Взимку скло пітніє абсолютно у всіх машин, але у деяких моделях виробники передбачили системи, що запобігають виникнення цієї проблеми, а у деяких – ні. Розповідаємо, чи є прості способи забезпечити комфортну і безпечну їзду за будь-якої погоди.
Поліпшити якість головної оптики, не вдаючись до втручання в конструкцію авто, а також до використання різних неліцензованих тюнінгів, можна за допомогою полірування, так як часто дрібні подряпини на фарах є причиною їх тьмяного світла.
Багато автовиробників рекомендують міняти мастило раз на рік або через 15 000 км пробігу. При цьому спеціальних сезонних вимог до заміни немає. Однак більшість майстрів сервісу рекомендують міняти «рідину» саме навесні, коли потеплішає.
Фари будь-якого автомобіля в холодну і вологу погоду злегка запотівають. Конденсат природним чином виникає через нагрівання ламп і циркуляцію нагрітого повітря через клапани в фарах.
Багато автовласників використовують бардачок для зберігання документів на автомобіль, сервісної книжки, страховку і т.д. Деякі примудряються навіть зберігати там паспорт на транспортний засіб. Це здається зручним з одного боку, так як завжди все під рукою, а з іншого - у цієї звички є багато мінусів, про які ми і поговоримо в цій статті.
Церква «Христос є відповідь» на чолі з пастором Тарасом Сенем активно допомагає постраждалим через війну в Україні по мірі своїх сил та можливостей. За час бойових дій було звершено чимало роботи, яка принесла хороші результати.
Взимку в теплу погоду на скло і фари автомобілів швидко налипає рідкий бруд. В інтернеті пропонують захищати скло від бруду народним засобом – сумішшю з розчинника уайт-спірит і дрібної натертої парафінової свічки.
Головний редактор - Конєв В.Л., тел.(098)0565477, (096)3950057
Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється