Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №435 від 11.02.2010p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"

Актальні ціни на бензин, дизель.
Олас - якісне пальне.

  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"


  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Червень 2019p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
     1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
Липень 2019p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31


#Вибори

“Дежавю”: десь я це вже бачив

Cпостерігаючи за подіями після другого туру президентських виборів, не можу перебороти відчуття, що колись це все вже було. Дійсно: емоційні звинувачення політиків, білборди та намети, потім - день виборів і ніч після них, коли вся країна по телебаченню слідкує за результатами екзит-полів та першими новинами з ЦВК. Це все було тоді - у листопаді 2004 року.

Так, сьогодні напруга в суспільстві трохи менша, ніж напередодні “Майдану”, а розрив між кандидатами трохи більший, проте відчуття небезпеки громадянського конфлікту залишилося. Як і п’ять років тому, Україна сьогодні є роз’єднаною у своїх політичних вподобаннях, фактично, навпіл. Це стало прикрим фактом першого туру, а під час другого стало ще більш зрозуміло. Мешканці сходу і заходу нашої унітарної країни бачать своїм президентом різних людей. Таким чином, переможець нинішніх перегонів має всі шанси наступити на ті самі “граблі”, що і Віктор Ющенко. Спроба, хай і не дуже послідовна, стати популярним не лише на заході та в центрі держави, а й на її сході та півдні, призвела до втрати популярності поки ще чинного президента навіть на Галичині.

Проблема зближення електоральних настроїв була зрозумілою ще після виборів 2004 року, і навіть була програма “Схід і Захід разом”. Програма була, а сенсу від неї, як ми бачимо, жодного. Що ж робити? Напевно, нашим партіям, принаймні тим, що претендують на лідерство, варто було б більше уваги приділяти роботі в тих регіонах, де вони непопулярні, а політикам - тим консолідуючим моментам, які є спільними для всіх громадян.

Іншим уроком нинішнього виборчого марафону є те, що все більше громадян хочуть почути та порівняти програми і обіцянки кандидатів. Ті з учасників виборів, хто це зрозумів краще, отримали просто чудові результати. Маю на увазі насамперед Сергія Тігіпка та Арсенія Яценюка. Обидва вони багато уваги приділили популяризації своїх поглядів через засоби масової інформації, і виборці це оцінили.

З іншого боку, діючий президент порівняно мало “світився” у ЗМІ, але дуже багато обіцяв з численних білбордів. Результат - усім відомий. До речі, про білборди. Нашим політикам такий спосіб реклами, схоже, дуже подобається, чому сприяє і падіння цін на розміщення на них. Однак є нюанс - для того, аби цей вид політичної пропаганди не перетворився у вид контрпропаганди, штабістам бажано було б слідкувати за тим, щоб зображення їхніх керівників шматками не відвалювалося зі щитів після кожного більш-менш сильного пориву вітру. Під час цієї кампанії подібні казуси були не рідкість і голосів аж ніяк не додавали.

Подібна ситуація була і з так званими безкоштовними політичними газетами, які масово вкидалися до скриньок громадян. Добре, якщо їх читали, але набагато гірше для замовників і для двірників було те, що після кожного такого агітзаходу біля поштових скриньок валялися десятки викинутих газеток зі слідами взуття на паперових обличчях кандидатів, які прикрашають перші шпальти подібних видань.

Більш розумно було роздавати агітаційний матеріал з наметів, принаймні цей спосіб дає можливість агітаторам поспілкуватися із виборцями та дати пропагандистську літературу тим, хто дійсно її прочитає. Хоча і тут не обійшлося без казусів. Деякі кандидати почали роздавати досить недешеві сувеніри зі своєю символікою потенційним виборцям, що призвело до появ біля наметів цих кандидатів черг і бійок любителів “шари”.

Однак в цілому передвиборча кампанія пройшла доволі спокійно, принаймні на Рівненщині. Результат виборів за даними ЦВК в області склав: за Тимошенко - 76,24 відсотка, за Януковича - 18,91. Результат - прогнозований і традиційно далекий від середньоукраїнського показника. Все, як п’ять років тому, тільки тоді прізвище одного з кандидатів було інше, але це вже - деталі.

11.02.2010Володимир КОНЄВ


Переглядів: 146

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus
<<- Попередня статтяНаступна стаття - >>

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 921 від 12.07.2019p.
¤ 
Рівнянки «мажорно» виступили на Чемпіонаті Європи

Рівнянки «мажорно» виступили на Чемпіонаті Європи

Збірна України з софтболу на мажорній ноті завершила свій виступ на чемпіонаті Європи зі софтболу, що проходив в Чехії та Польщі. За два останні ігрові дні наша команда здобула три перемоги поспіль....

