Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №442 від 01.04.2010p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#У місті

Дешевих тролейбусів не буде?

Цинічним фактом називає “Народна самооборона” спробу перекласти проблему існування міського електротранспорту на плечі рівнян. Голова Рівненського міського осередку “Народної самооборони” Святослав КЛІЧУК говорить, що підняття вартості проїзду у міських тролейбусах більше, ніж до 1,25 гривні призведе швидше до шкоди, ніж до користі.

“Очевидним виявиться те, що левова частка пасажирів відмовиться від послуг тролейбусників і почне користуватися маршрутками”, - говорить пан Клічук. У представників “Народної Самооборони” зароджується думка, що “на руку” така справа лише перевізникам, бо їздити у 36-річному транспорті за ту ж ціну, що і в маршрутках, бажання не виявить ніхто.

На думку голови бюджетної комісії обласної ради Олега ХОМИЧА, ціни на проїзд повинні бути економічно обгрунтованими, а не низькими чи високими: “Я бачу тут наступний вихід - потрібно зробити інвентаризацію пільг. Віддати пільги людям, а не комунальним підприємствам”.

Іншої позиції дотримується керівник КП “Рівнеелектроавтотранс” Степан ЗАГИНЕЙ: “Ніхто не дає 100-відсоткової гарантії того, що граничного тарифу у 1,5 гривні буде досягнуто. Зараз йдеться про те, що підприємство працює у збиток, і навіть 1,5 гривні не виведе його на розквіт, але дозволить працювати без боргів”. Також пан Загиней пояснював, що отримані кошти спрямовуватимуть на ремонт старих тролейбусів, які вже за документами відбігали своє, але тримаються “на плаву” завдяки професійній роботі майстрів. Та на оновлення рухомого складу грошей не вистачає. У всіх гріхах тролейбусного парку пан Загиней звинувачує державу, яка не виконує своїх зобов’язань: “Держава не дає грошей, тому й не маємо нових тролейбусів”. Безпідставними та емоційними називає закиди представників “Народної Самооборони” стосовно переманювання пасажирів маршрутними перевізниками.

Що ж робити у випадку, коли все-таки 36-річний потенційний металобрухт відживе своє, держава не дасть грошей на нові тролейбуси, а ціна проїзду підніметься до 1,5 гривні - не візьметься радити ніхто. Вихід є, але його втілення ще космічніше, ніж повне оновлення всього тролейбусного парку міста - підняття доходів мешканців Рівного. Було б непогано?

Та все ж, починаючи з 15 квітня, члени рівненського міськвиконкому можуть підтримати пропозицію адміністрації підприємства “Рівнеелектроавтотранс” про перший етап підвищення ціни на проїзд, яка відтоді становитиме 1 гривню. У свою чергу, начальник управління транспорту і зв’язку Рівного Віталій МИРОНЮК запевняє: “Підстав для збільшення проїзду у міських маршрутках у нас поки що немає”.

01.04.2010Алла БІДЮК



Рівне-Ракурс №10 від 01.04.2010p. 
На головну сторінку