Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №737 від 14.12.2015p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"

  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Червень 2025p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
Липень 2025p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Новини Рівне
QRcode

#Ракурс добрих порад

Як маркетологи змушують нас купувати непотрібні речі?

Як маркетологи змушують нас купувати непотрібні речі?

Психологи довели, що споживачі відчувають радість від покупки зі знижкою таку саму, як від виграшу в лотерею, а у деяких людей народжується сплеск в мозку, як від вживання наркотику. Дізнавшись про таку особливість мозку, маркетологи допомагають різним фірмам продавати свою продукцію, використовуючи різні прийоми.

Нехай покупець повірить, що перехитрив продавця

У магазині одягу хаотично розставили товари зі знижками, щоб покупці самі шукали вигідні пропозиції, в невеликих магазинчиках роблять знижки тим, хто поторгується. Продавець дозволяє покупцеві повірити, що він купив свій товар дуже вигідно, тішить його самолюбство. Так споживачі ще сильніше цінують свою покупку. Дослідження показали, що споживачі більше цінують таку покупку, заради якої довелося докласти зусиль: пошукати, поторгуватися.

Докласти зусиль

Геній маркетингу із США Ернст Дітчер помітив, що коли споживачі будуть працювати на свої покупки, то вони будуть переконуватися в необхідності цього продукту. У 1930-х до нього звернулася фірма General Mills: їх бренд Betty Crocker випускав суміші для пирогів. Дітчер порадив не додавати в суміш яєчний порошок: нехай господині самі додадуть в готове тісто яйце. Виверт спрацювала, і мільйони домогосподарок стали довіряти цьому бренду. Їм навіяли, що вони виконують свою роль у приготуванні, що від них залежить смак готової страви.

Потреба в спілкуванні

Коли людям нудно або вони нервують, то вони починають витрачати гроші. Спілкування “продавець-покупець” починають сприймати як дружнє спілкування. Виникає потреба в спілкуванні з людиною, а не в продукті. Саме так і купують п’ять помад невідповідного відтінку тому, що розговорилися з милою дівчиною-дистриб’ютором, і вона підняла вам настрій.

Почуття неповноцінності

Сучасні люди щодня прямо або завуальовано отримують комерційні послання, в яких стверджується їх неповноцінність. Реклама попереджає: ми занадто товсті, прищаві, нудні, погані господині і сварливі дружини. Тьмяні зуби, лупа, жирна шкіра, запах тіла — це все може зруйнувати наші стосунки. І щастя нам принесе тільки покупка саме того продукту, який рекламують.

Продаж людині товару підкресленням його “неідеальності” все ще активно працює, але люди вже починають відкидати рекламу, що ображає і засуджує їх. Маркетологи вважають, що в майбутньому реклама буде націлена на сильні сторони людини, буде підкреслювати саме їх, замість неповноцінності.

Ігри з ціною

Компаніям вдається збільшити прибуток, продаючи менше товару за ті ж гроші. Споживачі, одного разу спробувавши товар, впевнені, що кількість не зміниться. Уявіть, що ви купуєте собі каву в одному місці щоранку, і в один день вона почала коштувати 18 гривень замість 15, як завжди? Ви будете далі її купувати? При новому подорожчанні кава вже коштуватиме 20 гривень. Ви будете купувати в улюбленому місці або пошукаєте, де дешевше? У першому випадку ціна зросла більше, але перша цифра не змінилася. У другому вона збільшилася з 1 до 2. Для споживача важливо це, а не реальне зростання ціни.

Штучний дефіцит

Прекрасно пам’ятаючи важкі часи, коли продавали одну банку горошку в одні руки, люди схильні купити товар, якщо він дефіцитний. Продавці про це знають і навмисно обмежують постачання. У соціальних мережах і блогах часто пишуть, що товар закінчується, і в магазині починається ажіотаж. Згадайте нещодавній дефіцит гречки, цукру і солі, яких завжди було в надлишку. Але паніка допомогла магазинам зробити прибуток. Вже доведено, що брак товару викликає розумове порушення: чим складніше товар купити, тим сильніше хочеться його придбати. Звідси і бійки у взуттєвих магазинах за останню пару туфель, на які, може, і не звернули б увагу, якби не дефіцит.

