Отож, попередньо питання щодо рівненського аеропорту розглядали обласні депутати на двох постійних комісіях: з економічних питань та питань духовності і культури. На порядку денному проект рішення “Про обласне комунальне підприємство “Міжнародний аеропорт “Рівне” містило два пункти: спосіб відчуження підприємства та звернення директора аеропорту Віктора Якобчука щодо сприяння у вирішенні питання налагодження кількох пасажирських рейсів низькобюджетною компанією. Саме перший пункт і викликав чимало суперечок.
Зокрема, начальник відділу з питань управління об’єктами спільної власності територіальних громад області Степан Жданюк (депутат від фракції УНП) виступав за відчуження летовища шляхом концесії (здача в оренду на тривалий період) або утворення спільного з іноземними інвесторами підприємства. На його думку, це єдиний спосіб вберегти аеропорт та землю, на якому він знаходиться, як комунальну власність, від так званого “дерибану”. Як приклад, пан Жданюк наводить тернопільський аеропорт, який продали за 32 мільйони гривень австрійському сміттєпереробному підприємству. Відтоді, за його словами, аеропорту в Тернополі немає. Члени “культурної” комісії повністю підтримали ініціативи начальника відділу.
Натомість голова постійної комісії облради з питань економіки та комунальної власності Сергій Мініч наполягав на тому, щоб продати аеропорт з аукціону. “В проекті рішення чітко зазначено, що покупець ОКП “Міжнародний аеропорт “Рівне” має такі обов’язки: зберегти профіль та статут підприємства; не зменшувати кількість штату тощо, - наводив підтвердження своєї думки пан Мініч. - До того ж, мінімальна ціна продажу аеропорту 10 мільйонів євро”. Підтримав голову комісії і обласний депутат, директор ВАТ “Рівнеазот” Михайло Заблуда: “У разі недотримання умов договору купівлі-продажу його можна будь-коли розірвати”.
Остаточну крапку у долі рівненського аеропорту поставить сесія облради. Саме тоді вирішиться, чи звертатимуться депутати до Кабінету Міністрів та до Державної авіаційної адміністрації з проханням підключити летовище до співпраці з угорською low-cost компанією “Wizz Air”. Як пояснює пан Якобчук, ця компанія займається налагодженням пасажирських рейсів за мінімальною ціною. Наприклад, рейс “Краків-Лондон” коштує ... 23 долари, а Київ - Сімферополь - 16. Як повідомив на одній із прес-конференцій голова українського офісу компанії Джозеф Вараді, авіасполучення між найбільшими містами України відтепер буде доступне за ціною від 79 гривень. Віктор Якобчук хоче, щоб в цей список потрапило і Рівне.
Зменшення вартості квитків здійснюється за рахунок зведення до мінімуму усіх витрат: нереєстрація багажу, відсутність сервісу, прибирання, харчування. Щось на кшталт постійно діючих маршруток. Наскільки це реально, стане відомо пізніше.