Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №423 від 19.11.2009p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"

  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Квітень 2025p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
Травень 2025p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31

Новини Рівне
QRcode

#Свято професіоналів

Андрій ФІЛІМОНЮК: “Наша продукція - унікальна”

Андрій ФІЛІМОНЮК: “Наша продукція - унікальна”

У далекі 90-ті роки на Костопільському склозаводі працювало більше трьох тисяч робітників, а підприємство виготовляло унікальну продукцію для радіоелектронної промисловості. Проте з часом вироблена на заводі продукція стала не потрібною споживачам і тоді гостро постало питання зміни профілю його роботи.

Нині ЗАТ “Костопільський завод скловиробів” займає почесне п’яте місце в Україні серед виробників скляної тари. Це, певно, найкращий доказ того, що курс підприємства, обраний 10 років тому, виявився вдалим.

- Сьогодні наше підприємство працює у трьох напрямках, - розповідає голова правління ЗАТ “Костопільський завод скловиробів” Андрій ФІЛІМОНЮК. - По-перше, здійснюємо виробництво склотари для горілчаних та безалкогольних напоїв, по-друге - випуск усіх видів медичної склотари. І, нарешті - виготовлення тари для парфумерної та косметичної продукції. Однак цей сектор займає невелику частку.

- Проте наприкінці 90-х ситуація виглядала не такою обнадійливою…

- Усе відбулося досить стрімко: продукція, яка вироблялася, перестала користуватися попитом і потрібно було у короткі строки не лише обрати нове спрямування роботи, але й знайти інвесторів, які б змогли стати власниками цього заводу. Коли поставлені задачі були реалізовані, ми почали освоювати нове виробництво. Спочатку працювали на старому обладнанні, згодом, нарощуючи обсяги і прибуток, проводили поступову модернізацію. Сьогодні у виробничому процесі задіяно 500 працівників, які виготовляють продукцію за допомогою сучасних технологій. Скажу відверто, що досягти цього ми змогли лише за рахунок власних коштів і кредитів.

- Напевно, ви ледь встигаєте виконувати замовлення?

- Наш завод відомий далеко за межами України, проте ми не зупиняємо пошук клієнтів. З нами співпрацюють підприємства Молдавії, Словаччини, Німеччини, Польщі, Білорусі, Росії.

Замовлення були завжди. І сьогодні, навіть незважаючи на кризу, вони також є, однак - непередбачувані. На жаль, у нас немає довгострокових контрактів, все відбувається ніби у “ручному режимі”.

- Відомо, що ви виготовляєте тару для найбільших виробників алкогольної продукції, на кшталт ТМ “Хортиця”.

- Ми співпрацюємо майже з усіма виробниками, які випускають продукцію у пляшках. Тара, якою ми забезпечуємо споживача - унікальна та індивідуальна, тому довіра до нашого заводу - висока. Серед наших клієнтів такі всесвітньо відомі компанії, як: Немирів, Сан Інтербрю, Славутич, Хортиця.

Влітку користуються попитом пляшки під “Пепсі-колу”, які замовляє Славутич і багато тари під пиво. Зараз, в осінньо-зимовий період, пивні пляшки вже не замовляють - певно, така специфіка роботи... Тому взимку змушені виживати за рахунок виготовлення склотари під горілку та для медичних препаратів.

- Де ви берете сировину?

- Сировина своя - українська. Оскільки ми виробляємо харчову тару, то вона не містить жодних шкідливих компонентів, а складається із тих, що входять до людського організму: кальцію, натрію, кремнію тощо. Сировину закуповуємо у Криму, на східній Україні, частково - на західній.

- За 10 років існування на ринку склотари який рік для ЗАТ “Костопільський завод скловиробів” виявився найбільш прибутковим?

- Найбільший ріст виробництва спостерігався у 2007-2008 роках. У 2009 році розпочався незначний спад, оскільки ми не до кінця використовуємо свої потужності - ринок не споживає того, що ми можемо зробити.

Щороку проводиться маркетингове дослідження розвитку нашої галузі. Так от: за 9 місяців поточного року ми виготовили 80 відсотків обсягу минулого року і лише тому, що продукцію просто нікуди збувати.

Незважаючи на те, що подібну ситуацію переживають й іноземні підприємства, на Україні вона ускладнюється через низку обставин. По-перше, введенням Верховною Радою нових акцизних зборів на алкогольні напої та мінімальної ціни на них. По-друге, зупинка кредитування. Як наслідок, торговельний сектор економіки кредитується за рахунок виробника. Почалися відстрочки платежів і відчулася нестача обігових коштів.

- Скільки в середньому коштує одиниця вашої продукції?

- Ми пропонуємо ексклюзивну скляну тару високої якості ємністю від 0,05 до 1,75 літра, тому її ціна залежить від багатьох чинників: розміру пляшки, складності, швидкості виготовлення.

- Ви говорили, що на підприємстві у технологічному процесі задіяно 500 чоловік. Яка середня зарплата працівників?

- Середня зарплата сягає 2500 гривень. Це, звісно, значно менше, ніж працівники отримували минулоріч. Сьогодні, щоб продовжувати ефективно працювати, ми скасували надбавки та премії. Але я щасливий від того, що люди ставляться до цього з розумінням.

- Які ваші плани щодо подальшого розвитку підприємства, чи у зв’язку із ситуацією в країні передбачити щось наперед неможливо?

