Найгіршого не сталося і, принаймні станом на 10 жовтня, девальвації гривні не відбулось. При цьому вартість сирої нафти на світовому ринку (другий головний чинник, який впливає на ціни на бензин та солярку) почала потрохи падати. Але на цінники на АЗС обидва фактори (стабільність гривні та здешевлення нафти) не вплинули. Чому?
Таке питання автор задав гравцям нашого паливного ринку і отримав доволі цікаву відповідь. За законами ринку, ціни на пальне дійсно повинні були б впасти десь гривні на дві за літр, але на ринок нафтопродуктів напала нова біда – проблема з логістикою. Бензовози по п’ять днів стоять на кордонах. Тоді, як ще не так давно, черги були мінімальні і перетнути кордон можна було за день. Звісно, за таких умов виникає проблема простою цистерн, а це недешево і тому ціни на пальне в нас завмерли. Що буде далі – достеменно незрозуміло. Дефіциту пального наразі немає і це вже добре.
Якщо згадати ситуацію минулого літа, коли кілометрові черги біля працюючих АЗС були звичним явище, то сьогодні цього немає. Будемо сподіватись, що ситуацію з чергами на кордоні теж вдасться «розрулити» і вартість пального в роздрібній мережі піде вниз.