Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №1016 від 20.05.2021p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"

  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Березень 2024p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
    1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
Квітень 2024p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Новини Рівне
QRcode

#Ракурс незвичайного

Найнебезпечніші аеропорти світу

Найнебезпечніші аеропорти світу

Посадка на воду, прямий курс на гору, 45-градусний гак при посадці, 5,5 км злітно-посадкової смуги в Тибеті і місце, де може приземлитися не більше десяти чоловік у світі, – у нашій добірці аеропортів, де ви б ні за що не погодилися приземлитися, якби побачили їх заздалегідь.

Куршевель (Франція)

Дивлячись на фото злітно-посадкової смуги цього гірського містечка, хочеться відразу віддати аеропорту Куршевеля титул самого моторошного в світі. Коли дізнаєшся, що довжина смуги дорівнює 525 метрів, на ній є западини і тут немає курсо-гліссадної системи, що допомагає пілотам при посадці, бажання сюди не потрапляти посилюється. Але насправді не все так страшно: в Куршевелі не сідають великі літаки, а для дрібних такої смуги більш ніж достатньо. Хоча виглядає все це дійсно страшнувато.

Нарсарсуак (Гренландія)

Нарсарсуак – головний міжнародний аеропорт Гренландії, і всі 160 жителів однойменного поселення так чи інакше пов’язані з прийомом і відправкою повітряних суден. Очікувати від острова з суворим кліматом і мізерним населенням комфортного та естетичного аеропорту – абсурд. З довжиною смуги тут все в порядку, але небезпека полягає в оточуючих аеропорт фьордах, пролітаючи поруч з якими легко потрапити в сильну турбулентність. До того ж перед злітно-посадочною смугою – вода, відразу за нею – гора. Взимку все здається ще небезпечніше.

Агатті (Лакшадвип, Індія)

Серед 36 коралових островів Лакшадвип (інша назва – Лаккадіви) тільки 11 населених, а аеропорт вдалося побудувати і зовсім на одному – на острові Агатті. Та й то, довжини на ньому явно не вистачає, а недосвідченим льотчикам краще сідати де-небудь в іншому місці. Злітно-посадкова смуга обмежена відстанню в 1219 метрів, а далі – океан. Місцева влада роздумує над проєктами щодо збільшення довжини, але поки сідати тут дійсно дуже небезпечно.

Паро (Бутан)

У світі знайдеться лише десяток пілотів, у яких є необхідний рівень кваліфікації для посадки в аеропорту Паро з довжиною злітно-посадкової смуги менше 2 км. Навколо міста громадяться гори заввишки до п’яти тисяч метрів, на схилах яких ростуть високі дерева, і перед посадкою літак акуратно лавірує між цими громадинами. Не дивно, що переважна більшість туристів відправляється в Паро заради місцевих буддійських храмів – після такого екстремального польоту потрібно знайти гарне місце для медитації і заспокоєння нервів.

Мадейра (Португалія)

Популярний серед туристів португальський острів поблизу берегів Африки зустрічає туристів вельми небезпечним приземленням. Злітно-посадкову смугу на Мадейрі продовжили майже до 3 км, але головна проблема була не в ній, точніше не тільки в ній, а ще в маневрі, який здійснюють пілоти при посадці. Деякий час літак іде прямо на гору, а потім різко йде вправо в напрямку смуги. Щоб уникнути паніки в ілюмінатори при посадці рекомендується не дивитися.

Аеропорт Тонконтін (Тегусігальпа, Гондурас)

По-перше, аеропорт розташований в долині серед гір. По-друге, він стоїть посеред міста. По-третє, приліт і виліт літаків йде через одну сторону. По-четверте, довжина смуги менше 2 км. По-п’яте, перед посадкою пілотам потрібно зробити різкий гак під кутом 45 градусів. Все вищеперелічене явно не підвищує безпеку польотів, але в Тегусігальпу продовжують регулярно літати великі літаки на кшталт 757-го «Боїнга».

Гібралтар

Коли територія держави всього 6,5 км2, потрібно бути готовим до нестандартних рішень стандартних проблем. У випадку з аеропортом, який розташований посеред міста, довелося влаштувати звичайнісінький переїзд. Тут теж використовується шлагбаум і світлофор, тільки виглядає все це більш переконливо, ніж в класичному залізничному варіанті. Автодорога посеред злітно-посадкової смуги додає роботи диспетчерам і дозволяє придумати купу дивовижних сценаріїв з появою автомобіля під колесами літака.

