№1058 від 10.03.2022p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"
Новини Рівне |
Зламалася котушка запалювання:5 ознак несправності автомобіляСимптоми того, що пора міняти котушку запалювання. Котушка – це елемент системи запалення, що перетворює низьковольтну напругу від акумулятора на високовольтний імпульс на свічці запалювання. Її вихід з ладу загрожує вам тим, що машина може раптово заглохнути. Зворотний вихлоп і підвищена витрата палива Коли проблема з котушкою тільки набирає обертів, незгоріле в циліндрі двигуна паливо може потрапляти у вихлопну систему. Найчастіше проявляється це у вигляді чорного диму у вихлопі. Супроводжує його сильний запах бензину і, зрозуміло, витрата палива теж різко виросте. Глохне двигун Якщо у вас машина з однією котушкою і трамблером, що розподіляє, то при несправній котушці машина може просто раптово зупинитися на дорозі. Несправна котушка подає нестабільну напругу і утворення іскри на свічках запалювання йде з перебоями. У такій ситуації варто відразу ж перевірити свічки, якщо вони в порядку, то заміряти напругу на котушці. Якийсь час двигун можна буде знову заводити, але якщо не виправити поломку, одного разу машина просто не заведеться і ви будете буксирувати її на СТО. Власникам більш сучасних і дорогих машин з комплектом котушок, дещо простіше. Якщо з ладу вийде тільки одна котушка, машина навряд чи затихне на трасі. Шум у двигуні Якщо у вас одна котушка, і вона несправна, то двигун буде заводитися з труднощами. Якщо в машині комплект котушок, то несправність однієї швидше за все проявить себе у вигляді незвичного шуму двигуна через відмову одного циліндра, в який не надходить іскра. Машина не заводиться, але чути шум При повороті ключа запалювання запускається стартер, який починає обертати колінвал. Але якщо котушка не передає напругу на свічки, паливо в циліндрах не може спалахнути, а значить запуску двигуна не відбувається. Пропуски запалювання На це вказує тріск при спробі завести машину. На холостому ходу може з’являтися вібрація, а при русі машина може рухатися ривками, відчутно знизиться потужність двигуна. Найчастіше це відбувається при пошкодженні обмотки котушки – пробої. Як перевірити Якщо у вас одна котушка, то вона розташована поруч з трамблером. Якщо по одній індивідуальній на кожен циліндр – шукайте їх на свічках запалювання. Візуальний огляд рідко дозволяє поставити точний «діагноз», але ви можете розрізнити слід пробою у вигляді темних смужок на корпусі котушки, а також сліди перегріву – деформацію або сліди патьоків на поверхні. Найбільш ефективним є зняття котушки і перевірка за допомогою мультиметра. Первинна обмотка повинна показувати опір в межах від 0,5 до 3,5 Ом, вторинна обмотка від 6 до 18 кОм, залежно від моделі котушок.
Коментарі (0):
|
© 2001-2022 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(098)0565477. Всi права збережено. |
тел.(098)0565477, (096)3950057 Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється Наші сайти: |