Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №955 від 17.03.2020p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"

  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Квітень 2025p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
Травень 2025p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31

Новини Рівне
QRcode

#Ракурс економiки

Для чого потрібна crm система

Для чого потрібна crm система

Напевно ви задавалися питанням, навіщо ж вашому бізнесу CRM? Особливо часто це питання задають підприємці, які раніше не працювали з даним видом систем. Згідно з дослідженнями, лише 18% підприємців чули про CRM, не кажучи вже про досвід впровадження. Ця стаття покликана відповісти на питання "Навіщо Вашому бізнесу потрібна crm система?"

1. Збір та зберігання даних про клієнтів в єдиному місці.

Напевно, Вам доводилося стикатися з ситуацією, коли разом з менеджером, який звільнився, "йшла" і база клієнтів, з якими він працював. Зникали файли Ексель, папки із записами і т.д. В результаті чого губилася комунікація вашої компанії з цими клієнтами, і в результаті вони переходили до конкурента, у якого і осів Ваш екс-співробітник.

На практиці. Підвищується безпека даних. Ви даєте кожному менеджеру права на внесення і перегляд інформації. При цьому у нього стоїть заборона на вивантаження даних. А бачити він може тільки ті дані, які вніс сам.

Збереження історії комунікацій. СRM дозволяє фіксувати всі точки дотику з клієнтом - дзвінки, листи, домовленості тощо Таким чином новий співробітник може продовжити роботу з клієнтом з того місця, де з ним відбувалося останнім взаємодія, без необхідності заново починати діалог з нуля.

Викорінення незамінних співробітників. Так як дані про клієнтів тепер зберігаються не в голові конкретного Васі, а в системі, де їх може легко отримати новий співробітник, Вася перестає вести розмови про підвищення зарплати і відсотків, а також вибивати окремий кабінет та інші преференції.

2. Сегментація клієнтської бази і аналітика портрета Вашого клієнта

Вносячи максимальну кількість даних в CRM Ви підвищуєте якість Вашої клієнтської бази. Адже одна справа, коли в блокноті у менеджера записано Юлія, ТОВ "Будівництво", пошта така-то, телефон такий-то. І зовсім інша справа, коли в CRM внесені не тільки ці дані, але ще проставлена дата народження, місто або район, сфера діяльності компанії. Таким чином, Ви можете відстежувати, яка кількість клієнтів у Вас в цілому, з яких вони компаній, хто відповідальні особи на стороні клієнта, які приймають рішення про закупівлю Ваших продуктів або послуг.

На практиці. Розуміння портрета Вашого клієнта для більш чіткого планування маркетингових компаній і відповідно економія бюджету на них, так як вплив буде надано на цільову аудиторію. Сюди ж можна віднести цільові розсилки, що мають більший відсоток відкриттів.

Передбачення очікувань клієнтів заходи з технічного обслуговування. Проаналізувавши базу Ваших клієнтів, Ви зможете підбирати саме ті додаткові послуги, бонуси і подарунки, які знайдуть позитивний відгук у Ваших клієнтів.

3. Підвищення прозорості та керованості компанією

За рахунок внесення всіх комунікацій з клієнтами в CRM, а також відстеження дейтсвія конкретного співробітника, Ви зможете легко оцінити його ефективність як в цілому, так і в спілкуванні з конкретним клієнтом. Ви завжди можете самостійно підключитися до угоди, якщо захочете, наприклад, перевірити менеджера або йому допомогти.

На практиці. Багато бюрократичні моменти за погодженням вирішуються простіше і швидше, менеджери, розуміючи, що всі їхні дії фіксуються в системі вдумливіше підходять до кожного дзвінку та письма клієнту. Це позитивним чином впливає на продажі та лояльність існуючих клієнтів Вашої компанії.

Ви можете управляти в будь-якій точці світу, де є доступ до інтернету (зрозуміло за умови наявності доступу в систему з Мережі). Це підвищує Вашу мобільність і ефективність як лідера і керівника.

4. Автоматизація бізнес-процесів

Задумайтесь, скільки разів Ваш бізнес страждав через те, що Вася забув подзвонити клієнтові в потрібний момент, Петя не вислав рахунок, а Катя забула зробити відвантажувальні документи. CRM-система дозволяє вбудувати Ваші процеси в неї таким чином, що алгоритм дій співробітнику буде диктувати система згідно із заданим алгоритмом (повідомлення, завдання, автоматичні листи і т.д.).

