Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №1097 від 21.12.2022p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Ракурс економiки

Сила впливу зовнішньої реклами

Сила впливу зовнішньої реклами

Зовнішня реклама або out of home — це один із найкращих способів впливу на широку аудиторію в Україні. За статистикою, увагу на білборди звертають близько 85% перехожих. Можливо це завдяки унікальній комбінації саме елементів таких щитів (розміри, текст, акценти). Вони ж і роблять рекламу працюючою. На споживачів out of home впливає комплексно з обох основних напрямів.

Стратегічний вплив ООН

Основною формою впливу out of home є стратегічна. Під нею маються на увазі:

● Підвищення впізнаваності бренду;

● Розширення аудиторії;

● Формування необхідного образу компанії;

● Посилення позиції організації серед конкурентів;

● Поліпшення репутації бренду.

На відміну від багатьох інших варіантів просування, зовнішня реклама діє на довгострокову перспективу (тому її рекомендується розміщувати на тривалий період). Вона допомагає бренду додати ваги в очах клієнтів, підтримати (або зайняти) лідерську позицію і вийти на новий рівень. Такий ефект досягається поступово.

Тактичний вплив ООН

Працює зовнішня реклама як на перспективу, так і на результат у конкретний момент. Яскраві та оригінально оформлені плакати викликають емоції, які:

● Заохочують споживачів до покупки;

● Виконують навігаційну функцію до точки продажу чи надання послуги;

● Викликають бажання дізнатися більше інформації щодо конкретної пропозиції;

● Стимулюють пробу рекламованого продукту.

Також ООН допомагає таргетувати споживачів, розділяти їх за інтересами, поведінкою. Надалі це можна використовувати для покращення якості зовнішнього просування, посилення інших медіа.

Ще одна важлива тактична дія зовнішньої реклами — збільшення масштабності компанії. Більшість жителів сприймають білборди, сітілайти та інші щити як показник «вагомості» компанії, її успішності та надійності.

Грамотне розміщення зовнішньої реклами

Щоб домогтися одночасно стратегічного і тактичного впливу зовнішньої реклами на споживачів, потрібно правильно її організувати. Це стосується підбору схеми розміщення банерів, підготовки макета, проведення проби кольору, погодження з юристом тощо. Щоб досягти кращого результату, рекомендується довіряти вирішення цих питань рекламному агентству з достатнім досвідом. В Україні таким є IDMedia. Компанія надає послуги розміщення рекламних плакатів по всій країні комплексно: від підготовки макета до друку і його щомісячного моніторингу після розміщення.

В IDMedia ви можете замовити будь-який щит в онлайн режимі. Все, що для цього необхідно – вибрати відповідні конструкції у каталозі та забронювати їх на необхідний період. Більше інформації ви зможете отримати на консультації зі спеціалістом рекламної агенції, зв'язатися з яким можна через форму зв'язку на сайті АйДіМедіа.

21.12.2022



Рівне-Ракурс №10 від 21.12.2022p. 
На головну сторінку