– ТОВ «РОЕК» з розумінням ставиться до проблем населення, пов’язаних з дією карантинних заходів щодо недопущення розповсюдження коронавірусної хвороби COVID-19. Водночас звертаємо увагу наших споживачів, що відповідно до пп. 4 та 5 п.3 розділу І Закону України від 17.03.2020 №530-ІХ на період дії карантину або обмежувальних заходів, пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби, та протягом 30 днів з дня його відміни забороняється нараховувати та стягувати неустойки (штрафів, пені) за несвоєчасне здійснення платежів за житлово-комунальні послуги та припиняти/зупиняти надання житлово-комунальних послуг громадянам України у разі їх несплати або оплати не в повному обсязі.
Така заборона не означає, що держава дозволяє не платити за електропостачання – як зазначається у роз’яснювальному листі управління Державної інспекції енергетичного нагляду України у Рівненській області № 8/30/92-20 від 01.04.2020: «Законом №№530-ІХ заборонено припиняти/зупиняти надання послуг з розподілу та постачання електричної енергії громадянам України (індивідуальним побутовим споживачам) протягом періоду дії карантину або обмежувальних заходів. Заборона на стягнення пені та припинення електропостачання за несплату рахунків є тимчасовим заходом та не звільняє від відповідальності за борги, а лише відтерміновує вжиття крайніх заходів. Відключення боржників від електропостачання будуть відновлені у повному обсязі, після скасування заборони, викликаної карантинними заходами».
Крім того, 08.04.2020 року пройшло засідання Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, на якому затверджено Постанову «Про дії учасників ринку електричної енергії у період дії карантину та обмежувальних заходів, пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19». З проєктом Постанови можна вже зараз ознайомитися на сайті НКРЕКП. У документі зазначається, що споживачам необхідно вжити вичерпних заходів з оплати електричної енергії відповідно до договорів. А у разі неможливості здійснення оплати, яка виникла у зв’язку із дією карантину та обмежувальних заходів, повідомляти (з наданням відповідного обґрунтування) про це постачальника, та з метою попередження негайного відключення, після закінчення періоду дії карантину, ініціювати укладання графіка погашення заборгованості.
Звертаємо увагу споживачів також на те, що електропостачальні компанії, в тому числі і ТОВ «РОЕК», для того, щоб забезпечити надійне та безперебійне електропостачання своїм споживачам, спочатку мають необхідний обсяг електричної енергії закупити на ринку. Якщо споживачі не розраховуватимуться за спожиту електроенергію, електропостачальник не матиме змоги закупити достатньо обсягів електроенергії для забезпечення потреб споживачів.
Тому всім споживачам наполегливо рекомендуємо і надалі здійснювати своєчасну оплату за спожиту електроенергію, аби не накопичувати заборгованість та не ризикувати залишитись без електропостачання. До речі, це можна зробити дистанційно, зайшовши на сайт ТОВ «РОЕК» www.ez.rv.ua
До слова, ми створили усі можливості для спілкування з нашими фахівцями дистанційно, що надзвичайно актуально в період карантину.
Це і Особистий кабінет споживача, який дозволяє контролювати свої рахунки – інструкцію з реєстрації знайдете на офіційному сайті ТОВ «РОЕК», електронна скринька сontact@ez.rv.ua. Щодня з 8.00 до 17.15 Ваші дзвінки приймає наш колцентр: (0362) 69-44-68, (0362) 420-420, 067-1-420-420, завжди раді відповісти на усі Ваші запитання і у нашому інформаційно-консультаційному центрі(0362) 69-44-14.
Сподіваємося, що всі споживачі будуть розраховуватися за спожиту електричну енергію в повному обсязі і ми спільними зусиллями пройдемо цей складний період. Бажаємо усім здоров’я!
¤ Тарас Сень: «З 2000 року працюю для дітей…»Початок літа вже традиційно є «дитячим». Це не дивно, оскільки закінчується навчальний рік у школах і починаються літні канікули.Найкращого часу для дитячих розваг важко знайти. На жаль, саме дитячих літніх заходів в нас проводиться, на думку автора, замало, і це погано. Діти найбільше потребують позитивних емоцій, особливо в такий важкий час. Але є люди, які постійно працюють для того, аби малечі та підліткам влаштовувати святковий настрій. І роблять вони це дуже вдало....
| | ¤ Літо, сонце і гори: тридцять восьма поїздка церкви «Христос є відповідь» у КарпатиДіяльність церкви «Христос є відповідь» настільки різнопланова, що писати про неї можна дуже і дуже багато. Але є напрямок, який сам по собі є унікальним. Це кількаденні поїздки в Карпати, які дають можливість їх учасникам не просто відпочити в горах, що саме по собі є задоволенням та користю, а й отримати новий стимул для життя.Ініціатор та організатор поїздок пастор Тарас Сень дуже гарно та змістовно описує ці поїздки. Цього літа, з 16 по 20 червня, відбувся перший літній виїзд до Карпат, організований церквою «Христос є відповідь». Про те, як він пройшов, автор попросив розповісти Тараса Сеня....
|
¤ У двох медичних закладах Рівненщини діє електронна черга на безоплатну заміну суглобівНа Рівненщині діє електронна черга на безоплатне ендопротезування – хірургічну заміну пошкодженого суглоба (здебільшого кульшового або колінного) штучним імплантом.Ця послуга доступна у межах програми медичних гарантій у закладах, які мають договір з Національною службою здоров’я України....
| | ¤ Віктор Христюк: «Ми допомагаємо дітям відкрити для себе Бога»Літо – це, в першу чергу, пора дитячих канікул. Хоча не тільки дитячих. Відпочивають у цю пору й студенти.Вільного часу у дітей та молоді багато, але витрачають вони його по-різному. Церква «Христос є відповідь» традиційно дуже багато уваги приділяє організації дитячих заходів....
|
¤ Унікальні операції, що рятують життя у Рівненській обласній клінічній лікарніІнтервенційна радіологія — це сучасна галузь медицини, що поєднує медичну візуалізацію та мініінвазивні хірургічні втручання....
| | |