№766 від 07.07.2016p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"
Новини Рівне |
#Ракурс дорожній Спека вбиває дорогиВлітку великовагові транспортні засоби рухатимуться автомобільними дорогами України переважно вночі30 червня в конференц-залі Служби автомобільних доріг у Рівненській області відбулася зустріч заступника начальника САД Миколи КОЗАЧКА (на фото) із журналістами регіональних засобів масової інформації, пріоритетним питанням якої було збереження покриття автомобільних доріг краю у гарячий літній період. Як відомо, з 1 червня, аби врятувати дороги загального користування від вбивчої спеки, тимчасово обмежено рух вантажівок вагою понад 24 тонни і навантаженням на вісь понад 7 тонн з 10.00 до 22.00. Заборону ввели через високу температуру - понад +28 градусів за Цельсієм. Водіям, які порушать заборону, загрожує адміністративна відповідальність за статтею 139 (Пошкодження автомобільних доріг) Кодексу України про адміністративні правопорушення. Микола Петрович наголосив, що заборона на рух великовагового автомобільного транспорту на дорогах загального державного користування діє лише за умови спекотної погоди, у прохолодні ж дні рух великоваговиків здійснюватиметься без обмежень. «Працівники Служби автодоріг не мають повноважень зупиняти транспортні засоби» - Сьогодні на автомагістралі Київ-Чоп, - зазначив Микола Козачок, - встановлено дуже дорогу - вартістю близько 3 мільйонів гривень за цінами 2011 року - найкращу в Україні систему метеоспостережень, відеокамер та інформаційних панно, яка чітко інформує водія про те, яка температура повітря і дорожнього покриття, яка рекомендована дистанція між учасниками руху та яке обмеження швидкості влітку (а взимку - про наявність ожеледиці). На даний час на цій автомагістралі за одну добу проходить орієнтовно близько 25000 транспортних засобів. З них, у середньому, 3000-5000 є великоваговими. В період літньої спеки відповідні заборонні дорожні знаки та інформаційні панно інформують і попереджають водіїв про дію обмежень на рух великовагових транспортних засобів. Тому кожен водій вантажного автомобіля, кожен власник підприємства, що дає дозвіл на його виїзд, добре розуміють, що вони порушують Правила дорожнього руху. Адже скрізь - при в’їзді в Рівненську область та при виїзді на головні магістралі - стоять знаки обмеження руху для транспортних засобів вагою понад 24 тонни та облаштовані спеціальні майданчики для відстою транспорту. Але сьогодні працівники Служби автодоріг, яка є власником автомобільних доріг, крім комунальних, не мають владних повноважень зупиняти транспортні засоби з метою перевірки їхньої маси та документів і обмежувати, відповідно, їхній рух. Для вирішення цієї проблеми на ділянці траси Київ-Чоп, що перетинає Рівненську область, було облаштовано два вагові майданчики. Один з них - стаціонарний ваговий комплекс, розташований на 434-му км дороги Київ-Чоп у селі Опарипси Радивилівського району, - працює цілодобово і цілодобово там несуть службу бригади дорожників, поліції та Укртрансбезпеки. Другий майданчик, що знаходиться на 272-му км дороги Київ-Чоп у Корецькому районі, - це пересувний ваговий комплекс, призначений для зважування автомобілів. - На даний час, - наголосив Микола Петрович, - нова патрульна поліція, яка запрацювала на автомобільних дорогах, не має законних повноважень для перебування на пересувному ваговому комплексі. Зупинивши на дорозі транспортний засіб, працівник поліції спрямовує його до вагового комплексу на зважування, після чого виявляється чи є водій порушником обмежень на рух у спеку, чи ні. Днями керівник патрульної поліції повідомив мені, що правоохоронці поки що не мають нових інструкцій, тобто вони лише забезпечують патрулювання на дорогах і тільки в разі виявлення порушників вживають відповідні заходи. Ми провели перемовини з Укртрансбезпекою і вирішили, що в найближчі дні пересувний ваговий комплекс буде працювати без представників поліції, але за участі представників Укртрансбезпеки, в яких також є повноваження зупиняти транспортні засоби з метою виявлення порушників. До речі, не так давно Рівненщина була в трійці кращих областей України щодо надходжень до бюджету коштів, стягнутих з порушників вагового режиму, встановленого Правилами дорожнього руху. Так, три роки тому дорожники давали до державної скарбниці понад 300 тисяч гривень на рік - хороша сума для того, аби вкласти її в ремонт доріг! «Рух убік Тернопільщини та Івано-Франківщини прямо на Яремче скорочує водіям шлях на 200 км» Микола Козачок поінформував журналістів, що за виділені з державного бюджету кошти цьогоріч відремонтують 23 км доріг та здійснять реконструкцію двох мостів. Ремонт доріг проведуть у Здолбунівському, Рівненському, Дубенському та Острозькому районах. - На автодорозі Доманово-Ковель-Чернівці-Тереблече, - зазначив він, - відремонтуємо три ділянки. Тут заасфальтують 16 км від Дубенського району до Тернопільської області. Відремонтувавши цю частину дороги, ми зробимо велику послугу транспортникам і пасажирам, тому що рух убік Тернопільщини та Івано-Франківщини прямо на Яремче скорочує водіям шлях на 200 км. Разом з тим, ремонтні роботи проведуть і на ділянках доріг Рівне-Тайкури-Оженин, а також Городище-Рівне-Старокостянтинів. Загалом на цих автодорогах відремонтують близько 7 км. Зараз будуємо