Так, минулої п’ятниці керівництво обласного центру показало місцевим журналістам вісімнадцять великих низкопольних міських пасажирських автобусів, які вже з першого вересня почнуть перевозити пасажирів у Рівному. Під час презентації автор поспілкувався з секретарем Рівненської міської ради Віктором Шакирзяном і попросив його розповісти про цей проєкт.
– Коли наша команда партії «Рівне Разом» йшла на місцеві вибори 2020 року, то ми розробили комплексну програму реформування всіх галузей міського господарства. Звісно, серед них була і транспортна, адже перевезення пасажирів є дуже важливою частиною життя будь-якого міста.
На жаль, у Рівному є лише одне комунальне підприємство, яке займається перевезеннями – це «Рівнеелектротранс» і дуже добре, що воно в нас є, і ми наших тролейбусників підтримуємо. Однак, з автобусними перевезеннями в нас ситуація, скажемо відверто, є складною. Колись місто мало власне комунальне підприємство, яке займалось автобусними перевезеннями, однак, втримати його на плаву тоді не вдалося. В нашому місті від того часу і по сьогоднішній день автобусними перевезеннями займаються невеличкі, часто дуже зношені мікроавтобуси. Сотні маленьких бусів погіршують і без того складну ситуацію із заторами на дорогах. Звісно, буси не пристосовані для перевезення маломобільних громадян, інвалідів на візках. Ну і екологічну ситуацію у Рівному майже чотири сотні бусів, які щоденно їздили по міських дорогах, теж не покращують.
Фактично, з першого дня роботи в міський раді наша фракція «Рівне Разом» працювала над вирішенням транспортної проблеми обласного центру. Це було непросто. Спочатку карантин, потім війна. Купувати великі сучасні автобуси за кошти міського бюджету теж не найкраще рішення. Але ми знайшли вихід . Підприємці за власні кошти купили в Німеччині та Нідерландах 18 великих пасажирських автобусів, які відповідають усім європейським стандартам перевезень у місті. Обладнані пандусами і відповідають екологічному стандарту Євро-5. Вісім з них будуть їздити по маршруту «Льонокомбінат – Ювілейний», ще вісім по маршруту «Зоопарк – Луцьке кільце». Ще два автобуси будуть в резерві.
Вже з першого вересня вони вийдуть на маршрути. Спочатку великі автобуси будуть курсувати в тестовому режимі. Хочу заспокоїти рівнян – вартість проїзду в нових автобусах не буде вищою за ціну в бусах. До того ж, ми поставили умову перевізникам, щоб автобуси в обов’язковому порядку перевозили всіх пільговиків, так само як це робить наш комунальний «Рівнеелектротранс». Звісно, вісімнадцять великих автобусів це лише перша ластівка, наша команда, команда «Рівне Разом», продовжує шукати можливості вивести на міські маршрути новітні, сучасні, великі пасажирські автобуси.
Записав Володимир Конєв
¤ Тарас Сень: «З 2000 року працюю для дітей…»Початок літа вже традиційно є «дитячим». Це не дивно, оскільки закінчується навчальний рік у школах і починаються літні канікули.Найкращого часу для дитячих розваг важко знайти. На жаль, саме дитячих літніх заходів в нас проводиться, на думку автора, замало, і це погано. Діти найбільше потребують позитивних емоцій, особливо в такий важкий час. Але є люди, які постійно працюють для того, аби малечі та підліткам влаштовувати святковий настрій. І роблять вони це дуже вдало....
| | ¤ Літо, сонце і гори: тридцять восьма поїздка церкви «Христос є відповідь» у КарпатиДіяльність церкви «Христос є відповідь» настільки різнопланова, що писати про неї можна дуже і дуже багато. Але є напрямок, який сам по собі є унікальним. Це кількаденні поїздки в Карпати, які дають можливість їх учасникам не просто відпочити в горах, що саме по собі є задоволенням та користю, а й отримати новий стимул для життя.Ініціатор та організатор поїздок пастор Тарас Сень дуже гарно та змістовно описує ці поїздки. Цього літа, з 16 по 20 червня, відбувся перший літній виїзд до Карпат, організований церквою «Христос є відповідь». Про те, як він пройшов, автор попросив розповісти Тараса Сеня....
|
¤ У двох медичних закладах Рівненщини діє електронна черга на безоплатну заміну суглобівНа Рівненщині діє електронна черга на безоплатне ендопротезування – хірургічну заміну пошкодженого суглоба (здебільшого кульшового або колінного) штучним імплантом.Ця послуга доступна у межах програми медичних гарантій у закладах, які мають договір з Національною службою здоров’я України....
| | |