Особлива атмосфера

Магазини створюють особливу атмосферу в залі. Розкішні магазини, що створюють враження ексклюзиву і витонченості, використовують відповідні елементи: професійні консультанти і продавці, класична музика, вишукані аромати і природні тони.

У молодіжних магазинах одягу зі знижками — сучасна музика, яскраві лампи, які показують товар у всій красі. В супермаркетах використовують різне світло в різних зонах: у відділі з м’ясом більш холодне світло, у відділі випічки — тепле. У косметичному магазині м’яке світло підкреслить красу обличчя і пом’якшить лінії, а флуоресцентні лампи, що показують вади обличчя, не сприяють зростанню продажів косметики.

Асоціації з успіхом

Купуйте наш продукт — і станете успішним. Цей прийом уже не одне десятиліття використовують у рекламі. Дорогі парфуми, годинники, сумки, алкоголь і машини рекламують, роблячи акцент на успішності. Зірки отримують величезні гроші за пряму чи приховану рекламу, а корпорації заробляють величезні гроші на бажанні фанатів наслідувати знаменитим акторам, спортсменам і співакам. Підсвідомо в голові деяких покупців виникають асоціації, що вони зможуть домогтися подібного успіху, якщо куплять рекламований продукт.

Потрібні слова

Всі знають рекламний слоган “Макдоналдс”: “Ось, що я люблю”. Пол Тіллі придумав цю фразу в 2003 році. Чому “ось що я люблю”, а не “ось що ви любите”? Вказуючи людям, як вони повинні діяти, можна отримати у відповідь негативну реакцію. Замість прихильності люди будуть відчувати психологічний опір, навіть несвідомо, і чинити навпаки. Але чуючи слова “ось, що я люблю” з вуст героїв реклами, споживачі будуть повторювати їх у розумі. З брендом буде пов’язана емоція любові, і споживач дасть собі команду любити “Макдоналдс”.

Наприклад, згадайте девіз Alka-Seltzer “Буль, буль, Пшш, Пшш, яке полегшення!”. Бренди використовують тонкий підтекст, закликаючи до дії без опору. Споживач навіть не усвідомлює, що ним маніпулюють. Хто не хоче відчувати себе добре і комфортно? Але не всі помітили приховану команду про те, як приймати продукт: брати дві таблетки замість однієї — “буль, буль, Пшш, Пшш”. Alka-Seltzer таким чином збільшив продажі. Такий ефект часто використовують у рекламі: дві подушечки жуйки, довга смужка зубної пасти замість невеликої горошини.

“Але і це ще не все”

Ця технологія продажів з’явилася набагато десятиліть до цього, але дуже активно працює. Є два варіанти цієї стратегії. Перший — продавець знижує ціну, і продукт стає більш бажаним. Наприклад, банка кави продається за 60 гривень замість звичних 100, і ви купите її, навіть якщо в будинку ще є цей продукт. Друга стратегія — запропонувати щось ще, додаткова можливість заощадити. Так споживач, який навіть не думав, що йому потрібна нова сорочка, купує відразу дві, і ще краватку на додачу, радіючи економії. Це стратегія перетворення необов’язкового продукту в необхідний. Другий товар безкоштовно, три по вартості двох, подарунок за покупку — ось кілька прикладів такої технології. Перш ніж скористатися пропозицією, подумайте: ви купуєте товар, тому що він вам потрібен, або тільки тому, що зараз акція.

14.12.2015


Переглядів: 1213

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 1225 від 08.07.2025p.
¤ 
Тарас Сень: «З 2000 року працюю для дітей…»

Тарас Сень: «З 2000 року працюю для дітей…»

Початок літа вже традиційно є «дитячим». Це не дивно, оскільки закінчується навчальний рік у школах і починаються літні канікули.

Найкращого часу для дитячих розваг важко знайти. На жаль, саме дитячих літніх заходів в нас проводиться, на думку автора, замало, і це погано. Діти найбільше потребують позитивних емоцій, особливо в такий важкий час. Але є люди, які постійно працюють для того, аби малечі та підліткам влаштовувати святковий настрій. І роблять вони це дуже вдало....

