Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №697 від 12.03.2015p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"





  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"


  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Березень 2020p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
Квітень 2020p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
  1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30

Новини Рівне

#Домашня косметичка

Шампунь. Історія одного винаходу

Шампунь. Історія одного винаходу

У Китаї місцеві жителі для поліпшення росту волосся наносили на них екстракт кедра, який не тільки зміцнював волосся, але і надавав їм приємний аромат. В Індонезії в якості шампуню використовували попіл рисової соломи і лушпиння, який змішували з водою до утворення піни. Правда, після цього волосся ставало дуже сухими.

Повернути їм природний блиск допомагало кокосове масло, яке володіє зволожуючими властивостями і до цих пір використовується як один з компонентів при виготовленні натуральних масок для волосся. Арабські жінки доглядали за волоссям, заварюючи шкірку айви, а філіппінки замінювали бальзам для волосся водою, в якій були замочені стебла алоє.

У Європі перший шампунь з’явився наприкінці 19 століття і являв собою порошок, до складу якого входила мильна пудра і трави. Винахід першого шампуню пов’язаний з ім’ям Кейсі Херберта. Але першим запатентував косметику для волосся Ханс Шварцкопф в 1903 році, постійно вдосконалюючи склад порошку. Щварцкопф додав в нього екстракти трав, завдяки яким волосся набувало здорового вигляду.

Спочатку Ханс торгував у маленькій крамничці різного роду парфумерією, а також аптекарськими товарами. Однак талановита людина побажала винайти засіб, який буде призначений спеціально для миття волосся. І це йому вдалося - численні хімічні досліди привели, врешті -решт, до створення шампуню.  Ханс Шварцкопф став господарем цілої косметичної імперії, а всесвітньо відомий логотип - чорний профіль - вперше з’явився ще в 1905 році.

Потім у складі шампуню з’явився пантенол і ефірні масла, що зайняли в косметології не останнє місце, завдяки тому, що ефект від їх застосування можна порівняти з ефектом бальзаму для волосся. Через кілька років асортимент шампунів налічував більше п’яти видів, серед яких були ромашковий, жовтковий, трав’яний і інші шампуні. І тільки в 1927 році з’явився рідкий шампунь.

В 1934 році французька фабрика L’Oreal представила на ринку засіб для миття волосся, що не містить мила. 

Перший рідкий шампунь L’Oreal називався Dop. Але шампунь Dop важко приживався на ринку. Тоді, щоб з’ясувати причину, Ежен Шуеллер замовив дослідження, в результаті якого виявилося, що 30% французів взагалі ніколи не миють голову.

Великий маркетолог Шуеллер знайшов вихід: у своїй рекламі він звернувся до дітей та їхніх батьків. Саме йому належить та заслуга, що наступне покоління французів мило голову виключно шампунем. Надалі таким прийомом користувалася і користується маса компаній для просування будь-яких продуктів, які хоч якось можна пов’язати з підростаючим поколінням. Залишалася одна перепона на шляху до всесвітнього панування шампуню - висока ціна.

Першими цінову перешкоду усунули американці. Саме в Америці був випущений перший успішний масовий шампунь. Склад цього засобу для миття волосся був розроблений американцем Джоном Бреком. Дослідження він почав ще в роки Великої депресії у своїй клініці в Массачусетсі. І ось після десятиліття роботи в 1930 році оптимальне співвідношення інгредієнтів було досягнуто.

Новий шампунь був доступний за ціною багатьом. Крім того, вперше споживачам пропонувалася лінія шампунів: для сухого і для жирного волосся. Новий шампунь продавався добре, але ефекту, на який мав право розраховувати Брек, не було. Для справжнього повсюдного успіху потрібна була нова культура і новий культ чистоти. Цього не було. Америка не була б Америкою, якби підприємливих американців на шляху до комерційного успіху можна було зупинити цією обставиною. І Брек згадав про те, «що є двигун торгівлі». Однозначно: реклама. З цього моменту історія шампуню Breck перестає належати лише косметичній галузі.

Тріумф компанії перевершив найсміливіші очікування і став класичним прикладом, описаним в підручниках по курсу реклами. Реклама Breck Shampoo була практично першою, де крім тексту з’явилося якісне зображення, що несло не менше смислове навантаження, ніж текст. Косметичні компанії взяли метод на озброєння: з того часу косметична галузь розвиває себе і ще збагачує рекламну індустрію і рекламне мистецтво.

З тих пір пройшло багато років і дефіциту в шампунях, як і в їх виробниках, не спостерігається. Конкуренція на цьому ринку просто найжорстокіша. У гонитві за споживачем компанії витрачають мільйони на рекламу і розробку нових засобів. Помилитися у виборі не можна. Адже на карту поставлено наше волосся - одне з головних прикрас людини. Але все ж, корисно іноді згадати і цікаву історію створення шампуню - засіб, без якого ми зараз не уявляємо свого життя.

12.03.2015


Переглядів: 568

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus
<<- Попередня статтяНаступна стаття - >>

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 957 від 30.03.2020p.
¤ 
Євген Петросян і його молода дружина стали батьками

Євген Петросян і його молода дружина стали батьками

Відомий 74-річний гуморист Євген Петросян і його 31-річна дружина Тетяна Брухунова стали батьками....

¤ 
Армія з людським обличчям:

Армія з людським обличчям:

що нового у 2020-му?

Найважливішим ресурсом армії є люди – професійні, мотивовані і з сильним бойовим духом. Коли військові отримують гідну зарплатню, служать у належних умовах, мають житло та інші пільги, вони готові захищати свою країну. А державі не бракує охочих укласти контракт на військову службу. Саме тому посилення соціального захисту військових є одним із пріоритетів Міністерства оборони та Збройних сил України на 2020 рік. Про соціальні реформи оборонки дізнався Центр громадського моніторингу та контролю....

¤ 
Швидкість під контролем

Швидкість під контролем

Коли в Україні запрацюють камери на дорогах?

Уже котрий рік поспіль Україна входить у десятку країн Європи з найбільшою смертністю у ДТП. За статистикою, щодоби на українських дорогах гине 9 осіб, ще 90 отримують травми. За даними поліції, за 28 років незалежності в аваріях загинуло 174 тисячі громадян та понад 1,2 млн було травмовано. Майже половина ДТП відбувається через порушення швидкісного режиму на дорозі. Щоб змінити ситуацію, МВС запускає систему автоматичної фотовідеофіксації порушень правил дорожнього руху (ПДР). Де і коли запрацюють перші камери, дізнавались наші експерти....

¤ 
Уряд запровадив режим надзвичайної ситуації по всій території України

Уряд запровадив режим надзвичайної ситуації по всій території України

Уряд запровадив режим надзвичайної ситуації на всій території України на 30 днів, до 24 квітня 2020 року. Таке рішення прийняли 25 березня на засіданні Кабінету Міністрів. Відповідно, усі карантинні обмеження також подовжені на 30 днів - до 24 квітня....





Найпопулярніші 15 статей:

1. Розшифровка аналізу крові: [841] (2841)
2. Авокадо - це фрукт чи овоч? [318] (2140)
3. Як позбутися шпори на п’яті [850] (1726)
4. Кращі засоби для потенції чоловіків - ТОП-10 [891] (1380)
5. Лікування содою має свої особливості [858] (1321)
6. Melanotan 2 поможет восстановить мужскую силу [782] (1254)
7. Обманливі вихиляси стегнами [384] (1162)
8. Усюди коти й грибки [369] (1151)
9. 8-10 червня у Радивилові відбудеться Всеукраїнський фестиваль-конкурс козацької пісні “Встань, козацька славо! Засвіти знамена!” [295] (1133)
10. Як модернізувати «Рівнеоблводоканал»? [774] (1095)
11. МФК “КАРДИНАЛ-РІВНЕ” - У ФІНАЛІ [613] (1075)
12. “Ремб” робить усе, як треба, і навіть краще! [337] (1052)
13. Колоновидні яблуні. [777] (1042)
14. Як правильно приймати вітаміни? [749] (1032)
15. Вертикальна трансмісія [427] (1023)

ТОП-15 свіжого номера:

1. 120 пляшок фальсифікованого алкоголю вилучили на Млинівщині (324)
2. Повечеряв, «причастився» і зробив запаси – чоловіка затримали за крадіжку (300)
3. Під колесами авто загинув велосипедист (298)
4. Рівненська обласна служба зайнятості допомагає учасникам АТО/ООС (298)
5. Смертельний наїзд на чоловіка тепловозом (297)
6. Ріанна пожертвувала 5 млн дол. на боротьбу з коронавірусом (296)
7. Судитимуть за видобуток бурштину (295)
8. Зірка «Гри престолів» влаштував дебош на борту літака і кинув келих у свою дружину (292)
9. Навесні лісівники області посадили 22 млн штук сіянців (291)
10. Тест-системи та захисні засоби розподілили серед медзакладів Рівненської області (290)
11. Педагоги пройшли курс «Карантин: онлайн-сервіси для вчителів» лише за добу (290)
12. Рівненщина аграрна: посівна – за графіком, насіння – онлайн (289)
13. Дітям на вулиці без батьків ходити заборонено (285)
14. Про що розповідають смакові забаганки нашого організму (282)
15. Як правильно садити троянди навесні (282)




 Партнери 
 
Рекламная газета "Об`ява" Перший інформаційний канал Украина онлайн
Google+
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | Експорт | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Разсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2018 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(0362) 62-31-31, (098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(0362) 62-31-31, (098)0565477

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Об'ява
Pika.rv.ua
IРА Ракурс