Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №977 від 14.08.2020p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"

  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Квітень 2025p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
Травень 2025p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31

Новини Рівне
QRcode

#Системы оповещения, трансляция звука

Навіщо потрібна музика в супермаркеті

Навіщо потрібна музика в супермаркеті

Візуальний мерчендайзинг всередині магазину управляє процесом, в результаті якого покупців веде через приміщення логічна послідовність, спонукаючи їх зупинятися в певних місцях і робити покупки. Запитайте покупців: чому їм так подобається їх улюблений магазин? Більшість з них, ймовірно, відповість:»тому що він просторий, зручний, легко знайти потрібний товар, POSM зрозумілі і містять потрібну інформацію і т.д.". Ці відповіді підтверджують ефективність візуального мерчендайзингу всередині магазину.

Головний аспект фізичного впливу-реагування нашого тіла і наших біоритмів на звуки навколо нас.

Згідно з дослідженнями POPAI, грамотне розміщення товарних груп в магазинах в сукупності з певною поведінкою покупців здатне підвищити продажі на 10%. Грамотна викладка підвищує продажі додатково на 15%, а вибране розташування і колірна гамма — ще на 25%. В цілому, дані фактори підвищують продажі необхідних груп товарів в 2-3 рази, не в приклад тим магазинам, де товар розташований хаотично. Головне, знати, як цього можна домогтися.

Управління темпом покупців

Завдяки мерчендайзингу в магазині можна уповільнити або прискорити клієнтський потік. Ефективним для цього виявляється застосування правильної музики - підібрать трансляційне обладнання. За допомогою повільних композицій покупці розслабляються і неспішно здійснюють подальші покупки. У годину-пік, навпаки, слід використовувати швидкі мелодії, що дозволяють концентрувати увагу покупців на тому, щоб максимально швидко вибрати товари і обійти торговий простір, не створюючи черг і тисняви.

Благодаря мерчендайзингу в магазине можно замедлить или ускорить клиентский поток. Эффективным для этого оказывается применение правильной музыки - подобрать трансляционное оборудование. С помощью медленных композиций покупатели расслабляются и неспешно совершают дальнейшие покупки. В час-пик, наоборот, следует использовать быстрые мелодии, позволяющие концентрировать внимание покупателей на том, чтобы максимально быстро выбрать товары и обойти торговый пространство, не создавая очередей и давки.

Щоб відчути це, досить провести невеликий експеримент. Одягніть пару навушників, налаштувавши їх на велику гучність в межах здорового діапазону. Тепер знайдіть музику Speed Metal на Youtube і відкиньтеся назад. Незалежно від того, чи сподобається вам композиція, ви відчуєте глибокий фізичний ефект. Швидкість серцебиття підвищиться, а дихання почастішає. Сплеск кортизолу та адреналіну зробить вас настороженими. Залежно від того, сподобається вам стиль почутої музики чи ні, ви відчуєте роздратування або захоплення. Такий вплив роблять на нас абсолютно всі звуки. Навіть якщо ми цього не усвідомлюємо.

Психологічні аспекти

Кожен звук впливає на людей на фізичному, емоційному та ментальному рівні. Саме тому ми слухаємо різну музику на роботі і, наприклад, під час романтичної вечері.

Музика змушує нас відчути будь-яке складне поєднання емоцій. Вона також може викликати яскраві спогади. Перший акорд улюбленої пісні шкільних років може телепортувати нас в минуле протягом секунди. А звук дзвонить телефону когось із співробітників може викликати миттєвий імпульс» взяти трубку", якщо у нас колись був абсолютно такий же рингтон. Але звук пов'язаний не тільки з нашими спогадами, а й процесами свідомості.

Арома - та аудіокомунікації

Коли ви знаходитесь в магазині, напевно відчуваєте або комфортний стан, або дискомфортний. На це впливає ряд факторів, одним з яких є атмосфера, створена не тільки за рахунок інтер'єру, але і хорошою фоновою музикою.

Аромокомунікація є одним з найважливіших інструментів впливу на покупця. Помічено, що чим швидше і голосніше Музика, тим швидше покупець переміщається по магазину і швидше приймає рішення про покупку. А приємна фонова музика розслабляє покупця і теж сприяє позитивному рішенню про покупку товару. Ця полярність працює тільки в одному випадку: якщо музика підібрана відповідно до займаним ціновим сегментом fashion ринку.

Для того, щоб музика сприяла збільшенню продажів, при підборі музики необхідно врахувати кілька важливих факторів:

Стиль музики

- Рівень гучності

- Ритм музики

Так, наприклад, в сегментах bridge і lux використовують музику розслабляючого характеру (lounge), з низьким рівнем гучності і середнім або повільним ритмом. Чому? Тому що клієнти даної категорії магазинів шукають в магазині розслаблення і комфорт, а гучна і швидка музика сприяє сильній напрузі, а іноді і подразнення.

