Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №435 від 11.02.2010p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"

А що Ви скажете? Блог


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"


  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Квітень 2019p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
Травень 2019p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
  1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31


#Вибори

“Дежавю”: десь я це вже бачив

Cпостерігаючи за подіями після другого туру президентських виборів, не можу перебороти відчуття, що колись це все вже було. Дійсно: емоційні звинувачення політиків, білборди та намети, потім - день виборів і ніч після них, коли вся країна по телебаченню слідкує за результатами екзит-полів та першими новинами з ЦВК. Це все було тоді - у листопаді 2004 року.

Так, сьогодні напруга в суспільстві трохи менша, ніж напередодні “Майдану”, а розрив між кандидатами трохи більший, проте відчуття небезпеки громадянського конфлікту залишилося. Як і п’ять років тому, Україна сьогодні є роз’єднаною у своїх політичних вподобаннях, фактично, навпіл. Це стало прикрим фактом першого туру, а під час другого стало ще більш зрозуміло. Мешканці сходу і заходу нашої унітарної країни бачать своїм президентом різних людей. Таким чином, переможець нинішніх перегонів має всі шанси наступити на ті самі “граблі”, що і Віктор Ющенко. Спроба, хай і не дуже послідовна, стати популярним не лише на заході та в центрі держави, а й на її сході та півдні, призвела до втрати популярності поки ще чинного президента навіть на Галичині.

Проблема зближення електоральних настроїв була зрозумілою ще після виборів 2004 року, і навіть була програма “Схід і Захід разом”. Програма була, а сенсу від неї, як ми бачимо, жодного. Що ж робити? Напевно, нашим партіям, принаймні тим, що претендують на лідерство, варто було б більше уваги приділяти роботі в тих регіонах, де вони непопулярні, а політикам - тим консолідуючим моментам, які є спільними для всіх громадян.

Іншим уроком нинішнього виборчого марафону є те, що все більше громадян хочуть почути та порівняти програми і обіцянки кандидатів. Ті з учасників виборів, хто це зрозумів краще, отримали просто чудові результати. Маю на увазі насамперед Сергія Тігіпка та Арсенія Яценюка. Обидва вони багато уваги приділили популяризації своїх поглядів через засоби масової інформації, і виборці це оцінили.

З іншого боку, діючий президент порівняно мало “світився” у ЗМІ, але дуже багато обіцяв з численних білбордів. Результат - усім відомий. До речі, про білборди. Нашим політикам такий спосіб реклами, схоже, дуже подобається, чому сприяє і падіння цін на розміщення на них. Однак є нюанс - для того, аби цей вид політичної пропаганди не перетворився у вид контрпропаганди, штабістам бажано було б слідкувати за тим, щоб зображення їхніх керівників шматками не відвалювалося зі щитів після кожного більш-менш сильного пориву вітру. Під час цієї кампанії подібні казуси були не рідкість і голосів аж ніяк не додавали.

Подібна ситуація була і з так званими безкоштовними політичними газетами, які масово вкидалися до скриньок громадян. Добре, якщо їх читали, але набагато гірше для замовників і для двірників було те, що після кожного такого агітзаходу біля поштових скриньок валялися десятки викинутих газеток зі слідами взуття на паперових обличчях кандидатів, які прикрашають перші шпальти подібних видань.

Більш розумно було роздавати агітаційний матеріал з наметів, принаймні цей спосіб дає можливість агітаторам поспілкуватися із виборцями та дати пропагандистську літературу тим, хто дійсно її прочитає. Хоча і тут не обійшлося без казусів. Деякі кандидати почали роздавати досить недешеві сувеніри зі своєю символікою потенційним виборцям, що призвело до появ біля наметів цих кандидатів черг і бійок любителів “шари”.

Однак в цілому передвиборча кампанія пройшла доволі спокійно, принаймні на Рівненщині. Результат виборів за даними ЦВК в області склав: за Тимошенко - 76,24 відсотка, за Януковича - 18,91. Результат - прогнозований і традиційно далекий від середньоукраїнського показника. Все, як п’ять років тому, тільки тоді прізвище одного з кандидатів було інше, але це вже - деталі.