практично нову дорогу - 2,6 км - від Тайкур до Новосілок. В планах завершити її до Дня Незалежності. Її відкриття має порадувати водіїв. Адже нова дорога не тільки зробить рух комфортнішим та приємнішим, а ще й на 30 км скоротить шлях, що дозволить заощадити час та пальне. Всі наші зусилля спрямовані зараз на цей проект. Основний наш підрядник - ДП «Рівненський облавтодор» - має з нами договір і щодня там сумлінно виконує ремонтні роботи. Ще одним нашим проектом є ремонт ділянки протяжністю 4 км від Острога до кордону з Хмельницькою областю (до Нетішина). Для цього САД уклала договір із ПАТ «Південьзахідшляхбуд». Цю невеличку діляночку ми плануємо якісно перекрити, бо там утворилася велика колія, що значно ускладнює дорожній рух і створює аварійні ситуації. Днями Служба автомобільних доріг провела черговий тендер, де визначився переможець - ТзОВ «Волинська мостобудівельна компанія», яка подала найкращу за вартістю пропозицію на ремонт двох автомобільних мостів. - Один з них, - уточнив Микола Козачок, - це шляхопровід у селі Городок Рівненського району, а другий - у Прикладниках Зарічненського, на кордоні з Білорусією. Загальна вартість ремонту складатиме близько 6 мільйонів гривень. Ми неодноразово їздили до Києва і просили виділити кошти на ремонт цих автомостів, оскільки вони знаходяться в критичному стані і потребують капремонту. Найближчим часом договір на ремонтні роботи буде підписано і ми зможемо приступити до виконання цього нагального завдання. «Волинська мостобудівельна компанія» має великий досвід роботи, добре зарекомендувала себе на ринку України та є надійним партнером. Вона розпочне ці роботи після завершення документального оформлення всієї процедури. Серед останніх досягнень рівненських дорожників - виконання ямкового ремонту доріг загальною площею 18000 кв.м струменевим методом. Пріоритетною в цьому ремонті стала дорога до кордону з Білорусією. Завершили вже ділянку дороги Рівне-Берестечко-Бузьк-Перемишляни - це дорога до Берестечка; Устилуг-Луцьк-Рівне - це дорога до Луцька; Доманово-Ковель-Чернівці-Тереблече - ділянку від Дубно до Городниці, що на кордоні з Волинською областю. «Таким чином, - резюмував Микола Петрович, - на основних напрямках доріг національного, міжнародного, регіонального і територіального значення ми успішно виконали доручення голови Укравтодору та прем’єр-міністра України стосовно усунення у встановлені терміни ямковості на автодорогах Рівненщини». «Діапазон компенсації за пошкодження бар’єрного огородження – від 20000 до 120000 гривень» - Одним із пріоритетних напрямків роботи Служби автомобільних доріг є організація дорожнього руху, - наголосив Микола Козачок. - На жаль, спостерігається така негативна тенденція, як биття дорожнього огородження транспортними засобами внаслідок ДТП. Якщо ДТП зафіксовано працівниками поліції, то, принаймні, встановлено особу власника транспортного засобу і є страховий поліс на відшкодування ремонтних витрат. Тут ми співпрацюємо зі страховими компаніями, які відшкодовують дорожникам витрати на відновлення зіпсованого або знищеного майна. Прикро, але є такі ДТП, особливо в нічну пору доби, коли водії тікають з місця пригоди, через що встановити винуватця не завжди вдається. Пошкоджене бар’єрне огородження є дорогим, тому втеча водіїв із місця пригоди цілком зрозуміла - таким чином вони уникають суттєвих фінансових втрат. Так, до слова, діапазон компенсації за пошкодження бар’єрного огородження - від 20000 до 120000 гривень. У Служби автодоріг є чимало претензій до самих учасників дорожнього руху стосовно санітарно-естетичного утримання доріг. - Багато водіїв, особливо великовагових транспортних засобів, викидають різні предмети з автомобілів, - зазначив Микола Петрович. - Чомусь особиста культура громадян після Революції Гідності опустилася на нижчий рівень, порівняно з минулим. Наведу приклад негідної та зухвалої поведінки невідомих осіб. Нещодавно ми отримали повідомлення про те, що хтось перевертає дорожні знаки в зворотному напрямку, що, звісно, дезорієнтує водіїв і створює аварійно небезпечні ситуації. Тому в мене особисте прохання до водіїв, які мають реєстратори та стали свідками пошкодження державного майна, бар’єрного огородження або свідками ДТП, що не була зареєстрована, звертатися до цілодобової диспетчерської служби автодоріг і повідомляти про такі випадки. Анонімність гарантована. Останнім часом також почастішали випадки несанкціонованих з’їздів, коли громадяни з метою організувати придорожні кафе або ж придорожню торгівлю виганяють без дозволу свою транспортну техніку з прилеглих до траси ґрунтових доріг на дороги міжнародного значення, де водії автомобілів рухаються з такою швидкістю, яка не дає їм можливості вчасно зупинити своє авто й уникнути аварійної ситуації. Заступник начальника САД Микола Козачок закликав приватних підприємців, що бажають організувати власний придорожній бізнес, звертатися до Служби автодоріг, як до власника доріг, за відповідним погодженням. «Це допоможе уникнути кримінального провадження в майбутньому», - застеріг він підприємливих громадян.
Коментарі (0):
|
© 2001-2022 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(098)0565477. Всi права збережено. |
тел.(098)0565477, (096)3950057 Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється Наші сайти: |