Нове виробництво є допоміжним підрозділом Укрзалізниці. Раніше цей орган управління витрачав щороку від 15-ти до 20-ти млн. грн, здійснюючи реконструкцію залізничних вокзалів і станцій до Євро-2012. Причому якість придбаної продукції не завжди виправдовувала сподівання. Тож залізничники вирішили відновити гранітний кар’єр поблизу селища Клесів Сарненського району, який не працював останні п’ять років, а на його базі збудувати і оснастити спеціалізований цех. Загальна вартість придбаного обладнання, бурового інструменту, будівельно-монтажних та пусконалагоджувальних робіт склала 3,8 млн. грн. За словами генерального директора Укрзалізниці Михайла КОСТЮКА, тепер при облаштуванні вокзалів використовуватимуть екологічно чисту та надійну продукцію Рівненщини. Щомісяця у цеху вироблятимуть близько 1000 квадратних метрів гранітної бруківки. Окрім того, створено двадцять робочих місць, а робота цеху означатиме надходження коштів до місцевих бюджетів. “Нас не задовольняє, як якість матеріалів, які використовувалися раніше, так і цінова чехарда, яка відбувається на ринку. Ми прийняли рішення, що найкращий той господар, в якого є свої матеріали”.
На відкриття цеху завітали ледь не всі жителі села. Урочисто перерізали червону стрічку генеральний директор Укрзалізниці Михайло Костюк і голова ОДА Василь Берташ. Останній привітав зі святом інвесторів, будівельників та працівників нового цеху, запевнивши, що влада приділятиме більше уваги проблемам села.
Підприємству тепер потрібно вийти на лідируючі позиції, конкуруючи з півтора десятками заводів, що виготовляють подібну продукцію. Поки що Клесівське кар’єроуправління - єдине серед двадцяти підрозділів, підпорядкованих Управлінню промислових підприємств Держадміністрації залізничного транспорту України, де виготовлятиметься гранітна бруківка. Вісімнадцять кар’єроуправлінь спеціалізуються на виробництві щебеневої продукції, один - на видобутку будівельного піску і один - на видобутку гравію. Для конкурентоспроможності вже найближчим часом хочуть збільшити обсяги видобування гранітних блоків з 67 до 100 кубічних метрів, придбавши буровий верстат і здійснивши низку інших робіт. У наступному році планується подвоєння обсягів виробництва, а також придбання розпилювального і шліфувального верстатів та козлового крана, та ст-ворення додаткових 50-ти робочих місць. Михайло Костюк впевнений, що напередодні Євро-2012 попит на гранітну бруківку лише зростатиме. А це дозволить ще й збільшити обсяги перевезення вантажів на Львівській залізниці. Окрім того, частину гранітної продукції експортуватимуть до сусідніх країн, адже вже є чимало замовлень із Польщі, Німеччини та Росії.