Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №419 від 22.10.2009p.
Передплатні індекси:
23429 (на 1-6 місяців)
08903 (на рік).
Тел. +38(0362) 62-31-31
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"

А що Ви скажете? Блог


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"


  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Липень 2017p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
     1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
Серпень 2017p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31


Надія захистить усіх, хто звернеться і хто в Бога вірить! Тел.:(095) 92-61-876, (096) 67-38-505

¤ Відверто про наболіле

“Володимирецьке АТП-15644 – народне підприємство, бо працює для народу”

“Володимирецьке АТП-15644 – народне підприємство, бо працює для народу”

Заслужений працівник транспорту України Микола ВОРОБЕЙ про проблеми виживання галузі в умовах економічної кризи

Володимирецьке АТП-15644 було створене в 1991 році шляхом відокремлення від Кузнецовського АТП-15637, внаслідок якого нове підприємство отримало 22 автобуси (ЛАЗ і ПАЗ) та 23 вантажні автомобілі. За майже два десятиліття історії АТП відбулися кардинальні зміни в його діяльності. Сьогодні підприємство здійснює тільки внутрішньообласні пасажирські автоперевезення, зміцнило виробничу базу, повністю оновило автобусний парк. В умовах повсюдного руйнування вітчизняної транспортної галузі трудовий подвиг колективу та його керманича не лишився непоміченим: голова правління ВАТ “Володимирецьке АТП-15644” Микола ВОРОБЕЙ (на фото) - один із наймолодших керівників автопідприємств країни - був удостоєний почесного звання “Заслужений працівник транспорту України”.

“Сьогодні в області немає кращого АТП, ніж у Володимирці”

- Чим вирізняється, Миколо Васильовичу, Ваше АТП серед автотранспортних підприємств Рівненщини?

- Насамперед зазначу, що Володимирецьке АТП-15644 - справжнє народне підприємство, бо працює для народу. Його колектив налічує 50 чоловік. У нас працюють найкращі водії не тільки в районі, а й, напевне, в області. Перші три роки водії-новачки їздять на ПАЗах по району, а потім довіряємо їм обслуговування міжміських маршрутів. Надійну експлуатацію автобусів забезпечують досвідчені майстри - чотири слюсарі, зварювальник, токар (до речі, на багатьох підприємствах району штатний токар - це розкіш, яку вони не можуть собі дозволити). Цілодобово чергують чотири механіки, які проводять передрейсові та післярейсові технічні огляди, всі водії проходять перед випуском на маршрут медичний контроль. Послугами АТП користуються два автоперевізники, які уклали з підприємством угоди на випуск, запуск і технічне обслуговування транспортних засобів та медичний контроль водіїв. На території бази відкрито СТО, яка виконує ТО-1, ТО-2, а також здійснює державний технічний огляд з виданням довідки про його проходження. Для цього в нас є все необхідне обладнання і навчений персонал.

Колектив підприємства пишається тим, що сьогодні в області немає кращого АТП, ніж у Володимирці. Ми зберегли й оновили виробничу базу, створили навіть власне мисливське господарство на землях запасу Володимирецької селищної ради. АТП-15644 ефективно працює і стабільно платить податки, за що нас поважають і люди, і районна влада, з якою у нас склалися добрі ділові стосунки. Голова райдержадміністрації Володимир Ткачук, у минулому виробничник, чудово розуміє наші проблеми і разом із компетентними фахівцями, з яких сформована його команда, надає посильну допомогу в їх вирішенні.

“Відмінити державне регулювання цін на проїзд в автобусах”

- Українські автотранспортники, особливо пасажирські перевізники, переживають нині не найкращі часи. Як вижити їм в умовах економічної кризи?

- В автотранспортній галузі і до цього було чимало проблем, які не вирішувалися десятками років. Це, зокрема, високий податковий тиск, недостатнє відшкодування втрат від безкоштовних перевезень пільгових категорій населення, великі збори при проходженні конкурсів та технічних оглядів транспортних засобів, інші оплати різним структурам, неадекватні їхнім затратам на виконання робіт, незадовільний стан доріг на маршрутах, непомірні ставки кредитів та розмитнення автобусів тощо. Ці проблеми поглибила економічна криза, а тому їх необхідно нагально вирішувати навіть не для розвитку, а для виживання підприємств, що займаються пасажирськими автоперевезеннями.

Автоперевізники можуть забезпечувати рентабельну роботу підприємств збільшенням доходів або зменшенням витрат. Але в умовах адміністративного регулювання тарифів і вільних ринкових цін на автобуси, паливно-мастильні матеріали, автозапчастини та гумові шини ми не можемо збалансувати свої доходи і витрати. А тому вважаємо за необхідне відмінити державне регулювання цін на проїзд пасажирів з метою оперативного реагування на ситуацію.