Бамда (Китай)

Самий високогірний аеропорт світу розташувався в Тибеті на висоті 4334 метрів над рівнем моря. Головна проблема тут навіть не височенні гори, а розріджене повітря, яке викликає дискомфорт у пілотів і пасажирів, і впливає на продуктивність двигунів. Через останній фактор довелося збільшити злітно-посадкову смугу до 5,5 км. Щоб посадка пройшла без проблем, пілотам потрібно бути максимально сконцентрованими і уважно стежити за показаннями датчиків.

Барра (Шотландія)

Аеропорт острова Барра Зовнішніх Гебридських островів – один з найбільш незвичайних у світі. Його унікальність у тому, що літаки сідають в бухті прямо на воду, на якій за допомогою дерев’яних жердин розмічені три злітно-посадочні смуги у формі трикутника. При цьому рівень води постійно змінюється через припливи і відливи.

Лукла (Непал)

Головна проблема аеропорту в Лукла – складний навколишній ландшафт. З одного боку злітно-посадкової смуги є прірва, з іншого – височіє гора, і все це на висоті майже 2860 метрів над рівнем моря. Аеропорт в Лукла – один з найближчих до Евересту, тому є популярною стартовою точкою для альпіністів, які вирішили підкорити найвищу гору планети. Здається, для тих, хто зважився на таку подорож, небезпечне приземлення в Лукла стане меншою з проблем.

20.05.2021


Переглядів: 1088

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 1166 від 24.04.2024p.
¤ 
Лабораторія стовбурових клітин працюватиме на базі госпіталю у Клевані

Лабораторія стовбурових клітин працюватиме на базі госпіталю у Клевані

Цей первинний матеріал використовуватимуть для лікування травм спинного мозку. Про це на своєму Telegram повідомив голова Рівненської обласної ради Андрій Карауш....

¤ 
У п’яти громадах Рівненщини стартує проєкт для збільшення патронатних сімей

У п’яти громадах Рівненщини стартує проєкт для збільшення патронатних сімей

П’ять громад Рівненської області візьмуть участь у загальнонаціональному проєкті ЮНІСЕФ «Родина для кожної дитини: розвиток сімейного патронату». Це Гощанська, Рівненська, Костопільська, Радивилівська та Вараська....





Найпопулярніші статті:

• Розшифровка аналізу крові: [841] (21232)
• Як позбутися шпори на п’яті [850] (17364)
• Масштабна спецоперація на Рівненщині: викрили мережу «реабілітаційних центрів» [965] (14588)
• Допомога під час карантину [967] (14508)
• Коли відкриються рівненські садочки? [965] (14342)
• Чому не варто кип’ятити воду двічі [964] (14161)
• Рівнян запрошують на дитячий кінофестиваль «Children Kinofest» онлайн [965] (14036)
• 4 способи, як перевірити масло на натуральність [964] (14006)
• У Здолбунові підпалили авто підприємця [965] (14001)
• Живи до ста! [965] (13978)
• Бюджет і ми… [965] (13917)
• Щоб овочі в холодильнику були тривалий час свіжими, помістіть туди звичайну губку [964] (13915)
• Що робити, якщо дитину покусали комарі [965] (13783)
• У Сергія Притули вкрали взуття в поїзді: як викручувався ведучий [964] (13691)
• Аудитори Рівненщини з початку року попередили порушень за процедурою закупівель на понад 72 млн грн [965] (13687)
• Про здобутки Рівненщини - у річницю президенства Володимира Зеленського [965] (13631)
• ЗНО під час карантину: як складати? [964] (13248)
• «Перевірка» на коронавірус коштувала пенсіонерам понад 10 тисяч гривень [964] (13220)

ТОП-15 свіжого номера:

• Збільшено грант для Рівного від корпорації НЕФКО (487)
• Як шкіра може розповісти вам про здоров’я серця? (62)
• Лабораторія стовбурових клітин працюватиме на базі госпіталю у Клевані (62)
• Три простих напої для профілактики тромбозу (61)
• Чому темніє в очах, коли ви встаєте з ліжка? (60)
• У п’яти громадах Рівненщини стартує проєкт для збільшення патронатних сімей (60)
• Прості способи знизити кров’яний тиск (59)
• Зіткнення автомобіля з велосипедом (59)
• Переходив дорогу і потрапив під авто (58)
• У Березному в ДТП постраждав неповнолітній пішохід (56)
• Переправляв за кордон чоловіків з «інвалідністю» (54)
• У трьох закладах Рівненщини можна отримати безоплатну медичну допомогу при інфаркті (53)
• Постачали наркотики до колонії (53)
• П’яний водій збив пішохода (53)
• У Вараському районі загинув мотоцикліст (51)


 Партнери 
 
Перший інформаційний канал Інтерес .
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Розсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2022 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(098)0565477, (096)3950057

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Pika.rv.ua
АІ "Ракурс"