¤ 
У трьох ДТП на Рівненщині одна особа загинула та двоє – в лікарні

У трьох ДТП на Рівненщині одна особа загинула та двоє – в лікарні

Дорожньо-транспортні пригоди сталися за добу у Млинівському, Дубровицькому та Рівненському районах....

¤ 

Сергій Свисталюк: «Наша обласна рада працює ефективно...»

Пройшло перше півріччя 2019 року і можна вже підбивати певні підсумки роботи наших органів місцевого самоврядування за цей період. Для того, аби з’ясувати, як пропрацювала цей час головна рада Рівненщини, автор попросив відповісти на питання першого заступника голови Рівненської обласної ради, депутата від Радикальної партії Олега Ляшка Сергія Свисталюка....

¤ 
Соціологія по 153 виборчому округу. Етап третій

Соціологія по 153 виборчому округу. Етап третій

Подаємо результати третього етапу соціологічного дослідження Центру європейської та атлантичної інтеграції щодо політичної орієнтації мешканців 153 виборчого округу в межах проекту “Соціологічний барометр населення України”. Опитування проводилося з 6 по 8 липня 2019 року. Питання були відкритими, анкета анонімна. Було опитано 800 респондентів в Острозькому, Гощанському, Корецькому, Рівненському районах та частині м. Рівне (трикутник Бармаки – вул. Фабрична – вул. Гагаріна). Допустима помилка даної вибірки від 0.5 до 3 відсотків (на жаль, різко зросла кількість відмов від анкетування, тому збільшилась можлива похибка)....

¤ 
Марко Левішин: «Олексій Муляренко постійно підтримує рівненський спорт та щиро вболіває за рівненський спідвей»

Марко Левішин: «Олексій Муляренко постійно підтримує рівненський спорт та щиро вболіває за рівненський спідвей»

Минулими вихідними, в суботу, 6 липня, в угорському Надьхалаші відразу ж два рівненських спортсмени Марко Левішин та Назар Ткачук взяли участь в півфіналі особистого чемпіонату Європи серед юніорів....

¤ 
У Клевані тхне фарбою. Що робити мешканцям?

У Клевані тхне фарбою. Що робити мешканцям?

У Клевані люди скаржаться на неприємний їдкий запах, причиною якого, імовірно, є місцеве підприємство з виробництва фарб....





Найпопулярніші 15 статей:

1. Розшифровка аналізу крові: [841] (13538)
2. Моє місто - найкраще [427] (5806)
3. Як правильно приймати вітаміни? [749] (5454)
4. Секс із мусульманином [271] (4801)
5. Авокадо - це фрукт чи овоч? [318] (4676)
6. Секрети ігрових автоматів: як грати і вигравати? [755] (4294)
7. Догляньте мене до смерті [278] (4263)
8. ЧИ ВАРТО РОБИТИ ПОКУПКИ ДО НАРОДЖЕННЯ ДИТИНИ? [519] (4242)
9. Первентин - легальний наркотик нового покоління [345] (3927)
10. Як позбутися шпори на п’яті [850] (2988)
11. Якщо у сні приснився вуж [219] (2969)
12. Біснуватих везуть у Рогачів [256] (2889)
13. Коли розпочинати садити городину [599] (2761)
14. Розклад руху автобусів [253] (2715)
15. Яйце-райце, в чому твоя сила? [257] (2658)

ТОП-15 свіжого номера:

1. «Слуга Народу» та «Батьківщина» – найперспективніша коаліція, аби люди відчули зміни* (165)
2. Гроші вирішують все (160)
3. Священна корова демократії (149)
4. Страхова медицина замість бездумних скорочень (149)
5. Дозволять продаж землі – буде громадянська війна (135)
6. Як рівняни святкували* Івана Купала на Ювілейному (135)
7. Зоя Казанжи: «Хочу, щоб «Голос» був у парламенті, але….» (131)
8. Топ-10 фактів про кандидата в народні депутати по 152-му виборчому окрузі Олексія Муляренка (131)
9. Яна Зінкевич: «За останні п?ять років українці показали, що ми можемо робити неможливе» (128)
10. Олексій Муляренко: “Євромайдан — це поворотна подія в історії України, яка визначила наше майбутнє. Його не потрібно забувати”* (128)
11. «Голос» – це «Самопоміч-2» (127)
12. Стрілянина біля розважального закладу Рівного (125)
13. На Рівненщині знищили понад 5000 нарковмісних рослин (124)
14. Рівненські каратисти готуються до чемпіонату світу (124)
15. Водій таксі побила рівнянку (121)




 Партнери 
 
Рекламная газета "Об`ява" Перший інформаційний канал Украина онлайн
Google+
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | Експорт | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Разсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2018 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(0362) 62-31-31, (098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(0362) 62-31-31, (098)0565477

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Об'ява
Pika.rv.ua
IРА Ракурс