Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №402 від 26.06.2009p.
Передплатні індекси:
23429 (на 1-6 місяців)
08903 (на рік).
Тел. +38(0362) 62-31-31
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"

А що Ви скажете? Блог


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"


  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Жовтень 2017p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
Листопад 2017p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
  1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30


#Проблема

Нових тролейбусів чекати 50 років?

Нових тролейбусів чекати 50 років?

Подорожчання проїзду у міських тролейбусах Рівного з 15 червня не викликало ніяких здивувань та заперечень з боку рівнян. Тим більше, що Рівне є чи не єдиним містом, в якому вартість проїзду не підвищували вже досить тривалий час. Скільки потрібно заплатити пересічному користувачеві послуг, які надає тролейбусний парк Рівного, за справді якісну і безпечну подорож? Про всі нюанси перевезення пасажирів і реальну ситуацію на підприємстві розповів головний інженер КП “Рівнеелектроавтотранс” Анатолій ТКАЧЕНКО.

За його словами, за останні п’ять місяців підприємство зазнало збитків на 1,8 мільйона гривень. Натомість держава компенсувала лише 1,6 мільйона гривень, та й то, включаючи борг за минулий рік. “З держбюджету нам перерахували лише 13 відсотків від річної суми за п’ять місяців, у гривнях це виходить 417 тисяч гривень - крапля в морі”, - запевняє пан Ткаченко.

Втім, основна проблема КП “Рівнеелектроавтотранс” не в грошах, які “крапають” з державної чи міської скарбнички, а у величезній кількості пільговиків, які претендують на безкоштовний проїзд. “Зі 100 тисяч пасажирів, яких перевозять тролейбуси Рівного за день, 52 тисячі їздять за пільговим тарифом. Такого, як у нас, немає ніде в Україні. Ще за радянських часів ця цифра коливалася в межах одного відсотка”, - бідкається Анатолій Петрович. На думку головного інженера, владоможці все-таки повинні набратися сміливості й сказати: “Ми не в змозі перевозити таку велику кількість пільговиків”. І знайти компроміс для обох сторін - щоб і тим, і іншим “їздилося” та працювалося краще.

Нещодавно підприємство придбало три нових тролейбуси із 16 запланованих. А для того, щоб оновити весь тролейбусний парк Рівного, потрібно, перш за все, 80 мільйонів гривень (один новий тролейбус коштує один мільйон 90 тисяч гривень. У тендері беруть участь лише вітчизняні виробники - авт.). Добре, що у влади є бажання. А ось із коштами - сутужно.

І, якщо бути реалістом, то можна підрахувати, що, рухаючись таким темпом, до омріяного ми прийдемо через 50 років. “Тоді наші правнуки їздитимуть на новеньких тролейбусах”, - говорить пан Ткаченко.

Для того, щоб підприємство не працювало собі у збиток і ще могло закуповувати нові тролейбуси, потрібно ремонтувати їх та замінювати лінії, по яких вони їздять. Анатолій Ткаченко називає справедливою вартість проїзду - 1,50 грн., або 90 копійок, але це при умові, що платити будуть всі.

Та чи відповідає якості ціна за проїзд? Тут уже можна посперечатися. Деякі рівняни кажуть, що це хоча й економніший вид транспорту, проте не завжди безпечний: то струмом вдарить, то лінії пошкоджуються і доводиться пересідати на маршрутку, а то просто можна нерви собі добряче зіпсувати. Та головний інженер запевняє, що тролейбус - це не тільки екологічний транспорт, а ще й безпечний, адже несправні машини на маршрут не випускають. “Якщо в тролейбусі когось і било струмом, то це залежить не тільки від даного виду транспорту, а інколи від самих пасажирів - є люди, які самі по собі є провідниками електроенергії, - пояснює Анатолій Ткаченко, (у тролейбуса і людини різні потенціали і, торкаючись до перил, струм через людину йде в землю, і як наслідок - вдаряє її - авт.).

У найближчих планах “Рівнеелектротрансу” - розробка додаткових маршрутів. Далі - заміна ліній, що теж досить болюче і фінансовозатратне питання, оновлення тролейбусного парку. Але без допомоги міської влади пану Загінею, як керівнику цього підприємства, самотужки не реально здійснити заплановане. Хіба що з метою підтримки Львівського ЛАЗу уряд замовить для Рівного кілька нових тролейбусів. Інколи доводиться сподіватися й на таке диво.

