Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №407 від 30.07.2009p.
Передплатні індекси:
23429 (на 1-6 місяців)
08903 (на рік).
Тел. +38(0362) 62-31-31

#Довиборчі ігри

Звичаї та традиції

Звичаї та традиції

Головна передвиборча кампанія має розпочатися восени, але це не привід для політичних опонентів залишатися пасивними. Найбільше вражає активність провокацій, які дедалі більше набувають розмаху. Напевно, всі попередні вибори носили більш поблажливий характер, але після подій “Помаранчевої революції” ситуація змінила своє забарвлення. Дії політиків стали агресивнішими, особливо по відношенню до нових кандидатів, які почали фігурувати на передвиборчому поприщі.

Така участь спіткала молодого кандидата в президенти, колишнього спікера Верховної Ради України Арсенія Яценюка. Ще до старту виборів Президента України багато часу, але гонка почала свою передвиборчу діяльність. Достатньо пройтися по місту або ж просто зайти в Інтернет, де можна зустріти цілу низку коментарів та провокаційних матеріалів ЗМІ, і звичайно, велику кількість шаржів на білборди. До речі, багато з них провокаційного характеру. За словами Арсенія Яценюка, білборди, які з’явилися в містах України, з його зображенням не є політичною рекламою, та видно таких переконань замало для політичних опонентів. Також, як стверджує лідер громадської організації “Фронт Змін”, таким чином він лише намагається донести політичним діячам ситуацію, яка склалася в нашій країни. Схоже, політики розпочали свою довиборчу гру, в якій гаслом обрали слова: “для досягнення цілі всі методи добрі”. І - понеслося… Сьогодні можна зустріти написи на білбордах різного виду, та навіть це - квіточки. “Наука” рухається вперед - з’явилися нові видрукувані білборди з написами типу “Онаній”, “Я - це Нюк!” тощо. На “чорний” піар викладають не меншу кількість коштів, ніж на власний. Відповідь не змусила себе довго чекати і на новоявлених провокаційних білбордах білою фарбою з’явився додатковий напис: “Вона нас боїться”.

У будь-якому випадку навіть чорна реклама має свої плюси. Тому, якщо політичним опонентам Арсенія Яценюка захотілося нашкодити йому, навряд чи їм це вдасться. Оскільки будь-який піар - це вже піар. Просто ще більше людей зацікавляться політиком Арсенієм Яценюком. Ось і все! Тому, хто виграв, а хто програв - говорити рано. Залишається пам’ятати прислів’я: “Добре сміється той, хто - сміється останнім”.

30.07.2009Вікторія ПОРОВЧУК


Рівне-Ракурс №407 від 30.07.2009p. 
На головну сторінку