Особливо знаменитим він став після того, як 4 березня без зброї пішов домовлятися з озброєними російськими солдатами про розблокування аеропорту “Бельбек” у Криму. Він вважає, що патріотичне виховання має починатися з дитинства, інакше молоді лейтенанти знову перейдуть на інший бік, як це трапилося у лютому в його військовій частині у Криму, хоча Юлій впевнений, що півострів ще буде українським: мені здається, це буде 2017 рік, коли Україна буде квітучою європейською країною, - стверджує Юлій МАМЧУР.
- Вся країна потребує реформ, і армія - теж. Президент Петро Порошенко запропонував мені зайнятися цим питанням. Я взяв кілька днів на роздуми і врешті погодився. Адже добре знаю наші проблеми та недоліки - матеріально-технічне забезпечення, кадри, втрата боєздатності. Цього можна було б уникнути, але ми 23 роки нічого не робили, а тільки скорочували та спостерігали. У нас 80% військового бюджету витрачалося на проїдання армії. На бойову підготовку йшло всього 8% і близько 10% - на переозброєння, - пояснює полковник. – А нам потрібно орієнтуватися на світові стандарти, де проживання, харчі, одяг та зарплата складає половину витрат, ще 25-30% іде озброєння та решта 20-25% - на бойову підготовку – саме таке співвідношення дає армії розвиватися.
А ще візит Юлія Мамчура на Рівненщину став символічним: кандидат в народні депутати Олексій Муляренко разом з полковником передали у Оржівський авторемзавод чергову, відремонтовану підприємством “Сталь-М”, військову машину ГАЗ 66.
- Сьогодні ми знову передаємо повністю відремонтовану військову машину ГАЗ 66, яку відправлять у зону АТО. Мені приємно те, що сьогодні Рівненщину відвідав наш герой Юлій Мамчур та разом із ним передати цю машину, - розповідає Олексій МУЛЯРЕНКО.
Юлій Валерійович відмітив, що таких людей, як Олексій, так не вистачає для відновлення авіаційної техніки.
- Дуже добре, що в нас в Україні є такі підприємці як Олексій, які допомагають ремонтувати військові машини. Таких людей так не вистачає у авіації. Адже із Криму ми забрали несправні літаки, 3 вже відремонтували, і я сам їх облітав. Але ще лишилися несправні, які потребують капітального ремонту, - розповідає Юлій МАМЧУР.