Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №435 від 11.02.2010p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"

  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Квітень 2025p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
Травень 2025p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31

Новини Рівне
QRcode

#Вибори

“Дежавю”: десь я це вже бачив

Cпостерігаючи за подіями після другого туру президентських виборів, не можу перебороти відчуття, що колись це все вже було. Дійсно: емоційні звинувачення політиків, білборди та намети, потім - день виборів і ніч після них, коли вся країна по телебаченню слідкує за результатами екзит-полів та першими новинами з ЦВК. Це все було тоді - у листопаді 2004 року.

Так, сьогодні напруга в суспільстві трохи менша, ніж напередодні “Майдану”, а розрив між кандидатами трохи більший, проте відчуття небезпеки громадянського конфлікту залишилося. Як і п’ять років тому, Україна сьогодні є роз’єднаною у своїх політичних вподобаннях, фактично, навпіл. Це стало прикрим фактом першого туру, а під час другого стало ще більш зрозуміло. Мешканці сходу і заходу нашої унітарної країни бачать своїм президентом різних людей. Таким чином, переможець нинішніх перегонів має всі шанси наступити на ті самі “граблі”, що і Віктор Ющенко. Спроба, хай і не дуже послідовна, стати популярним не лише на заході та в центрі держави, а й на її сході та півдні, призвела до втрати популярності поки ще чинного президента навіть на Галичині.

Проблема зближення електоральних настроїв була зрозумілою ще після виборів 2004 року, і навіть була програма “Схід і Захід разом”. Програма була, а сенсу від неї, як ми бачимо, жодного. Що ж робити? Напевно, нашим партіям, принаймні тим, що претендують на лідерство, варто було б більше уваги приділяти роботі в тих регіонах, де вони непопулярні, а політикам - тим консолідуючим моментам, які є спільними для всіх громадян.

Іншим уроком нинішнього виборчого марафону є те, що все більше громадян хочуть почути та порівняти програми і обіцянки кандидатів. Ті з учасників виборів, хто це зрозумів краще, отримали просто чудові результати. Маю на увазі насамперед Сергія Тігіпка та Арсенія Яценюка. Обидва вони багато уваги приділили популяризації своїх поглядів через засоби масової інформації, і виборці це оцінили.

З іншого боку, діючий президент порівняно мало “світився” у ЗМІ, але дуже багато обіцяв з численних білбордів. Результат - усім відомий. До речі, про білборди. Нашим політикам такий спосіб реклами, схоже, дуже подобається, чому сприяє і падіння цін на розміщення на них. Однак є нюанс - для того, аби цей вид політичної пропаганди не перетворився у вид контрпропаганди, штабістам бажано було б слідкувати за тим, щоб зображення їхніх керівників шматками не відвалювалося зі щитів після кожного більш-менш сильного пориву вітру. Під час цієї кампанії подібні казуси були не рідкість і голосів аж ніяк не додавали.

Подібна ситуація була і з так званими безкоштовними політичними газетами, які масово вкидалися до скриньок громадян. Добре, якщо їх читали, але набагато гірше для замовників і для двірників було те, що після кожного такого агітзаходу біля поштових скриньок валялися десятки викинутих газеток зі слідами взуття на паперових обличчях кандидатів, які прикрашають перші шпальти подібних видань.

Більш розумно було роздавати агітаційний матеріал з наметів, принаймні цей спосіб дає можливість агітаторам поспілкуватися із виборцями та дати пропагандистську літературу тим, хто дійсно її прочитає. Хоча і тут не обійшлося без казусів. Деякі кандидати почали роздавати досить недешеві сувеніри зі своєю символікою потенційним виборцям, що призвело до появ біля наметів цих кандидатів черг і бійок любителів “шари”.

Однак в цілому передвиборча кампанія пройшла доволі спокійно, принаймні на Рівненщині. Результат виборів за даними ЦВК в області склав: за Тимошенко - 76,24 відсотка, за Януковича - 18,91. Результат - прогнозований і традиційно далекий від середньоукраїнського показника. Все, як п’ять років тому, тільки тоді прізвище одного з кандидатів було інше, але це вже - деталі.