¤ 
Літо, сонце і гори: тридцять восьма поїздка церкви «Христос є відповідь» у Карпати

Літо, сонце і гори: тридцять восьма поїздка церкви «Христос є відповідь» у Карпати

Діяльність церкви «Христос є відповідь» настільки різнопланова, що писати про неї можна дуже і дуже багато. Але є напрямок, який сам по собі є унікальним. Це кількаденні поїздки в Карпати, які дають можливість їх учасникам не просто відпочити в горах, що саме по собі є задоволенням та користю, а й отримати новий стимул для життя.

Ініціатор та організатор поїздок пастор Тарас Сень дуже гарно та змістовно описує ці поїздки. Цього літа, з 16 по 20 червня, відбувся перший літній виїзд до Карпат, організований церквою «Христос є відповідь». Про те, як він пройшов, автор попросив розповісти Тараса Сеня....

¤ 
У двох медичних закладах Рівненщини діє електронна черга на безоплатну заміну суглобів

У двох медичних закладах Рівненщини діє електронна черга на безоплатну заміну суглобів

На Рівненщині діє електронна черга на безоплатне ендопротезування – хірургічну заміну пошкодженого суглоба (здебільшого кульшового або колінного) штучним імплантом.

Ця послуга доступна у межах програми медичних гарантій у закладах, які мають договір з Національною службою здоров’я України....





Найпопулярніші статті:

• Розшифровка аналізу крові: [841] (23360)
• Як позбутися шпори на п’яті [850] (19300)
• Допомога під час карантину [967] (16430)
• Масштабна спецоперація на Рівненщині: викрили мережу «реабілітаційних центрів» [965] (16192)
• Коли відкриються рівненські садочки? [965] (15927)
• Чому не варто кип’ятити воду двічі [964] (15822)
• Рівнян запрошують на дитячий кінофестиваль «Children Kinofest» онлайн [965] (15768)
• 4 способи, як перевірити масло на натуральність [964] (15738)
• У Здолбунові підпалили авто підприємця [965] (15731)
• Живи до ста! [965] (15621)
• Щоб овочі в холодильнику були тривалий час свіжими, помістіть туди звичайну губку [964] (15570)
• Бюджет і ми… [965] (15501)
• У Сергія Притули вкрали взуття в поїзді: як викручувався ведучий [964] (15440)
• Що робити, якщо дитину покусали комарі [965] (15402)
• Аудитори Рівненщини з початку року попередили порушень за процедурою закупівель на понад 72 млн грн [965] (15221)
• Про здобутки Рівненщини - у річницю президенства Володимира Зеленського [965] (15178)
• «Перевірка» на коронавірус коштувала пенсіонерам понад 10 тисяч гривень [964] (15012)
• ЗНО під час карантину: як складати? [964] (14877)

ТОП-15 свіжого номера:

• «Це відзнака всього народу України», – Кличко у Франкфурті отримав престижну премію за права людини (1212)
• ChampionCasino — Ліцензована Платформа для Українських Гравців (1173)
• Група «Гюрза» отримала чергову автівку для бойових завдань від волонтерів «Української команди» (1118)
• У двох медичних закладах Рівненщини діє електронна черга на безоплатну заміну суглобів (985)
• Віталій Кличко передав допомогу від столичної громади двом військовим підрозділам – понад 2300 дронів та системи РЕБ (963)
• Ексклюзивний Верифікаційний Бонус ChampionCasino - Дізнаємося Деталі (428)
• Вартість манікюру: що входить у послугу та як не переплатити (342)
• Як знайти якісні курси англійської мови: універсальні поради для вибору (321)
• Тарас Сень: «З 2000 року працюю для дітей…» (257)
• УДАР запропонував законопроєкт, який захищає демократію на рівні місцевого самоврядування (187)
• Векторна чистка зубів щадний спосіб догляду за яснами (162)
• Бізнес англійська чому це ключ до міжнародної кар'єри (150)
• Ремонт квартир під ключ: переваги та особливості (149)
• У Рівному консультуватимуть фахівці Інституту серця МОЗ України (143)
• Віталій Кличко передав на фронт ще 2400 дронів та 5 вантажівок (135)


 Партнери 
 
Перший інформаційний канал Інтерес .
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Розсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2025 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(098)0565477, (096)3950057

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Pika.rv.ua
АІ "Ракурс"