Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №227 від 16.02.2006p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Реакція на лист

Фельдшер Квасилівської амбулаторії отримала догану,

або Не викликайте «швидку», коли сумно, - для того існують соціальні служби

Чому в Квасилові так погано ходить «швидка»? Чому деякі медики зухвало ставляться до пацієнтів? - запитує у листі місцева жителька Ніна В'ячеславівна. За словами жінки, нещодавно медики Квасилівської амбулаторії прибули на виклик до хворої однорічної дівчинки, у якої від температури почалися судоми, лише через 40 хвилин після виклику. Пішки...

- Мотивували, що немає палива для карети «швидкої», - пише обурена жінка. - А коли справа дійшла до надання першої медичної допомоги, то виявилося, що й ліків теж немає. Коли фельдшер дізналася, що до її приходу медичну допомогу надав педіатр із сусіднього під'їзду, заявила, що супроводжувати дівчинку для госпіталізації в обласну дитячу лікарню не буде...

З приводу вищеописаної ситуації кореспондент «РР» звернулася до начальника обласного управління охорони здоров'я Михайла Андрушківа.

- Ми розглянули проблему руху «швидкої допомоги» по Квасилові і написали лист на ім’я голови Рівненської районної адміністрації Петра Поліщука з проханням контролювати ситуацію з пальним на «швидкій», щоб уникнути подібних випадків, - говорить Михайло Михайлович. - А фельдшер, яка допустила халатність у роботі, буде нести за це відповідальність, - продовжує начальник. - Днями вона отримала догану і, сподіваємося, надалі буде належно виконувати свої обов'язки. Попри прикрість, яка трапилася у Квасилові, дівчинка отримала належну допомогу від медиків в обласній дитячій лікарні.

А за словами заступника начальника відділу обласного управління охорони здоров'я Олександра Горбачевського, проблеми нестачі палива для виїзду машин «швидкої» дійсно існують.

- Нерідко люди викликають карету «швидкої» через дрібниці,- наприклад, через нудьгу. Не раз трапляється, старенькій бабусі хочеться з кимось поговорити: вона набирає «03» і зі словами «мені дуже погано» благає приїхати. Або якомусь пацієнту ліньки сходити по анальгін в аптеку, тому він викликає фельдшерів.

- Якби таких-от дзвінків було менше, ми могли б реально економити на пальному, щоб вчасно приїздити на виклики, варті того, - зауважив Олександр Анатолійович.

16.02.2006Ольга ДОЛЯ



Рівне-Ракурс №10 від 16.02.2006p. 
На головну сторінку