Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №418 від 15.10.2009p.
Передплатні індекси:
23429 (на 1-6 місяців)
08903 (на рік).
Тел. +38(0362) 62-31-31
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"

А що Ви скажете? Блог


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"


  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Липень 2017p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
     1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
Серпень 2017p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31


Надія захистить усіх, хто звернеться і хто в Бога вірить! Тел.:(095) 92-61-876, (096) 67-38-505

¤ PR-методи

Нові маніпулятивні технології: соціологи на службі політиків

Що ближче до виборів, то більш фантастичні рейтинги кандидатів можна побачити в опублікованих даних соціологічних досліджень. Як завжди, напередодні виборів з’являється безліч соціологічних компаній, що буквально атакують виборця результатами своєї роботи. На даний момент можна досить чітко визначити основну тональність даних, які “викидають” у ЗМІ. Після перегляду різноманітних рейтингів навіть у неспеціаліста в галузі соціології виникає стійке враження, що реальних претендентів на перемогу лише двоє - Віктор Янукович і Юлія Тимошенко. Іншої альтернативи немає. Тому всім і кожному пропонують зробити вибір саме з цих кандидатів.

Чи випадкова поява таких даних? Без сумніву, ні. Соціологія в Україні давно перетворилася на інструмент передвиборчої боротьби і ввійшла в арсенал агітаційно-пропагандистських засобів. Це помітно з результатів опитувань, які залежать виключно від політичної ангажованості того чи іншого дослідницького центру. Так, наприклад, за результатами дослідження Національного інституту стратегічних досліджень при президентові України, у вересні рейтинг Віктора Ющенка становив 7,4 відсотка, тоді як, за результатами досліджень інших соціологічних компаній, він перебуває в межах статистичної похибки і становить 2-3 відсотки.

Очевидно, що фірми, інкорпоровані у передвиборчі штаби, робитимуть все можливе, щоб показати зміцнення позицій саме свого кандидата. Навіть за відсутності реального зростання можна змусити населення повірити у лідерство певного політика - шляхом заниження рейтингів опонентів. У цьому світлі цілком зрозумілим стає поява даних, які свідчать, що Юлія Тимошенко, “залізно” виходить у другий тур разом із Віктором Януковичем, а Арсеній Яценюк жодним чином до нього не потрапляє.

Останній приклад такого дослідження - це дані, представлені компанією “Социс”, згідно з якими рейтинг Тимошенко за останні два місяці нібито зріс, Яценюка - істотно знизився. Схожі дані нещодавно опублікувала й компанія “TNS Україна”. Нагадаємо, що директором обох компаній є одна й та сама людина - Микола Чурилов. Дивує те, що “Социс” після скандалу щодо суперечливих результатів екзит-пулу на виборах президента 2004 року і явної симпатії до Януковича, тепер, очевидно, співпрацює з його основним конкурентом...

Стає очевидним той факт, що основним завданням компаній і соціологічних служб, які працюють фактично в рамках серйозної політичної стратегії, визначеної Партією регіонів і БЮТ, є імітація боротьби на президентських виборах: Сходу проти Заходу, демократії проти тоталітаризму тощо. Мета даних дій проста: після перемоги однієї зі сторін розділити владу в країні на двох.

Відповідно, основне завдання псевдосоціології - переконати виборця у фактичній безальтернативності виборів. Для цього насамперед слід усунути основного можливого конкурента (за вихід у другий тур) - Арсенія Яценюка. По суті, політичне знищення Яценюка шляхом нівелювання його рейтингу до рівня непрохідного - це один із пріоритетів Юлії Тимошенко, адже:

- по-перше, Віктор Янукович лідирує в перегонах і навряд чи боїться конкуренції за вихід у другий тур;

- по-друге, Арсеній Яценюк і Юлія Тимошенко борються за виборця на одному електоральному полі, особливо в західних та центральних регіонах України.

Тож цілком логічно в цьому контексті звучать слова Юлії Володимирівни, опубліковані в Інтернет-виданнях з посиланням на Віталія Мороза, аналітика Громадського форуму “Наше місто”: “Потрібно терміново підготувати потрібне соцопитування і показати всім, що рейтинг Яценюка впав нижче плінтуса. Не важливо, хто це озвучить, - важливо всім це підхопити і пояснювати, що в Яценюка не може бути серйозної підтримки населення й усі попередні соц-опитування куплені ним за гроші Фірташа”.

Скандал у прямому ефірі за участю прем’єр-міністра в програмі Савіка Шустера на телеканалі “Україна” 24 вересня показав, що домовленості про взаємодію між ПР і БЮТ є.

Незважаючи ні на що, багато людей довіряє даним соціологічних досліджень і часто саме на їх основі робить свій вибір на користь того чи іншого кандидата. Тому такі методи, як публікація соціологічних даних, і далі використовуватимуться в жорсткій конкурентній боротьбі за президентське крісло.

15.10.2009Юрій ГАВРИЛЕЧКО, Експерт Фонду суспільної безпеки


Переглядів: 700

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus
<<- Попередня статтяНаступна стаття - >>

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 822 від 10.08.2017p.
¤ 
Як ідеально розрахувати час варіння яєць

Як ідеально розрахувати час варіння яєць

У приготуванні яєць більшість з нас вважає себе експертами, адже немає нічого простішого, ніж зварити їх круто або у мішечок....

¤ 
Рівненські дзюдоїсти вибороли на чемпіонаті Європи 8 нагород

Рівненські дзюдоїсти вибороли на чемпіонаті Європи 8 нагород

Три золота, два срібла та три бронзи вибороли дзюдоїсти Рівненщини у складі національної збірної на чемпіонаті Європи з дзюдо серед спортсменів з вадами зору....

¤ 
Кавуни: м’якоть – для нирок, шкірка – для печінки, насіння – від глистів

Кавуни: м’якоть – для нирок, шкірка – для печінки, насіння – від глистів

Кавуни – це улюблені літні ласощі як дітей, так і дорослих. Тому, дочекавшись сезону кавунів, насолоджуйтеся якомога більше ними, адже, як усім відомо, ця ягода не лише смачна, а й корисна....

¤ Лідер ринку
РДБК: Впевненість у майбутньому

РДБК: Впевненість у майбутньому

Віталій РОМАНЮК: «Будівництво в усі часи було та залишається не тільки практичною необхідністю, а й високим мистецтвом»

ТДВ «Рівненський домобудівний комбінат» успішно реалізує свої вироби не тільки в Рівному - майже 80% продукції поставляється на будівельні об’єкти в Києві, Львові та Стрию, а також в Івано-Франківську...

¤ 
Поліцейські вилучили патрони та пістолет

Поліцейські вилучили патрони та пістолет

У ході оперативно-профілактичних заходів «Зброя та вибухівка» правоохоронці вилучили 78 патронів різного калібру та саморобний пістолет....

¤ 
«Купила» мішок борошна за 12000 гривень

«Купила» мішок борошна за 12000 гривень

Під приводом купівлі борошна за дешевшою ціною троє невідомих осіб зуміли поцупити у жительки села Зоря 12 тисяч 100 гривень. Зловмисників, які пересувались на автомобілі, розшукує поліція....






Найпопулярніші 15 статей:

1. Розклад руху приміських та пасажирських потягів [242] (19170)
2. Розклад руху автобусів [253] (17806)
3. Моє місто - найкраще [427] (13704)
4. Яйце-райце, в чому твоя сила? [257] (9385)
5. Скрегіт зубами посеред ночі [312] (9342)
6. Догляньте мене до смерті [278] (8941)
7. Коли розпочинати садити городину [599] (8853)
8. Не я б’ю, верба б’є За тиждень - Великдень! [235] (7836)
9. Душ для всіх [432] (6921)
10. Приваблюють і відлякують привиди Тараканівського форту [419] (6823)
11. Кульова блискавка: феномен, який не розгадано [462] (6576)
12. Тахінна халва зміцнює кістки та зуби [390] (6391)
13. ПАТ “Волинь- Цемент”: [505] (6381)
14. За кордон можна вивезти не більше 50 тисяч доларів! - [205] (6355)
15. “Тартак” закликав не бути байдужими [205] (6312)

ТОП-15 свіжого номера:

1. Кавуни: м’якоть – для нирок, шкірка – для печінки, насіння – від глистів (330)
2. Як ідеально розрахувати час варіння яєць (327)
3. Обережно – змії! (321)
4. За самовільне спалювання сухої трави та сміття - штраф (316)
5. Карткові «кидки» (314)
6. СУ-39 відродилося, наче Фенікс, працює, живе та модернізується (313)
7. РДБК: Впевненість у майбутньому (313)
8. Діти з Рівненщини відпочивають у Європі (312)
9. Рівненські дзюдоїсти вибороли на чемпіонаті Європи 8 нагород (310)
10. Де розмістити інформацію про компанію? (309)
11. Після проведеного капітального ремонту вийшов на лінію черговий тролейбус «Škoda 14Tr» №142 (309)
12. Фото на керамике (308)
13. З Одеси – без медалей (308)
14. Жебрачка (306)
15. П’ята пора року (305)





 Партнери 
 
Рекламная газета "Об`ява" Перший інформаційний канал Украина онлайн
Google+
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | Експорт | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Разсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2015 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(0362) 62-31-31. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(0362) 62-31-31

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Об'ява
Pika.rv.ua
IРА Ракурс