Студентка Оля вирішила купити квиток у місті Рівне, в п’ятницю вранці. Каси попереднього продажу в місті розташовані чомусь не безпосередньо на вокзалі, а біля мальовничої річки Устя. І це створює певні незручності, особливо для тих, хто не знає міста. Так от, 11 година ранку, у залі безліч людей, а працює лише дві каси. Мудріші прийшли по двоє і тримали дві черги (куди швидше потраплять). Студентка Оля запитала, хто останній і стала чекати. Відкинувши подробиці, квиток вона купила о 13.00, тобто через дві години. Кожна каса через 50 хвилин роботи йде на технологічну перерву. Мало того, касири працюють зі швидкістю черепах: то гроші рахують, то довідку надають, то, вибачте, жують на робочому місці. До речі, щодо довідки, її у касах попереднього продажу просто не існує. Тому обслуговування кожного клієнта з урахуванням ще й надання довідки затягується на 10-15 хвилин.
“Хочеться банальної ввічливості та комфорту, - з розчаруванням говорить Оля. - Все-таки ми - європейська країна, тому кожне місто має відповідати цьому статусу. Сподіваюся, туристи, які завітають до Рівного під час футбольного турніру, зможуть придбати квитки”.
Начальник залізничного вокзалу станції Рівне Олександр Мулявка пояснює: “Недоцільно відкривати довідкові каси і робити окрему довідку. Потрібну інформацію можна знайти в Інтернеті або ж на вокзалі, її більш ніж достатньо. Наплив людей спостерігається до обіду, а підвечір - вільно. Крім того, ситуацію на касах ми постійно моніторимо”.