Усі пригадують, як минулого року, коли різко зросли ціни на бензин і дизпаливо - з 4 гривень до 7 гривень 15 копійок, перевізники тривалий час працювали на збиткових тарифах. Згодом, коли їх підняли, а ціни на нафтопродукти зменшилися до 4,5-5 гривень, нас почали звинувачувати в застосуванні завищених тарифів. На мою думку, найкращий регулятор цін - ринок. Сьогодні ціна квитка від Володимирця до Рівного могла би законно скласти близько 28 гривень (140 км х 0,15 грн/км + ПДВ). Однак через зменшення платоспроможності населення і відчутне зниження пасажиропотоків на міжміських маршрутах ми свідомо тримаємо ціну, яку диктує ринок, - 20 гривень.

Але на приміських перевезеннях 15 копійок за кілометр - дуже низька ціна, яка не покриває наших витрат на утримання і ремонт рухомого складу. Адже володимирецькі дороги настільки розбиті, що “Богдани” й “Еталони” так і не зуміли їх підкорити. Найкраще себе зарекомендували на проблемних шляхах російські автобуси “ПАЗ” з дизельними і карбюраторними двигунами, але й вони

на місцевих “автобанах” більше півтора року не витримують. Тож про якусь рентабельність говорити важко.

“Дотація складає близько 60 відсотків від потреби”

- Якою, на Вашу думку, повинна бути вартість проїзду на приміських маршрутах?

- За нашими розрахунками, оптимальний тариф на цих маршрутах мав би складати 26-28 копійок за кілометр проїзду, але застосовується майже вдвічі менший - 0,15 грн/км. Якщо ми працюємо за фіксованими тарифами, то цю різницю влада повинна компенсувати перевізникам із бюджету, як це і передбачено законом. Але, на жаль, відстояти право на таку дотацію можна тільки в судовому порядку. Або взяти, наприклад, абсолютно недостатнє відшкодування втрат від безкоштовних перевезень пасажирів-пільговиків. Чотири гривні на місяць - це сума, якої вистачить проїхати тільки 25 кілометрів в один кінець. Але і це мізерне відшкодування надходить до нас із великою затримкою.

До речі, в радянські часи автопідприємства теж отримували державну компенсацію за перевезення пасажирів-пільговиків. Та в перші п’ять-шість років незалежності України, коли наша молода держава знаходилася в економічному колапсі, про це якось забули чи не було в бюджеті коштів, але ми продовжували безкоштовно возити пільговиків - напевне, за звичкою. Потім, коли була відновлена бюджетна підтримка пільгових автоперевезень, наше підприємство, яке було єдиним перевізником у районі, отримало за рік смішну дотацію - аж 900 гривень! Але я був оптимістом і заспокоював колектив: це вже добре, раніше ми возили пільговиків без будь-якого відшкодування. Сьогодні на наш район виділяється дотація в сумі 800 тисяч гривень, що складає близько 60 відсотків від потреби.

Цікавий випадок був за часів перебування при владі уряду Януковича. Держава не встигла розрахуватися з автоперевізниками за пільгові перевезення до кінця року. Аби виправити ситуацію, уряд продовжив бюджетний рік до 10 січня, що дало нам можливість отримати півмільйона гривень дотації. Можна по-різному ставитися до політичних кольорів влади - головне, аби вона не забувала про потреби підприємств і людей, які на них працюють. Як буде цього року, - не знаю…

“Рік був напруженим - ні разу не вдалося порибалити”

- Якою Ви бачите співпрацю влади з перевізниками?

- Автоперевізники-роботодавці бажають, перш за все, аби урядові структури, що опікуються транспортом, та місцева влада були нашими партнерами і захисниками, допомагали у вирішенні проблем у сфері пасажирських автоперевезень і не завдавали нам матеріальних збитків.

- Чим захоплюєтеся у вільний від роботи час?

- Риболовлею та полюванням. Люблю пограти із друзями в шахи, піти з ними в баню попаритися. Але, відверто кажучи, цей кризовий рік був напруженим - ні разу не вдалося порибалити.

- Ваші побажання колегам з нагоди професійного свята - Дня автомобіліста і дорожника.

- Бажаю, щоб Ваша праця, шановні автомобілісти і дорожники, приносила Вам радість та задоволення, а кожен день, проведений за кермом, відкривав перед Вами нові перспективи.