26.06.2009Алла БІДЮК


Переглядів: 621

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus
<<- Попередня статтяНаступна стаття - >>

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 836 від 16.11.2017p.
¤ 
Як зміцнити імунітет восени:

Як зміцнити імунітет восени:

4 дієвих способи, які вам сподобаються

Можна довго жалітись на погану погоду, холод та вічні застуди. А можна зміцнити власний імунітет і тоді осінь дійсно буде вам в радість!...

¤ Особливий погляд
«Вестагротех» завзято працює на молочний ренесанс в Україні

«Вестагротех» завзято працює на молочний ренесанс в Україні

Микола КОЗАКЕВИЧ: «Настав час виходити на світові продовольчі ринки не з сировиною, а з «паляницею»

За останні роки молочна галузь України переживає не найкращі часи. Причин цьому чимало: недостатня увага з боку держави, значне підвищення цін на електроенергію та паливо, яке впливає на ціну вироблен...

¤ 
Хто з Рівненщини отримає відстрочку від армії, вирішувала призовна комісія

Хто з Рівненщини отримає відстрочку від армії, вирішувала призовна комісія

На Рівненщині триває осінній призов на строкову службу. Всього до кінця листопада військкомати повинні закликати понад 300 новобранців у віці до 27 років. Більше половини призовників служитимуть у Збр...

¤ 
«Народний фронт» до виборів-2019 готовий

«Народний фронт» до виборів-2019 готовий

«Фронтовики» провели ГУЧНИЙ з’їзд

Здавалося б, банальна історія – партія провела з’їзд. Україна бачила сотні партійних заходів за час незалежності, проте цього разу спричинився справжній політичний фурор. 11 листопада півтисячі делега...






Найпопулярніші 15 статей:

1. Розклад руху приміських та пасажирських потягів [242] (21856)
2. Розклад руху автобусів [253] (19743)
3. Моє місто - найкраще [427] (16305)
4. Яйце-райце, в чому твоя сила? [257] (11284)
5. Догляньте мене до смерті [278] (11212)
6. Скрегіт зубами посеред ночі [312] (11050)
7. Коли розпочинати садити городину [599] (10671)
8. Не я б’ю, верба б’є За тиждень - Великдень! [235] (9153)
9. Душ для всіх [432] (8278)
10. Приваблюють і відлякують привиди Тараканівського форту [419] (8229)
11. Кульова блискавка: феномен, який не розгадано [462] (7934)
12. ПАТ “Волинь- Цемент”: [505] (7819)
13. За кордон можна вивезти не більше 50 тисяч доларів! - [205] (7785)
14. Тахінна халва зміцнює кістки та зуби [390] (7714)
15. “Тартак” закликав не бути байдужими [205] (7671)

ТОП-15 свіжого номера:

1. Як зміцнити імунітет восени: (71)
2. Виростити розсаду без ґрунту (67)
3. Як пиво впливає на організм людини: (67)
4. Хто з ким «дружить» на городі (65)
5. «Верес» U-21 – «Карпати» U-21 0:1 (63)
6. У Рівному вперше відбувся фестиваль з доджболу (63)
7. «Ти зможеш, якщо зміг я!» знову на Рівненщині (62)
8. Рівненська дзюдоїстка отримуватиме стипендію Президента (62)
9. Євген Пасіч не зіграє у Запоріжжі, (60)
10. «Розминка від чемпіона» продовжує крокувати Рівненщиною (58)
11. Померла дочка Людмили Гурченко: причина смерті (51)
12. Відомо, хто буде новою ведучою «Орла и решки» (51)
13. Як лікувати ячмінь народними засобами (49)
14. Чого соромиться історія: великі люди, які хворіли ганебними хворобами (49)
15. Пиріжки як пух (48)





 Партнери 
 
Рекламная газета "Об`ява" Перший інформаційний канал Украина онлайн
Google+
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | Експорт | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Разсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2015 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(0362) 62-31-31. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(0362) 62-31-31

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Об'ява
Pika.rv.ua
IРА Ракурс