Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №435 від 11.02.2010p.
Передплатні індекси:
23429 (на 1-6 місяців)
08903 (на рік).
Тел. +38(0362) 62-31-31
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"

А що Ви скажете? Блог


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"


  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Липень 2017p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
     1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
Серпень 2017p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31


Надія захистить усіх, хто звернеться і хто в Бога вірить! Тел.:(095) 92-61-876, (096) 67-38-505

¤ Вибори

“Дежавю”: десь я це вже бачив

Cпостерігаючи за подіями після другого туру президентських виборів, не можу перебороти відчуття, що колись це все вже було. Дійсно: емоційні звинувачення політиків, білборди та намети, потім - день виборів і ніч після них, коли вся країна по телебаченню слідкує за результатами екзит-полів та першими новинами з ЦВК. Це все було тоді - у листопаді 2004 року.

Так, сьогодні напруга в суспільстві трохи менша, ніж напередодні “Майдану”, а розрив між кандидатами трохи більший, проте відчуття небезпеки громадянського конфлікту залишилося. Як і п’ять років тому, Україна сьогодні є роз’єднаною у своїх політичних вподобаннях, фактично, навпіл. Це стало прикрим фактом першого туру, а під час другого стало ще більш зрозуміло. Мешканці сходу і заходу нашої унітарної країни бачать своїм президентом різних людей. Таким чином, переможець нинішніх перегонів має всі шанси наступити на ті самі “граблі”, що і Віктор Ющенко. Спроба, хай і не дуже послідовна, стати популярним не лише на заході та в центрі держави, а й на її сході та півдні, призвела до втрати популярності поки ще чинного президента навіть на Галичині.

Проблема зближення електоральних настроїв була зрозумілою ще після виборів 2004 року, і навіть була програма “Схід і Захід разом”. Програма була, а сенсу від неї, як ми бачимо, жодного. Що ж робити? Напевно, нашим партіям, принаймні тим, що претендують на лідерство, варто було б більше уваги приділяти роботі в тих регіонах, де вони непопулярні, а політикам - тим консолідуючим моментам, які є спільними для всіх громадян.

Іншим уроком нинішнього виборчого марафону є те, що все більше громадян хочуть почути та порівняти програми і обіцянки кандидатів. Ті з учасників виборів, хто це зрозумів краще, отримали просто чудові результати. Маю на увазі насамперед Сергія Тігіпка та Арсенія Яценюка. Обидва вони багато уваги приділили популяризації своїх поглядів через засоби масової інформації, і виборці це оцінили.

З іншого боку, діючий президент порівняно мало “світився” у ЗМІ, але дуже багато обіцяв з численних білбордів. Результат - усім відомий. До речі, про білборди. Нашим політикам такий спосіб реклами, схоже, дуже подобається, чому сприяє і падіння цін на розміщення на них. Однак є нюанс - для того, аби цей вид політичної пропаганди не перетворився у вид контрпропаганди, штабістам бажано було б слідкувати за тим, щоб зображення їхніх керівників шматками не відвалювалося зі щитів після кожного більш-менш сильного пориву вітру. Під час цієї кампанії подібні казуси були не рідкість і голосів аж ніяк не додавали.

Подібна ситуація була і з так званими безкоштовними політичними газетами, які масово вкидалися до скриньок громадян. Добре, якщо їх читали, але набагато гірше для замовників і для двірників було те, що після кожного такого агітзаходу біля поштових скриньок валялися десятки викинутих газеток зі слідами взуття на паперових обличчях кандидатів, які прикрашають перші шпальти подібних видань.

Більш розумно було роздавати агітаційний матеріал з наметів, принаймні цей спосіб дає можливість агітаторам поспілкуватися із виборцями та дати пропагандистську літературу тим, хто дійсно її прочитає. Хоча і тут не обійшлося без казусів. Деякі кандидати почали роздавати досить недешеві сувеніри зі своєю символікою потенційним виборцям, що призвело до появ біля наметів цих кандидатів черг і бійок любителів “шари”.

Однак в цілому передвиборча кампанія пройшла доволі спокійно, принаймні на Рівненщині. Результат виборів за даними ЦВК в області склав: за Тимошенко - 76,24 відсотка, за Януковича - 18,91. Результат - прогнозований і традиційно далекий від середньоукраїнського показника. Все, як п’ять років тому, тільки тоді прізвище одного з кандидатів було інше, але це вже - деталі.