11.02.2010Володимир КОНЄВ


Переглядів: 1299

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 1216 від 07.05.2025p.
¤ 
Кличко обговорив з представниками дипмісій 38 держав подальшу допомогу Україні та реалізацію міжнародних проєктів

Кличко обговорив з представниками дипмісій 38 держав подальшу допомогу Україні та реалізацію міжнародних проєктів

Мер Києва Віталій Кличко провів зустріч з представниками дипломатичних місій 38 країн світу

Йшлося про подальшу допомогу Україні та участь іноземних інвесторів у реалізації великих проєктів. Про це Кличко повідомив у своєму Telegram-каналі...

¤ 
Віталій Кличко від громади столиці передав понад тисячу дронів 27 бригаді НГУ

Віталій Кличко від громади столиці передав понад тисячу дронів 27 бригаді НГУ

Столична громада передала чергову велику партію дронів 27 бригаді НГУ. Про це повідомив мер Києва Віталій Кличко

«Від громади столиці бійцям на фронт вирушила чергова партія вкрай необхідної допомоги. 27-й окремій Печерській бригаді Нацгвардії України передав 1100 мультироторних систем. Це FPV-дрони різних типів — і нічні, і 8 та 10 дюймів», - повідомив Віталій Кличко...

¤ 
Морозиво 2025: нові смаки, текстури та культурні відтінки

Морозиво 2025: нові смаки, текстури та культурні відтінки

Морозиво вже давно стало не просто десертом – це справжня культура.

У 2025 році виробники вражають не лише креативом, а й увагою до локальних смаків, екотрендів та мультисенсорного досвіду....





Найпопулярніші статті:

• Розшифровка аналізу крові: [841] (23105)
• Як позбутися шпори на п’яті [850] (19034)
• Допомога під час карантину [967] (16160)
• Масштабна спецоперація на Рівненщині: викрили мережу «реабілітаційних центрів» [965] (15967)
• Коли відкриються рівненські садочки? [965] (15664)
• Чому не варто кип’ятити воду двічі [964] (15576)
• Рівнян запрошують на дитячий кінофестиваль «Children Kinofest» онлайн [965] (15508)
• 4 способи, як перевірити масло на натуральність [964] (15453)
• У Здолбунові підпалили авто підприємця [965] (15439)
• Живи до ста! [965] (15374)
• Щоб овочі в холодильнику були тривалий час свіжими, помістіть туди звичайну губку [964] (15309)
• Бюджет і ми… [965] (15263)
• Що робити, якщо дитину покусали комарі [965] (15166)
• У Сергія Притули вкрали взуття в поїзді: як викручувався ведучий [964] (15156)
• Аудитори Рівненщини з початку року попередили порушень за процедурою закупівель на понад 72 млн грн [965] (14989)
• Про здобутки Рівненщини - у річницю президенства Володимира Зеленського [965] (14930)
• «Перевірка» на коронавірус коштувала пенсіонерам понад 10 тисяч гривень [964] (14765)
• ЗНО під час карантину: як складати? [964] (14632)

ТОП-15 свіжого номера:

• Кличко обговорив з представниками дипмісій 38 держав подальшу допомогу Україні та реалізацію міжнародних проєктів (801)
• Кличко бере участь у Конгресі Європейської народної партії: «Голос України має звучати нині на всіх міжнародних платформах» (737)
• Морозиво 2025: нові смаки, текстури та культурні відтінки (632)
• Кличко відвідав 7 бригад на Донбасі та Харківщині та передав допомогу від громади Києва (559)
• Віталій Кличко від громади столиці передав понад тисячу дронів 27 бригаді НГУ (317)
• Віталій Кличко передав від громади Києва 72 бригаді 900 дронів, модифікованих під потреби підрозділу (196)
• Чи буде вода в кранах у рівнян? (191)


 Партнери 
 
Перший інформаційний канал Інтерес .
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Розсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2025 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(098)0565477, (096)3950057

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Pika.rv.ua
АІ "Ракурс"