На практиці. Таким чином, підвищується ефективність дій кожного конкретного співробітника і компанії в цілому. Більше цільових дзвінків, листів з КП і рахунків - більше грошей на рахунку Вашої компанії. Крім того, нові співробітники простіше вбудовуються в робочий процес, так як починають слідувати підказкам і завданням системи. І це далеко не всі плюси від впровадження CRM.

17.03.2020


Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 1216 від 15.05.2025p.
¤ 
Кличко обговорив з представниками дипмісій 38 держав подальшу допомогу Україні та реалізацію міжнародних проєктів

Кличко обговорив з представниками дипмісій 38 держав подальшу допомогу Україні та реалізацію міжнародних проєктів

Мер Києва Віталій Кличко провів зустріч з представниками дипломатичних місій 38 країн світу

Йшлося про подальшу допомогу Україні та участь іноземних інвесторів у реалізації великих проєктів. Про це Кличко повідомив у своєму Telegram-каналі...

¤ 
Віталій Кличко від громади столиці передав понад тисячу дронів 27 бригаді НГУ

Віталій Кличко від громади столиці передав понад тисячу дронів 27 бригаді НГУ

Столична громада передала чергову велику партію дронів 27 бригаді НГУ. Про це повідомив мер Києва Віталій Кличко

«Від громади столиці бійцям на фронт вирушила чергова партія вкрай необхідної допомоги. 27-й окремій Печерській бригаді Нацгвардії України передав 1100 мультироторних систем. Це FPV-дрони різних типів — і нічні, і 8 та 10 дюймів», - повідомив Віталій Кличко...

¤ 
Морозиво 2025: нові смаки, текстури та культурні відтінки

Морозиво 2025: нові смаки, текстури та культурні відтінки

Морозиво вже давно стало не просто десертом – це справжня культура.

У 2025 році виробники вражають не лише креативом, а й увагою до локальних смаків, екотрендів та мультисенсорного досвіду....





Найпопулярніші статті:

• Розшифровка аналізу крові: [841] (23134)
• Як позбутися шпори на п’яті [850] (19058)
• Допомога під час карантину [967] (16184)
• Масштабна спецоперація на Рівненщині: викрили мережу «реабілітаційних центрів» [965] (15990)
• Коли відкриються рівненські садочки? [965] (15685)
• Чому не варто кип’ятити воду двічі [964] (15599)
• Рівнян запрошують на дитячий кінофестиваль «Children Kinofest» онлайн [965] (15537)
• 4 способи, як перевірити масло на натуральність [964] (15484)
• У Здолбунові підпалили авто підприємця [965] (15466)
• Живи до ста! [965] (15407)
• Щоб овочі в холодильнику були тривалий час свіжими, помістіть туди звичайну губку [964] (15333)
• Бюджет і ми… [965] (15285)
• Що робити, якщо дитину покусали комарі [965] (15192)
• У Сергія Притули вкрали взуття в поїзді: як викручувався ведучий [964] (15182)
• Аудитори Рівненщини з початку року попередили порушень за процедурою закупівель на понад 72 млн грн [965] (15013)
• Про здобутки Рівненщини - у річницю президенства Володимира Зеленського [965] (14956)
• «Перевірка» на коронавірус коштувала пенсіонерам понад 10 тисяч гривень [964] (14785)
• ЗНО під час карантину: як складати? [964] (14655)

ТОП-15 свіжого номера:

• Віталій Кличко передав від громади Києва 72 бригаді 900 дронів, модифікованих під потреби підрозділу (1301)
• Кличко обговорив з представниками дипмісій 38 держав подальшу допомогу Україні та реалізацію міжнародних проєктів (839)
• Кличко бере участь у Конгресі Європейської народної партії: «Голос України має звучати нині на всіх міжнародних платформах» (763)
• Морозиво 2025: нові смаки, текстури та культурні відтінки (667)
• Кличко відвідав 7 бригад на Донбасі та Харківщині та передав допомогу від громади Києва (592)
• Віталій Кличко від громади столиці передав понад тисячу дронів 27 бригаді НГУ (358)
• Чи буде вода в кранах у рівнян? (221)
• Артур Палатний: «Українська команда» передала позашляховик бійцям 101-ї бригади ТрО (155)


 Партнери 
 
Перший інформаційний канал Інтерес .
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Розсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2025 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(098)0565477, (096)3950057

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Pika.rv.ua
АІ "Ракурс"