- Плани, звичайно, є: потрібно заробляти гроші, тому що ті люди, які працюють на виробництві, мають отримувати зарплату. Відповідно, шукаємо нові ринки збуту, розробляємо нову продукцію. В принципі, зараз виробництво можна планувати максимум на три місяці. Якщо раніше бюджет розроблявся на рік, то сьогодні ми можемо лише прогнозувати.

- Незабаром ваше професійне свято. Що воно для вас означає?

- У цій галузі я працюю вже більше 35 років і ніколи раніше ми не відзначали День скловиробника офіційно. Приємно, коли твоя робота відзначається на державному рівні, і я бачу, що навіть атмосфера в колективі змінюється. Вона святкова - хтось вірші складає, хтось пісні вчить і готується до концерту. Як правило, у цей день ми проводимо збори і відзначаємо наших найкращих працівників.

Тож, користуючись нагодою, я хочу привітати великий дружний колектив ЗАТ “Костопільський завод скловиробів” із професійним святом. Побажати всім Вам, дорогі колеги, міцного здоров’я, натхнення та усіляких гараздів. У нас попереду довга дорога, якою ми йтимемо з гідно піднятою головою та впевненістю у наших серцях.

Адреса: вул. Гвардійська,7, м. Костопіль, Рівненська обл., 35000, Україна

Телефони: (03657) 2-10-90, 2-10-91, 2-14-31, 2-32-03

19.11.2009Любов РОМАНЮК


Переглядів: 1166

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 1216 від 07.05.2025p.
¤ 
Кличко обговорив з представниками дипмісій 38 держав подальшу допомогу Україні та реалізацію міжнародних проєктів

Кличко обговорив з представниками дипмісій 38 держав подальшу допомогу Україні та реалізацію міжнародних проєктів

Мер Києва Віталій Кличко провів зустріч з представниками дипломатичних місій 38 країн світу

Йшлося про подальшу допомогу Україні та участь іноземних інвесторів у реалізації великих проєктів. Про це Кличко повідомив у своєму Telegram-каналі...

¤ 
Віталій Кличко від громади столиці передав понад тисячу дронів 27 бригаді НГУ

Віталій Кличко від громади столиці передав понад тисячу дронів 27 бригаді НГУ

Столична громада передала чергову велику партію дронів 27 бригаді НГУ. Про це повідомив мер Києва Віталій Кличко

«Від громади столиці бійцям на фронт вирушила чергова партія вкрай необхідної допомоги. 27-й окремій Печерській бригаді Нацгвардії України передав 1100 мультироторних систем. Це FPV-дрони різних типів — і нічні, і 8 та 10 дюймів», - повідомив Віталій Кличко...

¤ 
Морозиво 2025: нові смаки, текстури та культурні відтінки

Морозиво 2025: нові смаки, текстури та культурні відтінки

Морозиво вже давно стало не просто десертом – це справжня культура.

У 2025 році виробники вражають не лише креативом, а й увагою до локальних смаків, екотрендів та мультисенсорного досвіду....





Найпопулярніші статті:

• Розшифровка аналізу крові: [841] (23112)
• Як позбутися шпори на п’яті [850] (19039)
• Допомога під час карантину [967] (16165)
• Масштабна спецоперація на Рівненщині: викрили мережу «реабілітаційних центрів» [965] (15971)
• Коли відкриються рівненські садочки? [965] (15667)
• Чому не варто кип’ятити воду двічі [964] (15579)
• Рівнян запрошують на дитячий кінофестиваль «Children Kinofest» онлайн [965] (15516)
• 4 способи, як перевірити масло на натуральність [964] (15459)
• У Здолбунові підпалили авто підприємця [965] (15444)
• Живи до ста! [965] (15383)
• Щоб овочі в холодильнику були тривалий час свіжими, помістіть туди звичайну губку [964] (15316)
• Бюджет і ми… [965] (15269)
• Що робити, якщо дитину покусали комарі [965] (15168)
• У Сергія Притули вкрали взуття в поїзді: як викручувався ведучий [964] (15164)
• Аудитори Рівненщини з початку року попередили порушень за процедурою закупівель на понад 72 млн грн [965] (14995)
• Про здобутки Рівненщини - у річницю президенства Володимира Зеленського [965] (14935)
• «Перевірка» на коронавірус коштувала пенсіонерам понад 10 тисяч гривень [964] (14768)
• ЗНО під час карантину: як складати? [964] (14637)

ТОП-15 свіжого номера:

• Кличко обговорив з представниками дипмісій 38 держав подальшу допомогу Україні та реалізацію міжнародних проєктів (815)
• Кличко бере участь у Конгресі Європейської народної партії: «Голос України має звучати нині на всіх міжнародних платформах» (747)
• Морозиво 2025: нові смаки, текстури та культурні відтінки (642)
• Кличко відвідав 7 бригад на Донбасі та Харківщині та передав допомогу від громади Києва (567)
• Віталій Кличко передав від громади Києва 72 бригаді 900 дронів, модифікованих під потреби підрозділу (327)
• Віталій Кличко від громади столиці передав понад тисячу дронів 27 бригаді НГУ (327)
• Чи буде вода в кранах у рівнян? (195)


 Партнери 
 
Перший інформаційний канал Інтерес .
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Розсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2025 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(098)0565477, (096)3950057

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Pika.rv.ua
АІ "Ракурс"