Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №977 від 14.08.2020p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Системы оповещения, трансляция звука

Навіщо потрібна музика в супермаркеті

Навіщо потрібна музика в супермаркеті

Візуальний мерчендайзинг всередині магазину управляє процесом, в результаті якого покупців веде через приміщення логічна послідовність, спонукаючи їх зупинятися в певних місцях і робити покупки. Запитайте покупців: чому їм так подобається їх улюблений магазин? Більшість з них, ймовірно, відповість:»тому що він просторий, зручний, легко знайти потрібний товар, POSM зрозумілі і містять потрібну інформацію і т.д.". Ці відповіді підтверджують ефективність візуального мерчендайзингу всередині магазину.

Головний аспект фізичного впливу-реагування нашого тіла і наших біоритмів на звуки навколо нас.

Згідно з дослідженнями POPAI, грамотне розміщення товарних груп в магазинах в сукупності з певною поведінкою покупців здатне підвищити продажі на 10%. Грамотна викладка підвищує продажі додатково на 15%, а вибране розташування і колірна гамма — ще на 25%. В цілому, дані фактори підвищують продажі необхідних груп товарів в 2-3 рази, не в приклад тим магазинам, де товар розташований хаотично. Головне, знати, як цього можна домогтися.

Управління темпом покупців

Завдяки мерчендайзингу в магазині можна уповільнити або прискорити клієнтський потік. Ефективним для цього виявляється застосування правильної музики - підібрать трансляційне обладнання. За допомогою повільних композицій покупці розслабляються і неспішно здійснюють подальші покупки. У годину-пік, навпаки, слід використовувати швидкі мелодії, що дозволяють концентрувати увагу покупців на тому, щоб максимально швидко вибрати товари і обійти торговий простір, не створюючи черг і тисняви.

Благодаря мерчендайзингу в магазине можно замедлить или ускорить клиентский поток. Эффективным для этого оказывается применение правильной музыки - подобрать трансляционное оборудование. С помощью медленных композиций покупатели расслабляются и неспешно совершают дальнейшие покупки. В час-пик, наоборот, следует использовать быстрые мелодии, позволяющие концентрировать внимание покупателей на том, чтобы максимально быстро выбрать товары и обойти торговый пространство, не создавая очередей и давки.

Щоб відчути це, досить провести невеликий експеримент. Одягніть пару навушників, налаштувавши їх на велику гучність в межах здорового діапазону. Тепер знайдіть музику Speed Metal на Youtube і відкиньтеся назад. Незалежно від того, чи сподобається вам композиція, ви відчуєте глибокий фізичний ефект. Швидкість серцебиття підвищиться, а дихання почастішає. Сплеск кортизолу та адреналіну зробить вас настороженими. Залежно від того, сподобається вам стиль почутої музики чи ні, ви відчуєте роздратування або захоплення. Такий вплив роблять на нас абсолютно всі звуки. Навіть якщо ми цього не усвідомлюємо.

Психологічні аспекти

Кожен звук впливає на людей на фізичному, емоційному та ментальному рівні. Саме тому ми слухаємо різну музику на роботі і, наприклад, під час романтичної вечері.

Музика змушує нас відчути будь-яке складне поєднання емоцій. Вона також може викликати яскраві спогади. Перший акорд улюбленої пісні шкільних років може телепортувати нас в минуле протягом секунди. А звук дзвонить телефону когось із співробітників може викликати миттєвий імпульс» взяти трубку", якщо у нас колись був абсолютно такий же рингтон. Але звук пов'язаний не тільки з нашими спогадами, а й процесами свідомості.

Арома - та аудіокомунікації

Коли ви знаходитесь в магазині, напевно відчуваєте або комфортний стан, або дискомфортний. На це впливає ряд факторів, одним з яких є атмосфера, створена не тільки за рахунок інтер'єру, але і хорошою фоновою музикою.

Аромокомунікація є одним з найважливіших інструментів впливу на покупця. Помічено, що чим швидше і голосніше Музика, тим швидше покупець переміщається по магазину і швидше приймає рішення про покупку. А приємна фонова музика розслабляє покупця і теж сприяє позитивному рішенню про покупку товару. Ця полярність працює тільки в одному випадку: якщо музика підібрана відповідно до займаним ціновим сегментом fashion ринку.

Для того, щоб музика сприяла збільшенню продажів, при підборі музики необхідно врахувати кілька важливих факторів:

Стиль музики

- Рівень гучності

- Ритм музики

Так, наприклад, в сегментах bridge і lux використовують музику розслабляючого характеру (lounge), з низьким рівнем гучності і середнім або повільним ритмом. Чому? Тому що клієнти даної категорії магазинів шукають в магазині розслаблення і комфорт, а гучна і швидка музика сприяє сильній напрузі, а іноді і подразнення.

Отже, емпіричним шляхом доведено, що:

Існує ще безліч нюансів по підбору музики вашому магазину, важливо одне: підбирати її з урахуванням смаку і стилю вашого клієнта, а не вас.

14.08.2020



Рівне-Ракурс №977 від 14.08.2020p. 
На головну сторінку