Щастя, здоров’я, достатку та злагоди Вам і Вашим родинам!

22.10.2009Спілкувався Олесь ДУБОВИК


Переглядів: 1331

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus
<<- Попередня статтяНаступна стаття - >>

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 823 від 17.08.2017p.
¤ 

«Теплі кредити» повернулися

На Рівненщині банки відновили видачу «теплих кредитів» для населення та ОСББ....

¤ 

Для перевезення школярів продали автобус з пошкодженими гальмами

Аварійний автобус «Mercedes-Benz Sprinter» купили у Вараші для школярів, щоб возити їх на екскурсії, через платформу PROZORRO. На це міська рада виділила 1 мільйон 500 тисяч гривень. Переможцем торгів...

¤ 
Сарненський депутат стверджує, що його «замовили» у Рівному

Сарненський депутат стверджує, що його «замовили» у Рівному

24-річний депутат Сарненської міської ради, який також є начальником штабу Громадського Формування «Льва» Євгеній Криницький стверджує, що його затримання «замовили» і що з підприємців гроші він не ви...

¤ 

Субсидія нараховується на людей, які фактично проживають у квартирі чи будинку

Часто буває так, коли в квартирі чи будинку, де проживають батьки, прописані діти, які фактично там не проживають вже багато років....

¤ Теплотехніка XXІ століття
«Агроресурс»: 20 кроків до тріумфу та визнання

«Агроресурс»: 20 кроків до тріумфу та визнання

Майже мільйонна армія користувачів високоякісного опалювального обладнання вдячна за тепло, комфорт і затишок ПрАТ «Агроресурс»

Тепло в будинку - це не тільки комфорт і затишок, але і нормальна життєдіяльність, здоров’я мешканців, хороші умови для самого житла. Опалення в останні роки стає все дорожчим, рахунки споживачі отрим...

¤ 
В Рівному на пішохідному переході збили бабусю з онуком

В Рівному на пішохідному переході збили бабусю з онуком

Повідомлення про дорожньо-транспортну пригоду з потерпілими поблизу Луцького кільця надійшло до поліції сьогодні, 11 серпня, близько 11 години....






Найпопулярніші 15 статей:

1. Розклад руху приміських та пасажирських потягів [242] (19375)
2. Розклад руху автобусів [253] (17985)
3. Моє місто - найкраще [427] (13868)
4. Яйце-райце, в чому твоя сила? [257] (9543)
5. Скрегіт зубами посеред ночі [312] (9493)
6. Догляньте мене до смерті [278] (9109)
7. Коли розпочинати садити городину [599] (9001)
8. Не я б’ю, верба б’є За тиждень - Великдень! [235] (7961)
9. Душ для всіх [432] (7031)
10. Приваблюють і відлякують привиди Тараканівського форту [419] (6948)
11. Кульова блискавка: феномен, який не розгадано [462] (6689)
12. Тахінна халва зміцнює кістки та зуби [390] (6508)
13. ПАТ “Волинь- Цемент”: [505] (6495)
14. За кордон можна вивезти не більше 50 тисяч доларів! - [205] (6481)
15. “Тартак” закликав не бути байдужими [205] (6439)

ТОП-15 свіжого номера:

1. На Рівненщині взимку буде тепло… (269)
2. По стопах Алли Пугачової: 70-річну співачку Софію Ротару покликали заміж (267)
3. Сарненський депутат стверджує, що його «замовили» у Рівному (254)
4. На Рівненщині реабілітуватимуть річки (254)
5. За добу шахраї на Рівненщині «попрацювали» на 22 тисячі гривень (253)
6. У Рівному вдруге пройшов фестиваль травників та пасічників (252)
7. Для перевезення школярів продали автобус з пошкодженими гальмами (252)
8. На Рівненщині за І півріччя 2017 року «МРІЯ» виділила 167 тис. грн. на соціальні проекти та сплатила 1,3 млн грн. податків (251)
9. Ароматна історія парфумерії (250)
10. «Теплі кредити» повернулися (248)
11. Як вижити в літню спеку (248)
12. Добре, що поїли! (248)
13. Відбулося сімейне свято мікрорайону «Ювілейний» (248)
14. Субсидія нараховується на людей, які фактично проживають у квартирі чи будинку (248)
15. Рівненщина отримала майже 6 мільйонів на відшкодування вартості ліків (246)





 Партнери 
 
Рекламная газета "Об`ява" Перший інформаційний канал Украина онлайн
Google+
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | Експорт | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Разсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2015 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(0362) 62-31-31. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(0362) 62-31-31

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Об'ява
Pika.rv.ua
IРА Ракурс