“Це для нас просто знахідка. Ми закладемо в бюджет ці кошти. Без допомоги ми не втримаємо тролейбусне управління. 60 відсотків мешканців їздять безкоштовно, а за них хтось мусить платити. Для компенсації пільгового проїзду потрібно щомісяця по мільйону”, повідомив Володимир Хомко.
А поки що економічна картина, яка склалася на підприємстві“Рівнеелектроавтотранс” (тролейбусному управлінні) є далеко не втішною. За даними спеціалістів, 96 відсотків рівненських тролейбусів повністю відпрацювали основний термін експлуатації.
Не останньою причиною негараздів є те, що держава несвоєчасно розраховується з тролейбусниками за перевезення пасажирівпільговиків. Так, комунальне підприємство “Рівнеелектроавтотранс” за 8 місяців 2013 року виконало перевезень пільгових категорій на суму 12 мільйонів 153 тисячі гривень, а державний бюджет заборгував місцевому субвенцію на компенсацію за пільговий проїзд 1 мільйон 312 тисяч 327 гривень.
Поки почне діяти проект, рівненські депутати пропонують передбачити своєчасну компенсація підприємству за пільгове перевезення населення, а також закладення в Держбюджеті 2014 року коштів на оновлення електротранспорту.
На черговому пленарному засіданні сесії Рівнеради депутати, голосуючи за зміни до бюджету, зняли 485 тисяч з ремонту даху поліклініки №2 на вул. Драгоманова та виділили 200 тисяч на підтримку тролейбусного управління.
Нагадаємо, що на початку вересня цього року "Рівнеелектроавтотранс" отримав нового керівника, яким став Валентин Ткачук. До цього підприємством керував Степан Загиней. Крапку у тролейбусній дискусії поставив Володимир Хомко, який розповів депутатам про першочергові завдання нового керівника та про те, що треба зробити, щоб у Рівному не зникли тролейбуси взагалі і назавжди.
Актуальність питання, як каже Володимир Хомко, викликана й тим, що останнім часом на високому державному рівні пропонується прийняти закон, згідно якого усі витрати на компенсацію проїзду пільговиків “повісити” на місцеві бюджети. Коли таке буде прийнято, стверджує очільник Рівного, коштів на комунальну галузь вже не вистачить. Усю міську казну доведеться віддати на покриття пільгового проїзду.
¤ Тарас Сень: «З 2000 року працюю для дітей…»Початок літа вже традиційно є «дитячим». Це не дивно, оскільки закінчується навчальний рік у школах і починаються літні канікули.Найкращого часу для дитячих розваг важко знайти. На жаль, саме дитячих літніх заходів в нас проводиться, на думку автора, замало, і це погано. Діти найбільше потребують позитивних емоцій, особливо в такий важкий час. Але є люди, які постійно працюють для того, аби малечі та підліткам влаштовувати святковий настрій. І роблять вони це дуже вдало....
| | ¤ Літо, сонце і гори: тридцять восьма поїздка церкви «Христос є відповідь» у КарпатиДіяльність церкви «Христос є відповідь» настільки різнопланова, що писати про неї можна дуже і дуже багато. Але є напрямок, який сам по собі є унікальним. Це кількаденні поїздки в Карпати, які дають можливість їх учасникам не просто відпочити в горах, що саме по собі є задоволенням та користю, а й отримати новий стимул для життя.Ініціатор та організатор поїздок пастор Тарас Сень дуже гарно та змістовно описує ці поїздки. Цього літа, з 16 по 20 червня, відбувся перший літній виїзд до Карпат, організований церквою «Христос є відповідь». Про те, як він пройшов, автор попросив розповісти Тараса Сеня....
|
¤ У двох медичних закладах Рівненщини діє електронна черга на безоплатну заміну суглобівНа Рівненщині діє електронна черга на безоплатне ендопротезування – хірургічну заміну пошкодженого суглоба (здебільшого кульшового або колінного) штучним імплантом.Ця послуга доступна у межах програми медичних гарантій у закладах, які мають договір з Національною службою здоров’я України....
| | |