Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №1031 від 02.09.2021p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Ракурс добрих порад

Прийоми, за допомогою яких нас обманюють у супермаркетах

Прийоми, за допомогою яких нас обманюють у супермаркетах

Два за ціною одного Ключове правило супермаркетів – не працювати собі у збиток. Якщо вам пропонують два товари за ціною одного або з істотною знижкою, не спокушайтеся. Один із продуктів точно відрізняється вкрай низькою якістю, а його оптова ціна становить справжні копійки.

Другий варіант – термін придатності у покупки, яка дісталася майже задарма, закінчується за лічені дні або навіть години.

(Не) функціональна упаковка

Якщо стоїть вибір між звичайною буханкою хліба і тією, яка красиво нарізана і упакована в пакет, більшість покупців віддадуть перевагу другому варіанту. Красиво, обережно і функціонально, чи не так? Насправді хліб у такій тарі швидко засохне або запліснявіє, і вам знову доведеться йти в магазин.

Зайвий товар у чеку

Подібний фокус найчастіше проробляють продавці напередодні свят, коли покупці змітають з прилавків дорогі продукти, а в чеках стоять чотиризначні або п’ятизначні цифри. Клієнту просто додатково добивають один-два товари, не найдорожчі і не дуже помітні.

Великий брат стежить за вами

До дисконтних і бонусних карт ми ставимося цілком прихильно, адже вони дозволяють добре заощадити. Але в реальності подібні програми переслідують інші цілі. Вони прив’язують вас до одного магазину і дозволяють стежити за вашим життям. Це схоже на конспірологічну теорію, але працює саме так.

Товари-приманки

Приманок, на які клюють простодушні покупці, в арсеналі маркетологів дуже багато. Найвідоміша – так звана магічна дев’ятка, коли продукт коштує не 100, а 99 грн. Великою популярністю користуються товари, які буквально кричать: «Купи мене!».

Зазвичай, це вказівка «Без ГМО», рідше зустрічаються більш креативні написи. Наприклад «20?% від ціни цього товару піде на благодійність» або «Продукція вітчизняного виробника». Таким чином, ви отримуєте додаткову мотивацію для здійснення покупки, а власники супермаркетів – очікуваний дохід.

Доповнюють покупки

Сюди відносяться ланцюжки товарів, які маркетологи називають комбо. Це шампуні і бальзами-ополіскувачі, зубні пасти і щітки, памперси і брязкальця. У продуктових магазинах подібне явище теж широко поширене.

Наприклад, ви купуєте пачку чаю, а поруч кондитерський виріб у яскравій упаковці. Вам відразу ж приходить думка, що ввечері не завадило б попити чайку з вафлями, печивом або цукерками, і рука сама тягнеться за товаром. Якщо ви вважаєте, що подумали про приємне чаювання абсолютно випадково, поспішаємо вас повідомити – все було задумано і розраховано заздалегідь.

02.09.2021



Рівне-Ракурс №10 від 02.09.2021p. 
На головну сторінку