![]() |
№1178 від 12.07.2024p. |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
Мешканці Рівненщини з початку року 118 разів звертались до Держпродспоживслужби щодо неякісних товарів чи послуг. Третина з них – щодо житлово-комунальних послуг.
«По більшості звернень фахівці надали необхідні роз’яснення мешканцям, зокрема, стосовно змін у законодавстві. При цьому, у певних випадках, Служба зверталась до суб’єктів господарювання щодо усунення недоліків. Також закликаю громадян надавати якомога більше наявних документів у випадку звернення – це допоможе ефективно відреагувати на проблему», – сказала Оксана Немкович.
Подати звернення до обласного управління Держпродспоживслужби можна письмово, усно чи в електронному вигляді.
Адреса головного управління в Рівненській області: м. Рівне, вул. Малорівненська, 91.
Адреса управління захисту прав споживачів: м. Рівне, вул. Поповича, 65а.
Контактний телефон для звернень: 62-85-72
Електронна пошта для звернень: 400800@ukr.net
Подати електронне звернення можна також на сайті: https://www.rivneprod.gov.ua
12.07.2024 |
Рівне-Ракурс №1178 від 12.07.2024p. На головну сторінку |