Так, 22 липня до поліції звернулася 67-річна жителька міста Костопіль, що їй напередодні зателефонував невідомий чоловік, який представився працівником банку.
Під час телефонної розмови аферист запитав у жінки, чи вона раніше подавала заявку на отримання соціальної допомоги. Костопільчанка підтвердила цю інформацію. У подальшому невідомий запевнив її в тому, що він саме контролює транзакції зі соцвиплат та під приводом активування виманив у неї персональні дані картки та попросив назвати код, який їй надійшов у смс-повідомленні.
Жінка, не вагаючись, виконала всі вказівки, а із картки потерпілої на інший рахунок було перераховано 12 тисяч гривень.
За фактом шахрайства слідчі ВП №2 Рівненського РВП розпочали досудове розслідування.
Поліцейські наголошують громадянам:
– не повідомляйте співрозмовнику пін-код, CVV та коди з повідомлень, це конфіденційна інформація;
– завершіть розмову та зателефонуйте на офіційну гарячу лінію вашого банку, номер ви можете знайти на зворотному боці картки.