Щодо незручностей, то по-перше, була перенесена зупинка приміських автобусів від залізничного вокзалу до району РЗВА, а це близько 260 маршрутних транспортних засобів, які щодня відвозять і привозять близько п’яти тисяч пасажирів і там же знаходиться місце розвороту тролейбусів. По-друге, довелося відкрити для вільного проїзду центр Рівного, що призвело до величезного нагромадження у цьому районі транспортних засобів і виникнення пробок.
Хто винен?
Мешканці почали звинувачувати міську владу, що це її провина і саме вона за це відповідальна. Ми вирішили дізнатися, хто у цій ситуації правий, а хто винен.
Виявилося, що, навпаки, міська влада усіма способами намагається зрушити ситуацію з місця, а вина у затягуванні робіт лежить на залізничниках, які проводять цей ремонт.
- На початку ремонту робота просувалася доволі швидко: у надзвичайно короткий термін провели демонтаж старих конструкцій, а коли потрібно було завершувати монтаж нових, темп значно спав, - розповів начальник міського управління транспорту і зв’язку Віталій МИРОНЮК. - І хоча залізничники стверджували, що на мосту постійно працюють кілька десятків робітників, я майже щодня приїжджав на цей об’єкт і бачив їх там не більше семи. Така ситуація протрималася понад місяць, аж до початку січня. І хоча представники міської влади здійснили безліч виїздів на цей об’єкт та провели масу переговорів із кураторами ремонтних робіт від залізниці, все це не давало конкретного результату. Однак, нарешті, справа зрушила з місця: після проведеної 14 січня заступником міського голови Олексієм Хмилецьким наради з головним інженером залізниці та відповідальним за ремонтні роботи виконробом, на якій були прийняті конкретні рішення щодо можливостей початку активної роботи, ремонт, врешті-решт, дійсно закипів. Я особисто бачив, як на об’єкті вже працює 16 чоловік, а не 5-7, як раніше, і робота почала просуватися досить швидкими темпами.
Остаточний термін здачі об’єкта наразі невідомий, однак без сумніву, це вже буде не кінець квітня.