Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №228 від 23.02.2006p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Висока відзнака

Смачна продукція від постійного партнера газети«Рівне-Ракурс» ВАТ «Поліссяхліб» вже вкотре стала переможцем конкурсу «100 кращих товарів України»

Рівненські підприємства -

в переліку 100 кращих виробників України

Сьогодні споживачу важко не розгубитися серед різноманіття товарів і послуг, що їх пропонують усе нові й нові торгові марки. Допомогти людям зробити правильний вибір, а підприємцям - отримати достойну оцінку виробленої ними продукції - покликаний Всеукраїнський конкурс якості продукції (товарів, робіт, послуг) «100 кращих товарів України», що вже втретє проходить у нашій країні на державному та регіональному рівнях.

Як і минулоріч, переможці й лауреати відзначалися в чотирьох номінаціях: продовольчі товари; промислові товари для населення; товари виробничо-технічного призначення; роботи або послуги.

21 лютого в приміщенні ДП «Рівнестандартметрологія» відбулося урочисте відзначення учасників конкурсу. Дипломи переможців отримали такі підприємства: Плосківський м'ясоцех, ВАТ «Поліссяхліб», ТОВ «Острозький завод мінеральної води» (номінація «Продовольчі товари»), ЗАТ «Агроресурс» (»Промислові товари для населення»), МПП «НВФ «Продекологія» (»Продукція виробничо-технічного призначення»), КПФ «Либідь», РОВКП ВКГ «Рівнеоблводоканал» (»Роботи або послуги, які виконуються чи надаються у побутовій та виробничій сферах»). Звичайно, свої відзнаки отримали також лауреати - ТОВ «Магур», ВАТ «Дубномолоко», ПО «Рівненський ЗВЗК», МП ТзОВ «Олісма», ЗАТ «Консюмерс-Скло-Зоря» та фіналісти - ЗАТ «Західпиво», ТОВ «Хлібодар», ВАТ «Любомирський вапняно-силікатний завод», ВАТ «Рівненська фабрика нетканих матеріалів», ВАТ «Волинь-цемент».

Як відзначив заступник голови Рівненської облдержадміністрації Олег КОВАЛЬЧУК, правила ринкової економіки досить жорсткі - виживає той товаровиробник, чиї товари та послуги користуються сталим попитом у споживача. А споживач, у свою чергу, хоче бути впевненим, що запропонована продукція здатна задовольнити його потреби. Тому участь у конкурсі доводить упевненість виробників у якості своєї продукції і готовність поборотися за споживача.

23.02.2006Валентина ХАРИНЮК



Рівне-Ракурс №10 від 23.02.2006p. 
На головну сторінку