Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"
¤ Ракурс подій ¤ Ракурс політики ¤ Ракурс економiки ¤ Ракурс здоров'я ¤ Ракурс культури і освіти ¤ Ракурс спорту ¤ Ракурс кримінальний ¤ Ракурс житейський ¤ Ракурс інтимний ¤ Ракурс мандрівника ¤ Ракурс незвичайного ¤ Ракурс добрих порад ¤ Ракурс розваг
Пошук |
|
|
|
Червень 2025p. Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | | | | | | 1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
| | | | |
Липень 2025p. Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | 1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
| | |
|
Новини Рівне
|
|
#Ракурс подій  Даєш «дебілбордизацію» Рівного!
Минулого вівторка Рівненський міськвиконком прийняв історичне рішення, яке вже найближчим часом змінить життя усіх містян... Річ у тім, що в найближчі три роки не можна буде в обласному центрі встановлювати нові рекламні щити. Епохальність даного рішення важко переоцінити. Ну, нарешті, міська влада підняла очі «до гори» та побачила, що буквально усе місто заполонили біл-борди, та інші рекламні конструкції. Мало того що не можна буде встановлювати нові рекламні конструкції, але й міське Управління житлово-комунального господарства на чолі з його начальником, відомим комунальником паном Сахнюком, розпочнуть боротьбу із незаконними рекламними конструкціями. Після перемоги в цій епічній битві комунальників з рекламниками, нарешті зміниться життя рівнян. Вони перестануть дивитися на безкінечні реклами на вулицях, і почнеться ренесанс міста. Запрацюють заводи та фабрики, які десятиріччями стояли закритими, інвестори, побачивши місто вільне від незаконних рекламних конструкцій, понесуть до нас свої гроші і тоді…
Якщо вже серйозно, то звісно наявність або ж відсутність кількох «бордів» не вплине ні на що. Кампанії «чиновники проти рекламних конструкцій» настільки ж ефективні, як і боротьба бджіл з медом. Результат, принаймні, однаковий. Насправді, не можна сказати, що рекламних конструкцій в Рівному більше ніж в інших обласних центрах. Так, наявність величезної кількості бордів не прикрашає Рівне. Але є просте поняття - ринок, де все регулюється балансом попиту та пропозицій. Якщо є попит на розміщення реклами на тих самих біл-бордах, то нові будуть з’являтися попри усі мораторії, на тому стояли, стоять і будуть стояти наші чиновники. Питання в іншому - попит на такий вид реклами не зростає, і це тенденція останніх років. Річ у тім, що біл-борди розраховані на багатих клієнтів, які беруть в оренду велику кількість бордів. Таких з року в рік є все менше. Сьогодні головним клієнтом «щитовиків» є забудовники, але враховуючи передкризовий стан будівельної галузі, в середньостроковій перспективі їх кількість, а головне наявний фінансовий ресурс, скоріше за все суттєво зменшиться. Трохи підкинуть замовлень політики, але цим явно не проживеш. Отже кількість біл-бордів буде скорочуватися і без рішень міськвиконкому, так би мовити, природним шляхом. Хоча це покаже правильність нинішнього рішення міськвиконкому. В той же час, якщо повернути чиновницькі очі з небес на землю можна побачити, що стіни, паркани та стовпи буквально завішані рекламами, які за пару днів після наклейки перетворюються в брудні клаптики, і, аж ніяк, місто Рівне не прикрашають. Будемо сподіватися, що саме таку незаконну рекламу і будуть щоденно здирати працівники УЖКГ під керівництвом невтомного комунального трудівника Ярослава Сахнюка, і вже найближчими днями місто Рівне стане чистішім, і всі незаконні «настінні» реклами зникнуть назавжди у нашому місті. 19.04.2018 | Володимир Конєв |
Коментарі (0):
Анонсовані статті свіжого № 1225 від 01.07.2025p. |
¤ Тарас Сень: «З 2000 року працюю для дітей…»Початок літа вже традиційно є «дитячим». Це не дивно, оскільки закінчується навчальний рік у школах і починаються літні канікули.Найкращого часу для дитячих розваг важко знайти. На жаль, саме дитячих літніх заходів в нас проводиться, на думку автора, замало, і це погано. Діти найбільше потребують позитивних емоцій, особливо в такий важкий час. Але є люди, які постійно працюють для того, аби малечі та підліткам влаштовувати святковий настрій. І роблять вони це дуже вдало....
| | |
|