Перед цим пан Андрій зустрівся із головою ОДА Віталієм Чугунніковим, головою облради Михайлом Кирилловим та Рівненським міським головою Володимиром Хомком, а також відвідав здолбунівське вагоноремонтне ДЕПО, де розвіяв міф про те, що залізничні лікарні будуть перепрофільовувати в інші заклади. На зустрічі з пресою Пивоварський перечіслив питання, які він намагатиметься вирішити найближчим часом: питання фінансування доріг, дорожнього господарства, питання Рівненського аеропорту та його подальшого функціонування, а також вирішення ситуації з електрифікацією залізниці. Окрім цього заступник міністра Олександр Кава додав, що було розглянуто питання більш якісного утримання траси М6 та розповсюдження експерименту з обслуговування траси іноземною компанією, який проводиться по цій автомагістралі, але на території Львівської області, адже на Рівненщині протяжність траси М6 аналогічна, відмінним є лише те, що більша частина дороги належить до першої категорії, тобто це дві паралельні дороги і вони як і у Львові мають утримуватися на належному рівні. Було розглянуто необхідність реконструкції дороги, яка йде від Рівного до кордону з Білорусією та обладнання пішохідних переходів згідно з європейськими стандартами, щоб зробити їх більш помітними та безпечними.
- “Також вирішується питання про передачу частини доріг на місцеві рівні, це буде пов’язано і з передачею фінансування оскільки ми дійшли висновку, що з Києва вирішувати, які дороги окремої області не використовуються для транзитних перевезень не є настільки очевидним, як для голови адміністрації області та для голів районних адміністрацій, обсяг фінансування місцевих доріг і кількість доріг за які відповідатиме місцева влада буде збільшуватися”, - розповідає заступник міністра інфраструктури Олександр Кава.
Стосовно Рівненського аеропорту Андрій Пивоварський сказав, що в теорії є можливість вантажних перевезень, що стосуєтьсь пасажирських, то навіть в теорії це не може підлягати розгляду, оскільки є економічно не обгрунтованим.
Стосовно залізниці з слів Андрія Пивоварського зменшення кількості поїздів не буде, натомість відбуватиметься електрифікація. Пан Кава додав, що зараз починаються роботи по електрифікації лінії Ковель – Ізов, дана лінія знаходиться на території Волині, але не електрифікований підхід до неї проходить через Рівненщину, це власне є коридором Шепетівка-Здолбунів-Ковель. З слів Олександра Кави резонансне питання стосовно припинення роботи поїзда 141/142 “Київ-Львів” є вирішеним і цей потяг залишається в русі, тому спекуляції про його припинення є не коректними.