Отже, емпіричним шляхом доведено, що:

  • чим вище ціновий сегмент магазину, тим повільніше і тихіше музика
  • чим молодша цільова аудиторія, тим голосніше і швидше музика
  • чим молодша цільова аудиторія, тим сучасніше музика
  • у ранкові години музика повинна швидше, а ввечері більш спокійна
  • радіо в магазині не використовується, тому що цільова аудиторія розмивається і відволікається рекламою.

Існує ще безліч нюансів по підбору музики вашому магазину, важливо одне: підбирати її з урахуванням смаку і стилю вашого клієнта, а не вас.

14.08.2020


Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 1216 від 15.05.2025p.
¤ 
Кличко обговорив з представниками дипмісій 38 держав подальшу допомогу Україні та реалізацію міжнародних проєктів

Кличко обговорив з представниками дипмісій 38 держав подальшу допомогу Україні та реалізацію міжнародних проєктів

Мер Києва Віталій Кличко провів зустріч з представниками дипломатичних місій 38 країн світу

Йшлося про подальшу допомогу Україні та участь іноземних інвесторів у реалізації великих проєктів. Про це Кличко повідомив у своєму Telegram-каналі...

¤ 
Віталій Кличко від громади столиці передав понад тисячу дронів 27 бригаді НГУ

Віталій Кличко від громади столиці передав понад тисячу дронів 27 бригаді НГУ

Столична громада передала чергову велику партію дронів 27 бригаді НГУ. Про це повідомив мер Києва Віталій Кличко

«Від громади столиці бійцям на фронт вирушила чергова партія вкрай необхідної допомоги. 27-й окремій Печерській бригаді Нацгвардії України передав 1100 мультироторних систем. Це FPV-дрони різних типів — і нічні, і 8 та 10 дюймів», - повідомив Віталій Кличко...

¤ 
Морозиво 2025: нові смаки, текстури та культурні відтінки

Морозиво 2025: нові смаки, текстури та культурні відтінки

Морозиво вже давно стало не просто десертом – це справжня культура.

У 2025 році виробники вражають не лише креативом, а й увагою до локальних смаків, екотрендів та мультисенсорного досвіду....





Найпопулярніші статті:

• Розшифровка аналізу крові: [841] (23134)
• Як позбутися шпори на п’яті [850] (19058)
• Допомога під час карантину [967] (16184)
• Масштабна спецоперація на Рівненщині: викрили мережу «реабілітаційних центрів» [965] (15988)
• Коли відкриються рівненські садочки? [965] (15684)
• Чому не варто кип’ятити воду двічі [964] (15599)
• Рівнян запрошують на дитячий кінофестиваль «Children Kinofest» онлайн [965] (15536)
• 4 способи, як перевірити масло на натуральність [964] (15484)
• У Здолбунові підпалили авто підприємця [965] (15466)
• Живи до ста! [965] (15407)
• Щоб овочі в холодильнику були тривалий час свіжими, помістіть туди звичайну губку [964] (15333)
• Бюджет і ми… [965] (15285)
• Що робити, якщо дитину покусали комарі [965] (15192)
• У Сергія Притули вкрали взуття в поїзді: як викручувався ведучий [964] (15182)
• Аудитори Рівненщини з початку року попередили порушень за процедурою закупівель на понад 72 млн грн [965] (15013)
• Про здобутки Рівненщини - у річницю президенства Володимира Зеленського [965] (14955)
• «Перевірка» на коронавірус коштувала пенсіонерам понад 10 тисяч гривень [964] (14785)
• ЗНО під час карантину: як складати? [964] (14655)

ТОП-15 свіжого номера:

• Віталій Кличко передав від громади Києва 72 бригаді 900 дронів, модифікованих під потреби підрозділу (1301)
• Кличко обговорив з представниками дипмісій 38 держав подальшу допомогу Україні та реалізацію міжнародних проєктів (839)
• Кличко бере участь у Конгресі Європейської народної партії: «Голос України має звучати нині на всіх міжнародних платформах» (761)
• Морозиво 2025: нові смаки, текстури та культурні відтінки (666)
• Кличко відвідав 7 бригад на Донбасі та Харківщині та передав допомогу від громади Києва (592)
• Віталій Кличко від громади столиці передав понад тисячу дронів 27 бригаді НГУ (358)
• Чи буде вода в кранах у рівнян? (221)
• Артур Палатний: «Українська команда» передала позашляховик бійцям 101-ї бригади ТрО (119)


 Партнери 
 
Перший інформаційний канал Інтерес .
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Розсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2025 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(098)0565477, (096)3950057

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Pika.rv.ua
АІ "Ракурс"