Та що ж найчастіше не влаштовує споживачів?
За період 2012 року на адресу Держспоживінспекції надійшло 5 письмових звернень від споживачів. Основні питання, з якими звертаються мешканці:
• неякісні телетрансляції телепередач (мерехтіння, іноді взагалі відсутність зображення);
• систематичне підвищення тарифів на послуги відповідно різних пакетів;
• у квитанціях, що отримують від виконавця послуг зазначається: абонентська плата за користування послугою кабельного телебачення вноситься за умови передоплати за наступний місяць до 20 числа поточного місяця. У разі несплати послуг до 20 числа поточного місяця можливе відключення без попередження. Таким чином, споживачі фактично здійснюють оплату за послуги наперед, хоча телекомунікаційних послуг, ще не отримали;
• споживачам практично не можливо додзвонитися за номерами телефонів, що зазначаються в рахунках на оплату послуг для отримання консультацій, чи з’ясування інших обставин щодо якості послуг, оплати, тощо. У зв’язку із вищевикладеним споживачі телефонують на адресу управління;
• споживачі не задоволені тим, що відсутні альтернативні варіанти у виборі виконавця послуг кабельного телебачення. ТОВ Телерадіокомпанія “Рівне ТВМ” є монополістом на ринку телекомунікаційних послуг в нашому регіоні.
За наявності укладеного Договору щодо надання телекомунікаційних послуг, що визначає взаємні права та обов’язки споживача та виконавця послуг, по захист своїх прав можна звернутися на адресу інспекції з питань захисту прав споживачів за адресою м. Рівне, вул. С. Петлюри, 5.
¤ Тарас Сень: «З 2000 року працюю для дітей…»Початок літа вже традиційно є «дитячим». Це не дивно, оскільки закінчується навчальний рік у школах і починаються літні канікули.Найкращого часу для дитячих розваг важко знайти. На жаль, саме дитячих літніх заходів в нас проводиться, на думку автора, замало, і це погано. Діти найбільше потребують позитивних емоцій, особливо в такий важкий час. Але є люди, які постійно працюють для того, аби малечі та підліткам влаштовувати святковий настрій. І роблять вони це дуже вдало....
| | ¤ Літо, сонце і гори: тридцять восьма поїздка церкви «Христос є відповідь» у КарпатиДіяльність церкви «Христос є відповідь» настільки різнопланова, що писати про неї можна дуже і дуже багато. Але є напрямок, який сам по собі є унікальним. Це кількаденні поїздки в Карпати, які дають можливість їх учасникам не просто відпочити в горах, що саме по собі є задоволенням та користю, а й отримати новий стимул для життя.Ініціатор та організатор поїздок пастор Тарас Сень дуже гарно та змістовно описує ці поїздки. Цього літа, з 16 по 20 червня, відбувся перший літній виїзд до Карпат, організований церквою «Христос є відповідь». Про те, як він пройшов, автор попросив розповісти Тараса Сеня....
|
¤ У двох медичних закладах Рівненщини діє електронна черга на безоплатну заміну суглобівНа Рівненщині діє електронна черга на безоплатне ендопротезування – хірургічну заміну пошкодженого суглоба (здебільшого кульшового або колінного) штучним імплантом.Ця послуга доступна у межах програми медичних гарантій у закладах, які мають договір з Національною службою здоров’я України....
| | |