11.02.2010Володимир КОНЄВ


Переглядів: 111

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus
<<- Попередня статтяНаступна стаття - >>

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 913 від 16.05.2019p.
¤ 
Михайло ШЕСТАКОВ:

Михайло ШЕСТАКОВ:

«Для «Вереса» не існує авторитетів»

SportArena та ПФЛ регулярно визначають героя тижня. За підсумками 24-го туру у Другій лізі найкращим став Михайло Шестаков — брат Сергія Шестакова, відомого за виступами в УПЛ та чемпіонаті Угорщини. Новий лідер атак «Вереса» поділився своїми враження від перемоги над Поліссям, прояснив ситуацію з невиплатою заробітної плати гравцям і розповів про очікування від гри з Минаєм....

¤ 
Зірку «Відчайдушних домогосподарок» засудили

Зірку «Відчайдушних домогосподарок» засудили

Актрису Фелісіті Хаффман, відому за роллю Лінетт Скаво в популярному серіалі «Відчайдушні домогосподарки», засудили до чотирьох місяців тюремного ув’язнення. Про це передає Associated Press....

¤ 
Скільки коштує рекламний пост від Кім Кардашьян

Скільки коштує рекламний пост від Кім Кардашьян

Американська світська левиця Кім Кардашьян заробляє на одному рекламному пості в соцмережі Instagram як мінімум мільйон доларів....

¤ 
Кинули гранату в будинок жителя Березнівщини

Кинули гранату в будинок жителя Березнівщини

До поліції 13 травня близько третьої ночі надійшло повідомлення 57-річного жителя села Яцьковичі, що невідомі в його будинок кинули гранату....

¤ 
Перекинувся позашляховик

Перекинувся позашляховик

Повідомлення про автопригоду між селами Бабка та Стара Рафалівка надійшло до поліції 13 травня близько 20-ї години....

¤ 
Діти захисників безкоштовно відвідали цирк

Діти захисників безкоштовно відвідали цирк

Благодійну акцію організувала Дубенська міська рада....





Найпопулярніші 15 статей:

1. Розшифровка аналізу крові: [841] (9767)
2. Моє місто - найкраще [427] (5189)
3. Як правильно приймати вітаміни? [749] (4481)
4. Секс із мусульманином [271] (3986)
5. Авокадо - це фрукт чи овоч? [318] (3828)
6. Секрети ігрових автоматів: як грати і вигравати? [755] (3658)
7. Догляньте мене до смерті [278] (3621)
8. ЧИ ВАРТО РОБИТИ ПОКУПКИ ДО НАРОДЖЕННЯ ДИТИНИ? [519] (3485)
9. Первентин - легальний наркотик нового покоління [345] (3192)
10. Якщо у сні приснився вуж [219] (2509)
11. Біснуватих везуть у Рогачів [256] (2415)
12. Коли розпочинати садити городину [599] (2356)
13. Розклад руху автобусів [253] (2218)
14. Двох тяжкохворих сестер вилікував чоловік зі Здолбунова [465] (2207)
15. Яйце-райце, в чому твоя сила? [257] (2180)

ТОП-15 свіжого номера:

1. Танці на «щасливому» полі... (268)
2. Рулетики з оселедця (139)
3. У Зарічному в ДТП важко травмувався мотоцикліст (122)
4. Підняла руку на чужу 5-річну дитину (116)
5. Відзначення 9 травня у Рівному розпочалося з вшанування «Загиблих за Україну» (108)
6. Як правильно сформувати кущі перців та баклажанів (107)
7. Міський голова привітав із ювілеєм ансамбль «Полісяночка» (106)
8. Надіїна таємниця (106)
9. Кілька порад щодо захисту винограду від хвороб та шкідників (104)
10. Як отримати гарний врожай полуниці без хімії (104)
11. «Верес» перервав свою безпрограшну серію (102)
12. Діти захисників безкоштовно відвідали цирк (102)
13. Дивацтва видатних людей (101)
14. Бузковий цвіт – ліки для душі та для тіла (101)
15. Конфлікт переріс у бійку: потерпілий у реанімації (100)





 Партнери 
 
Рекламная газета "Об`ява" Перший інформаційний канал Украина онлайн
Google+
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | Експорт | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Разсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2018 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(0362) 62-31-31, (098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(0362) 62-31-31, (098)0565477

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Об'ява
Pika.rv.ua
IРА Ракурс