11.02.2010Володимир КОНЄВ


Переглядів: 601

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus
<<- Попередня статтяНаступна стаття - >>

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 822 від 10.08.2017p.
¤ 
Як ідеально розрахувати час варіння яєць

Як ідеально розрахувати час варіння яєць

У приготуванні яєць більшість з нас вважає себе експертами, адже немає нічого простішого, ніж зварити їх круто або у мішечок....

¤ 
Рівненські дзюдоїсти вибороли на чемпіонаті Європи 8 нагород

Рівненські дзюдоїсти вибороли на чемпіонаті Європи 8 нагород

Три золота, два срібла та три бронзи вибороли дзюдоїсти Рівненщини у складі національної збірної на чемпіонаті Європи з дзюдо серед спортсменів з вадами зору....

¤ 
Кавуни: м’якоть – для нирок, шкірка – для печінки, насіння – від глистів

Кавуни: м’якоть – для нирок, шкірка – для печінки, насіння – від глистів

Кавуни – це улюблені літні ласощі як дітей, так і дорослих. Тому, дочекавшись сезону кавунів, насолоджуйтеся якомога більше ними, адже, як усім відомо, ця ягода не лише смачна, а й корисна....

¤ Лідер ринку
РДБК: Впевненість у майбутньому

РДБК: Впевненість у майбутньому

Віталій РОМАНЮК: «Будівництво в усі часи було та залишається не тільки практичною необхідністю, а й високим мистецтвом»

ТДВ «Рівненський домобудівний комбінат» успішно реалізує свої вироби не тільки в Рівному - майже 80% продукції поставляється на будівельні об’єкти в Києві, Львові та Стрию, а також в Івано-Франківську...

¤ 
Поліцейські вилучили патрони та пістолет

Поліцейські вилучили патрони та пістолет

У ході оперативно-профілактичних заходів «Зброя та вибухівка» правоохоронці вилучили 78 патронів різного калібру та саморобний пістолет....

¤ 
«Купила» мішок борошна за 12000 гривень

«Купила» мішок борошна за 12000 гривень

Під приводом купівлі борошна за дешевшою ціною троє невідомих осіб зуміли поцупити у жительки села Зоря 12 тисяч 100 гривень. Зловмисників, які пересувались на автомобілі, розшукує поліція....






Найпопулярніші 15 статей:

1. Розклад руху приміських та пасажирських потягів [242] (19208)
2. Розклад руху автобусів [253] (17830)
3. Моє місто - найкраще [427] (13734)
4. Яйце-райце, в чому твоя сила? [257] (9417)
5. Скрегіт зубами посеред ночі [312] (9367)
6. Догляньте мене до смерті [278] (8976)
7. Коли розпочинати садити городину [599] (8884)
8. Не я б’ю, верба б’є За тиждень - Великдень! [235] (7861)
9. Душ для всіх [432] (6943)
10. Приваблюють і відлякують привиди Тараканівського форту [419] (6845)
11. Кульова блискавка: феномен, який не розгадано [462] (6598)
12. Тахінна халва зміцнює кістки та зуби [390] (6417)
13. ПАТ “Волинь- Цемент”: [505] (6400)
14. За кордон можна вивезти не більше 50 тисяч доларів! - [205] (6379)
15. “Тартак” закликав не бути байдужими [205] (6339)

ТОП-15 свіжого номера:

1. Кавуни: м’якоть – для нирок, шкірка – для печінки, насіння – від глистів (358)
2. Як ідеально розрахувати час варіння яєць (352)
3. Карткові «кидки» (342)
4. Обережно – змії! (342)
5. За самовільне спалювання сухої трави та сміття - штраф (341)
6. Діти з Рівненщини відпочивають у Європі (338)
7. РДБК: Впевненість у майбутньому (338)
8. СУ-39 відродилося, наче Фенікс, працює, живе та модернізується (336)
9. П’ята пора року (335)
10. Жебрачка (334)
11. Рівненські дзюдоїсти вибороли на чемпіонаті Європи 8 нагород (334)
12. Де розмістити інформацію про компанію? (333)
13. Після проведеного капітального ремонту вийшов на лінію черговий тролейбус «Škoda 14Tr» №142 (333)
14. З Одеси – без медалей (333)
15. Фото на керамике (331)





 Партнери 
 
Рекламная газета "Об`ява" Перший інформаційний канал Украина онлайн
Google+
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | Експорт | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Разсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2015 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(0362) 62-31-31. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(0362) 62-31-31

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Об'ява
Pika.rv.ua
IРА Ракурс