічний транспорт, а ще й безпечний, адже несправні машини на маршрут не випускають. “Якщо в тролейбусі когось і било струмом, то це залежить не тільки від даного виду транспорту, а інколи від самих пасажирів - є люди, які самі по собі є провідниками електроенергії, - пояснює Анатолій Ткаченко, (у тролейбуса і людини різні потенціали і, торкаючись до перил, струм через людину йде в землю, і як наслідок - вдаряє її - авт.).

У найближчих планах “Рівнеелектротрансу” - розробка додаткових маршрутів. Далі - заміна ліній, що теж досить болюче і фінансовозатратне питання, оновлення тролейбусного парку. Але без допомоги міської влади пану Загінею, як керівнику цього підприємства, самотужки не реально здійснити заплановане. Хіба що з метою підтримки Львівського ЛАЗу уряд замовить для Рівного кілька нових тролейбусів. Інколи доводиться сподіватися й на таке диво.

26.06.2009Алла БІДЮК


Переглядів: 9

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus
<<- Попередня статтяНаступна стаття - >>

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 866 від 21.06.2018p.
¤ 
Настя Каменських про шкідливі звички:

Настя Каменських про шкідливі звички:

«Я вміла пити зі школи»

Настя Каменських зізналася, коли вперше спробувала спиртне. Співачка NK (Настя Каменських) в нещодавньому коментарі Катерині Осадчій розповіла про свої шкільні роки. Артистка зізналася, що була пацаня...

¤ 
ЗМІ: Анджеліна Джолі може втратити опіку над дітьми

ЗМІ: Анджеліна Джолі може втратити опіку над дітьми

Видання People повідомило несподівану новину. Нібито Анджеліна Джолі може втратити право на опіку над дітьми. Журналістам видання стали відомі подробиці судових розглядів....

¤ 
Нетверезий водій скоїв смертельне ДТП

Нетверезий водій скоїв смертельне ДТП

15 червня, близько 22 години, на автодорозі «Рівне-Тучин-Гоща» сталася смертельна дорожньо-транспортна пригода, у якій загинув 51-річний мешканець села Вельбівно....

¤ 

Рівненщина - у лідерах з енергоефективності:

до 2025 року область може скоротити використання газу на 50%

14-15 червня у Рівному відбулися два масштабні заходи: ІV Міжнародна спеціалізована виставка «Сучасність. Енергозбереження. Технології. (СЕТ – 2018)» та Міжрегіональний інвестиційний форум з питань ен...

¤ 
Господарники Рівненщини отримають гроші на телят та корів

Господарники Рівненщини отримають гроші на телят та корів

Більше 220 селянських господарств Рівненщини отримають гроші за вирощування телят....

¤ 
Десять пунктів, які змінять Україну

Десять пунктів, які змінять Україну

Нинішнє літо стало стартом нового великого політичного сезону. Вже наступного року Україну очікують президентські та парламентські вибори. Участь у них братимуть, як «старі» партії, так і нові політич...






Найпопулярніші 15 статей:

1. Чи все добре у рівненському «будівельному королівстві»? [862] (488)
2. ЧИ ВАРТО РОБИТИ ПОКУПКИ ДО НАРОДЖЕННЯ ДИТИНИ? [519] (433)
3. Розклад руху приміських та пасажирських потягів [242] (378)
4. Догляньте мене до смерті [278] (350)
5. Розклад руху автобусів [253] (313)
6. Моє місто - найкраще [427] (287)
7. Папороть виганяє з дому чоловіків, а цибуля - негативну енергію [201] (285)
8. Секс із мусульманином [271] (268)
9. Яйце-райце, в чому твоя сила? [257] (255)
10. Стогін покотився яром [862] (233)
11. Гірше звіра… [861] (221)
12. Олександр Данильчук: «Проблемні питання в раді треба вирішувати до сесії» [862] (205)
13. Хто цього року отримав звання найспортивнішої сім’ї Рівненщини? [862] (201)
14. Що варто знати про штамбову малину: [862] (200)
15. У Рівному двадцять шостий раз пройшли традиційні «Музейні гостини» [862] (199)

ТОП-15 свіжого номера:

1. В Рівному відбулися змагання ветеранів спорту (35)
2. Під колесами легковика загинув чоловік (34)
3. Розпилив сльозогінний газ в обличчя патрульному (33)
4. Дружина вдарила ножем чоловіка (32)
5. Настя Каменських про шкідливі звички: (32)
6. Нетверезий водій скоїв смертельне ДТП (32)
7. Шість грошових винагород отримали спортсмени та тренери «Інваспорту» (31)
8. У ДТП постраждали шестеро дітей (31)
9. Літні ягоди здоров’я (31)
10. На Сарненщину повертається «Олімпійське літо» (30)
11. Як «реанімують» зіпсовану їжу (30)
12. Фінал «Кубку майбутніх чемпіонів» (30)
13. ЗМІ: Анджеліна Джолі може втратити опіку над дітьми (30)
14. Кого і як… (29)
15. Як збільшити врожай за допомогою дешевих ліків (29)





 Партнери 
 
Рекламная газета "Об`ява" Перший інформаційний канал Украина онлайн
Google+
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | Експорт | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Разсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2015 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(0362) 62-31-31. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(0362) 62-31-31

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Об'ява
Pika.rv.ua
IРА Ракурс