Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №426 від 10.12.2009p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Зашморг

Про що мовчить підступна реклама

35 відсотків українських підлітків уперше пробують алкоголь до 11 років. 12 відсотків дітей до 11 років уже встигли викурити цигарку. 40 відсотків підлітків від 14 до 18 років уже залучені до систематичного вживання алкоголю.

“Часто можна почути, нібито горілка зігріває, а добра порція вина - і грипу як не бувало. Проте кожен безграмотний селянин споконвіку знав, що вживання алкоголю на холоді призводить до дуже швидкого замерзання людини. Незважаючи на те, що етиловий спирт дійсно є джерелом енергії, алкогольні калорії, на відміну від такої ж кількості калорій, отриманої, скажімо, з вуглеводів, не живлять і не зігрівають організм, а спалюються марно, руйнуючи при цьому клітинну та молекулярну структуру”. Ми процитували уривок з невеличкої книжки “Про що мовчить реклама, або Алкогольно-тютюновий зашморг”, яку нещодавно видало і розповсюджує Рівненське обласне відділення громадського руху “Твереза Україна”. Укладачі О. ПОЧЕКАТА, С. ОДАРЧЕНКО викривають прихований бік закликів до “культурного” та “помірного” споживання спиртного, вплив на людину малих доз алкоголю та вплив шкідливих звичок, хай у вигляді і малих доз, на суспільство загалом. У книжці мовиться про те, що люди самі оплачують своє знищення, пояснюється, чому пиво, шампанське, “лонгери”, горілка не належать до напоїв або ж харчових продуктів та дається порада, як уберегти від алкоголю свою дитину.
10.12.2009Ольга ЯРОШ



Рівне-Ракурс №10 від 10.12.2009p. 
На головну сторінку