- Що стосується ситуації у нас. Вона стабільна. Попри падіння економіки та різке зменшення купівельної спроможності населення, «Рівень» втримав обсяги виробництва і це не може не тішити, адже пиво не є продуктом першої необхідності, і тому його споживання в цілому по Україні падає. Так що ми просто змушені виготовляти якісний продукт і продавати його за помірною ціною. При цьому я, як керівник, що пережив не одну кризу, поки що не бачу підстав сподіватися, що нинішня криза скоро завершиться. Хоча треба зауважити, що сама криза це не лише виклик, а й стимул працювати краще, шукати нові способи зекономити, боротися за кожного покупця.
Якщо говорити про плани, то вони у нас звісно є, і доволі оригінальні. Сьогодні ми будуємо на території пивзаводу двоповерховий підземний паркінг на сімдесят машин. Наскільки мені відомо – це перша подібна двоповерхова споруда в Рівному. Річ у тім, що в центрі міста є велика проблема з місцями для паркування автотранспорту. Це факт. Тому, коли ми задумали будувати в себе офісні торгівельні приміщення, то відразу постало питання – а де ж людям ставити свої машини. Отже ми роботу почали з того, що будуємо паркінг. Що ж стосується самих приміщень, то мені дуже хочеться, щоб вони були побудовані в стилі кінця дев’ятнадцятого сторіччя. Саме тоді будувався наш завод, який сьогодні є найстарішим підприємством. Наше місто, на жаль, має дуже мало пам’яток архітектури, і тому, створивши в самому центрі Рівного такий собі історичний пивний квартал, думаю, що ми прикрасимо обласний центр. Звісно це не відбудеться завтра, бо робота зі створення історичного пивного кварталу вимагає часу і грошей, однак її треба робити. Я вважаю, що якщо є хоч найменша можливість - потрібно прикрашати рідне місто, місце, де ти працюєш. Ось ми від реставрували фасад пивзаводу. Це ж не збільшило прибутки нашого підприємства, але у рівнян з’явився додатковий об’єкт, яким можна пишатися. Побудуємо історичний пивний квартал – і буде ще одне місце, де містяни зможуть приємно провести час. Наш пивний квартал - це не тільки, і не стільки бізнес. Потрібно підприємцям зрозуміти – не треба чекати грошей з бюджету для того, щоб прикрасити територію біля власного офісу чи виробництва. Треба самим проявляти ініціативу і проводити благоустрій. Це і для громади буде добре та й приємно для себе, коли ти зміг зробити щось добре, корисне своєму місту.